AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide
? Updates every 5 Seconds
Το θεμα με τις Xenon και Led λαμπες ειναι θλιβερο.
Για τις λαμπες xenon και τα σοβαρα προβληματα που δημιουργουν εχουμε αναφερθει εκτενως .Οποιος δεν το χει διαβασει καλο ειναι να του ριξει μια ματια.
Λογω αυτων των προβληματων αλλα ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΗΘΕΛΑ ΑΜΕΣΟ ΣΙΝΙΑΛΟ,κατι που ειναι δυσκολο για τα αφτερμαρκετ ξενον αποφασισα τη τοποθετηση ποιοτικων λεντ λαμπων Η4 στο NGV 1.6.
Τα προβληματα με τα λεντ δεν ειναι η ισχυς τους.Ισχυς βγαινει σχετικα ευκολα.
Ενα ειναι η θερμοκρασιες που ανεβαζουν,κατι που στα φτηνα λεντ αντιμετωπιζεται με προβληματικα ανεμιστηρακια που μολις καουν μπορει να καψει η θερμοτητα της λαμπας το φαναρι.
Ενα δευτερο ειναι η ανεξελεγκτη διαχυση του φωτος που οταν μπουν σε συμβατικα αλογονου φαναρια δημιουργουν ανομοιομορφες δεσμες που στραβωνουν τους απεναντι,τα περιστερια και τα μπαλκονια.
Τα Philips Ultinon που χρησιμοποιησα προσπαθουν να λυσουν αυτα τα προβληματα.
Καταρχην δεν εχουν ανεμιστηρα και λυνουν το προβλημα με ψυκτρες στη πισω μερια μιας και δεν ανεβαζουν τοσο μεγαλες θερμοκρασιες.
H μελετημενη ισχυς,κατασκευη και τοποθετηση των διοδων πανω στο σωμα της λαμπας προσπαθει να μειωσει οσο το δυνατον τη διαχυση στο συμβατικο φαναρι μας που δεν ειναι σχεδιασμενο για λεντ.Το σοβαρο μειονεκτημα τους ειναι η πολυ τους.
Στη συσκευασια εκτος απο τις λαμπες εχει και δυο πλακετες,που μοιαζουν λιγο με τα ballast των ξενον.
Για να τα βαλουμε καταρχην ξεβιδωνουμε τις ψυκτρες και τα βαζουμε στο φαναρι αφου εχουμε αφαιρεσει τις λαμπες αλογονου.
Κατοπιν βαζουμε το λαστιχενιο καπακι και βιδωνουμε τη ψυκτρα.
Στη συνεχεια κουμπωνουμε τις πλακετες αναμεσα στα λεντ και στην εργοστασιακη φισα της λαμπας.
Τις πλακετες τις στερεωσα με δεματικα οσο μπορουσα μακρια απο πηγες θερμοτητας.