Πριν 1 μήνα παρατήρησα στη δεξιά πίσω πόρτα σκουριά σε όλο το πάνω τμήμα (νομίζω λέγεται κολάρο) στο σημείο επαφής με το λάστιχο. Το νέο Grand Vitara αγοράστηκε στα μέσα του 2008 και στο σημείο που εμφανίστηκε η σκουριά το αμάξωμα δεν έχει χτυπηθεί αλλά και ούτε έχουν γίνει ποτέ επισκευές (γενικά το αυτοκίνητο δεν έχει βαφτεί ποτέ). Μετά τον πρώτο χρόνο τα σέρβις έχουν γίνει σε μη εξουσιοδοτημένο κατάστημα.
Απευθύνθηκα στην αντιπροσωπεία του Σφακιανάκη στο Βόλο και αφού το φωτογράφισαν μου είπαν ότι θα επικοινωνήσουν με τον εισαγωγέα και θα με ενημερώσουν. Επίσης μου ζήτησαν φωτογραφίες από το βιβλίο συντήρησης και τις σελίδες αντιδιαβρωτικής προστασίας (υπάρχουν κάπου στο βιβλίο συντήρησης ;; γιατί αυτό που έχω δεν γράφει κάτι τέτοιο).
Επειδή δε γνωρίζω του όρους εγγύησης (5 έτη ή 100.000 χλμ για τα μηχανικά / ηλεκτρικά μέρη και 12 έτη για το αμάξωμα ;;) θα ήθελα να σας ρωτήσω αν ισχύει ότι και για την 5 ετη δλδ. "Μοναδική προϋπόθεση για την απολαβή των παραπάνω προνομίων είναι η περιοδική συντήρηση των αυτοκινήτων να γίνεται αποκλειστικά στο Δίκτυο των Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών Suzuki κατά τη διάρκεια των 5 ετών και σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή".
Έχω ελπίδες για επισκευή και κόστος καλυμμένο από την εγγύηση ή όχι ;;
Βαφέας μου ζήτησε 30-40 € για καθάρισμα (ξύσιμο) αστάρωμα και βάψιμο.
Ευχαριστώ προκαταβολικά για τη βοήθεια σας.
Τελευταία επεξεργασία από
theo_ts και Τρί Νοέμ 28, 2017 3:54 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Διόρθωση εμφάνισης φωτογραφιών. Για την σωστή εμφάνιση πατάμε το κουμπι προβολή στη δημοσίευση