Λοιπόν αυτά είναι παλιές φωτο που ανεβαζω... ειναι το
παλιό Grand Vitara αλλα το γράφω για να μάθετε την διαδικασία που πέρασα σε περίπτωση που κάτι δεν πηγαίνει καλά με την εγγύηση σας, αν και άκουσα ότι δεν υπάρχουν πια τελευταία τέτοιες περιπτώσεις
Τον Μαρτιο του2000 το αγόρασα καινούριο...
2 χρονια αργότερα παρουσίασε μπιμπικακια στις κολόνες των πορτών (ολων) και στην οροφή
Δεν είχα βοήθεια ή παρότρυνση αντικατάστασης απο τον τοπικό αντιπρόσωπο... Με αποθάρρυνε λέγοντας ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μου αλλάξουν τις πορτες ( παρόλο που είχα book service κομπλε) εντός εγγύησης ( 6 χρονια αντισκωριακή είχα και ήμουν στον δευτερο χρόνο)
Αφού είδε ο αντιπροσωπος ότι ήμουν σοβαρός και δεν το άφηνα το θέμα επικοινώνησε με τα κεντρικά και μου προσφέρουν 15% για επιδιόρθωση... δηλαδή να κάνουν αμμοβολή το σημείο που είχε προβλημα και βάψιμο και να πληρώσω κι'ολας!!!
Κατσε ρε παιδιά τους λέω εδω θα φτιάξουμε κάτι που φαίνεται και αυριο που θα σκουριάσει πιο παρακάτω η πόρτα τι θα κάνω??? και θα πληρώσω κι'ολας?
Εκανα φωτογράφηση ( οχι εμενα ετσι!) των σημείων που είχαν θέμα και πήγα σε δικηγόρο. Δηλωσα με λίγα λόγια το συμβάν...
πέρασε λίγος καιρός ( 2 χρονια) που συνέχιζε η σκουριά στα ίδια σημεία... και με το εξώδικο δεν πτοήθηκε κανείς...
Απευθύνθηκα στην προστασία καταναλωτών καταθέτοντας όσα είχα στοιχεία και μου έδωσε μια πολύ ευγενική κοπέλα το τηλέφωνο της Γιαπωνέζικης Πρεσβείας , που στην συνέχεια μου βρήκε το e-mail του υπεύθυνου πωλήσεων Suzuki εκει! ( έφτασα ψηλά δηλαδή...) μιλήσαμε και στο τηλέφωνο και με διαβεβαίωσε ότι θα επιληφθεί του θέματος! ( στα αγγλικά μιλούσαμε έτσι δεν ξέρω Γιαπωνέζικα χε!)
Παιδιά μέσα σε 2 μέρες πήγε στην Σφακιανάκη το χαρτι απο την Προστασία καταναλωτών και έστειλαν στην Χίο πραγματογνώμονα για να ελέγξει εάν είναι πράγματι απο εργοστασιακό το πρόβλημα ή εαν το είχα ξαναβαμένο κλπ...
Ο Αντιπρόσωπος εδώ μου λέει εγώ μια προμήθεια παίρνω μονο τηλεφωνο μπορούσα να κάνω ( όπως και έκανε έτσι απο την αρχή...) αλλα δεν ευθύνομαι για τις αποφάσεις της εταιρείας...
ναι οκ αλλα αφού έκανε μπαμ εδω η περίπτωση
εγώ πώς καταφερα και πήρα 3 πόρτες και οροφή καινούρια χωρίς να πληρώσω ( όπως είχα συμφωνήσει όταν το αγόρασα 6 χρόνια εγγύηση για σκουριά)
αυτη είναι απο την οροφή...
αυτη η τρίτη πόρτα πίσω...
και εχω κι'αλλες...