Ρε σεις ακομα δεν απαντησαμε στον Πετρο
Λοιπον απο τα λιγα που ξερω:
Ο κινητηρας G16B δεκαεξαβαλβιδος που φορανε τα GV αποδιδει 96 αλογα αν θυμαμαι καλα, 100 και κατι ειναι το NGV.
Facelift και προ Facelift εχουν τους ιδιους βασικα κινητηρες, μικροδιαφορες λογω ρυπων κατα Euro X.
Για τον αριθμο πλαισιου σου εβαλε λινκ ο Γιωργος παραπανω.
Καταναλωση σε γενικες γραμμες ειναι κοντα στα 9lt/100 km με ελαφρυ ποδι και μαμα διαμορφωση.
Για αεριο δεν εχω αποψη, προσωπικα θα το επαιρνα χωρις και θα το εβαζα μετα.
Για ελλατωματικη παρτιδα δεν ακουσα ποτε, εντος αλλα και εκτος του vitaraclub.gr, το σημειο που πονανε ομως ειναι συστημα ψυξης, στα 100.000 το πολυ θελει αλλαγη ψυγειου και ελεγχο κεφαλης εαν δεν εχει γινει σωστη προληπτικη συντηρηση του συστηματος απο την αρχη

αυτο θα το διαπιστωσεις εαν με ζεστη μηχανη πιασεις το ψυγειο, θα πρεπει να ειναι ομοιομορφα ζεστο πανω και κατω, εαν πανω ειναι κρυο εχει βουλωσει και ισως εχει αρπαξει και φλατζα κεφαλης, επισης πιθανο σε αρπαγμενο να υπαρχει και ρηγμα στο μπλοκ, τσεκαρε τα υγρα εφοσον ειναι ζεστο επαναλαμβανω να δεις εαν ειναι καθαρα η θολα, σαπουνε
Ψαξε για αυτοκινητο που υπαρχουν καταχωρημενα τα στοιχεια του προηγουμενου ιδιοκτητη σε αδεια κυκλοφοριας η book service, το τελευταιο απο μονο του δεν λεει τιποτα εαν δεν εχει τα στοιχεια του ιδιοκτητη επανω, εχε υποψη σου οτι τα περισσοτερα στο δρομο τους για την μαντρα χανουν μερικες δεκαδες χιλιαδες χιλιομετρα απο το οδομετρο
Επισης τσεκαρε συμπλεκτη, η Suzuki ειχε παρτιδες που ο μαμα κρατουσε 70.000χλμ η και 150.000 χλμ
Πολυ προσεκτικο ελεγχο σε σασι γα σκουριες απο αλατια, στον χωρο αποσκευων κατω απο την μοκετα και με σηκωμενα καθισματα να δεις τις βιδες, απο εκει θα εχεις εικονα για την καμπινα, να το οδηγησεις να δεις το σασμαν, να βαλεις τετρακινηση πριν να ακουσεις γραναζια.
Αυτα εχω στο μυαλο μου τωρα
Υπομονη, εγω αρχισα να ψαχνω Σεπτεμβρη του 2008, τοτε βρηκα και ο club

και αγορασα Ιανουαριο του 2009
Ειδαν τα ματακια μου

δυστυχως ειναι ενα αυτοκινητο που μπορει να εχει κανει τα παντα οποτε προσοχη
