Εννώνουμε τα καλώδια απο τον εργάτη στο κέντρο ελέγχου παλι βάζωντας γρασσο σιλικονης στους ακροδέκτες και το τοποθετούμε μπροστα απο το φιλτροκουτι, φροντίζωντας να είναι προσβάσιμο το βυσμα του χειριστηριου για συνδεση με το χειριστηριο.

- Σύνδεση control box
συνδέουμε τον γενικό διακοπτη του εργάτη με την μπαταρία και το καλωδιο του "κλέφτη" στην καμπινα με δυο διακόπτες (αεροπορικου τυπου να πουλαμε και τζειμσμποντιλικι) με -3 βαθμους αισθηση πανω στην Παρνηθα.
ο κοκκινος δινει ρευμα στο κυκλωμα και ο πρασινος "παιζει " τον εργατη μπρος πισω.
μπορουμε να αλλαξουμε θεση στο clutch του εργάτη λυνοντας τα δυο allen απο τα επάνω "μπαρ'ακια" προστασίας (βγαίνει όλο το gearbox) και λυνοντας τα εννεα(9) μικρά alain μετατοπίζετε η "ταχύτητα" ανα 30 μοιρες.

- gearbox
κόστος περίπου 40 ευρώ σε υλικά (καλωδια κολλητηρι που δεν ειχα καλαι κρεμα γράσσο διακοπτες)
Δρόμος είναι όπου θέλω εγώ.
Grand Vitara 5d 03 2000
+8cm 4wheelershouse
FEDIMA Extreme 235/75/16
Winch T-max 9500
Ποδιές προστασίας Vitaraclub.gr
2Χ55W Halogen 1155 Yellow
7X55W DLAA
High Lift T-max