από JOHNV6 » Τετ Μαρ 13, 2013 10:25 pm
Το γύρισμα πρέπει να γίνει απο έμπειρο τεχνίτη που ξέρει ή που έχει ξανακάνει τέτοια δουλειά. Τα άκρα του άξονα ξεπρεσάρονται, γυρνάει τούμπα το καβούκι, και ξαναπρεσάρονται και κολλιούνται.Ο άξονας για να γίνει τέτοια δουλειά λύνει όλος, δλδ βγάζεις ημιαξόνια,κ\π κτλ. Οι μοίρες όμως που πρέπει να έχουν τα άκρα (η νοητή γραμμή) του βασιλικού πύρου σε σχέση με το καβούκι είναι συγκεκριμένη, όπως και ότι πρέπει να έχουν και τα 2 άκρα τις ιδιες ακριβώς μοίρες.
Χρειάζεται με λίγα λόγια μηχανουργείο και άνθρωπο γνώστη επι του αντικειμένου για να γινει σωστή δουλειά.
Πες μας και συ λίγα πράγματα για το πρότζεκτ που έχεις κατα νου. Σε τι αμάξι θα τους βάλεις....κτλ......?
το να είσαι γίδι και να μην ενοχλείς κανέναν, δεν με απασχολεί καθόλου!!!!!
το να προσπαθείς όμως να πείσεις και τους δίπλα σου ότι είναι και αυτοί γίδια για να μην αισθάνεσαι μόνος σου...
αυτό με τρελλαίνει!!!!!!!