Μορτακης Δημητριος έγραψε:Μα στο αγωνιστικό offroad, τέτοια φίλτρα χρησιμοποιούν. Μόλις γεμίσει σκόνη το πλένεις . έχει 3 στρώσεις φίλτρου, χοντρό, μεσαίο, ψιλό.
Στο αγωνιστικό offroad (και όχι μόνο εκεί) που τα χρησιμοποιούν αυτά τα φίλτρα , το κάνουν όχι λόγω καλύτερης φίλτρανσης , αλλά λόγω καλύτερης-μεγαλύτερης αναπνοής και παροχής αέρα για τους "ζόρικους" και απαιτητικούς σε αέρα κινητήρες τους. Εκεί χρειάζεται το πιο ελεύθερο φίλτρο για να μπορεί να δώσει περισσότερο αέρα .
ΑΛΛΑ, οι κινητήρες αυτοί λύνονται , καθαρίζονται, επισκευάζονται και δένονται πολύ τακτικά (πολλές φορές και μετά απο κάθε αγώνα).
Και φυσικά δεν τους ενδιαφέρει η όποια φθορά προκύψει απο τα (πολύ περισσότερα) σωματίδια της σκόνης που ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ σίγουρα μέσα απο το φίλτρο .
Τους ενδιαφέρει η υψηλή απόδοση μόνο και όχι η μακροζωία του κινητήρα.
Το παράδειγμα αυτό της αγωνιστικής χρήσης είναι παράδειγμα προς αποφυγή και όχι παράδειγμα προς μίμηση.
Φυσικά και εγώ έχω χρησιμοποιήσει ΠΟΛΛΑ έιδη τέτοιων φίλτρων με ΠΟΛΛΑ και διάφορα λάδια (με εμβάπτιση ή σε spray) κλπ
Είχα φτιάξει ακόμη και προφίλτρο απο τέτοιο υλικό . Τα έχω δοκιμάσει όλα αυτά που λες και σε μηχανές on-off (Africa Twin, κά) και σε αυτοκίνητα
Τελικά, το καλύτερο φίλτρο (πέρα απο τα "ηχητικά άλογα" ) ήταν το χάρτινο πάντα ,, ΕΙΔΙΚΑ το καλοκαίρι με τις πολλές σκόνες και χώματα σε αιώρηση.
**Υπάρχει υγρό φίλτρο ελαίου (φαντάσου κάτι σαν ναργιλες) που είναι πολύ καλό και αποτελεσματικό. Φαντάζομαι όμως ότι δεν θα ήθελες να βάλης κάτι τέτοιο
Καλή Χρονιά με υγεία