Διαφορές μεταξύ 2006 και 2009 μοντέλα
Σου παραθέτω αποσπάσματα απο γνωστό περιοδικό αυτοκινήτου ( δεν θυμάμαι πια )
-Μικρές αλλαγές στους προφυλακτήρες απέφεραν μια αύξηση του μήκους 30 χλστ. (4,5 μέτρα από 4,47 στο 5θυρο και 4,035 μέτρα από 4.005 στο 3θυρο) χωρίς άλλες διαφοροποιήσεις στις διαστάσεις του αμαξώματος
-Στη γνωστή σχεδιαστική γραμμή του ταμπλό άμεσα ορατή είναι η νέα ψηφιακή οθόνη του κλιματισμού. Η οθόνη του trip computer έχει μεταφερθεί εντός του ταχυμέτρου, για άμεση ανάγνωση, ενώ έχει εμπλουτιστεί με την ένδειξη της αυτονομίας καυσίμου σε χιλιόμετρα (range). Στη θέση που κατείχε η ψηφιακή οθόνη ενδείξεων του trip computer, τώρα, ανάλογα με την έκδοση, είναι τοποθετημένο το κεντρικό ηχείο του συστήματος ήχου, ή μια πρακτική θήκη .
-Στο κάτω μέρος των θυρών των 5θυρων εκδόσεων, έχουν προστεθεί ελαστικές τσιμούχες για μείωση θορύβου, ενώ τα κρύσταλλα των παραθύρων έχουν πάχος 4 αντί 3,5 χλστ. στο απερχόμενο μοντέλο, για περαιτέρω μείωση των εξωτερικών θορύβων.
-Στο ανανεωμένο Grand Vitara έγινε σημαντική προσπάθεια μείωσης των θορύβων, με επεμβάσεις σε καίρια σημεία τόσο της ηχομόνωσης, όσο και μηχανικών μερών. Παράλληλα, ο εξοπλισμός έγινε πλουσιότερος και μικρές λεπτομέρειες στην εργονομία βελτιώθηκαν, ώστε οδηγός και επιβάτες να απολαμβάνουν μια εικόνα κορυφαία ποιότητας και πολυτέλειας, σε ένα άνετο και απόλυτα ασφαλές περιβάλλον.
-Το χειροκίνητο κιβώτιο διαθέτει νέα συνδεσμολογία επιλογέα για μείωση των κραδασμών και καλύτερη αίσθηση λειτουργία. Το σύστημα μετάδοσης 4 Mode παραμένει χωρίς καμία αλλαγή, είναι δηλαδή μόνιμη 4-κίνηση, η οποίο μοιράζει τη ροπή σε ποσοστό 47/53 στους εμπρός και στους πίσω τροχούς αντίστοιχα, με μηχανικό κεντρικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (LSD).
Για τη μείωση του θορύβου και των κραδασμών, στο πίσω διαφορικό όλων των εκδόσεων έχει προστεθεί μια αντικραδασμική βάση με υγρό, ενώ σε κάθε άξονα κίνησης, από το κιβώτιο προς τα διαφορικά, έχουν τοποθετηθεί σύνδεσμοι ολίσθησης. Επιπρόσθετα, στον diesel κινητήρα των 1.9 λίτρων, έχει τοποθετηθεί ένα δευτερεύων βολάν στο συγκρότημα του συμπλέκτη, για την καλύτερη απορρόφηση των κραδασμών
-Η ανάρτηση του ανανεωμένου Grand Vitara έχει δώσει επιτυχημένες εξετάσεις σε άσφαλτο και χώμα και έχει αποδείξει την εξαιρετική της απόδοση. Συνεχίζει λοιπόν με ελάχιστες παρεμβάσεις σε συνδυασμό ελατηρίων/αμορτισέρ. Στον πίσω άξονα όλων των εκδόσεων με δισκόφρενα, έχει ενισχυθεί το υποπλαίσιο, για να διαχειρίζεται καλύτερα τις επιπρόσθετες δυνάμεις που ασκούνται κατά την πέδηση
-Το καπό, οι προφυλακτήρες και οι υαλοκαθαριστήρες έχουν νέα σχεδίαση απορρόφησης της δύναμης πρόσκρουσης, ώστε να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο η προστασία που προσφέρουν