από libero » Πέμ Νοέμ 29, 2012 12:49 pm
Όντως κανονικά έτσι είναι. Δηλαδή δεν θα έπρεπε να ζητήσουν μία. Αλλά πάντα παίζει ο παράγοντας "ερμηνεία της εγγύησης". Γιατί εμείς μπορεί να λέμε ότι το αυτοκίνητο έπρεπε να είναι πλήρες, λειτουργικό, ασφαλές, βαμμένο σωστά αλλά και ο εγγυητής (ακα εταιρία που το παράγει ή αντιπρόσωπος) μπορεί πάντοτε να ερμηνεύσει ότι έπρεπε να το δεις από την αρχή το ελάττωμα και να το επιδιορθώσουμε αλλά αφού δεν το είδες όμως υπέγραψες ότι έλαβες το όχημα σε άριστη κατάσταση ως καινούριο είναι ευθύνη σου που το άφησες στη βροχή ή κοντά στη θάλασσα. Δηλαδή :"Καλά, εμείς δεν το είδαμε, εσύ που υποτίθεται ότι έλεγξες το όχημα πριν το αγοράσεις, γιατί δεν το είδες;Και αν το είδες και το ήξερες, γιατί το άφησες στη βροχή ή ακόμη περισσότερο, γιατί δεν το είδες νωρίτερα;". "Οπότε κι εμείς, επειδή αν το έβλεπες στην αρχή ή το έφερνες νωρίς θα το βάφαμε ενώ τώρα πρέπει να αλλάξουμε όλη την πόρτα, θα μας πληρώσεις τα εργατικά που εμείς κρίνουμε ότι είναι περισσότερα."
Δεν είναι σενάρια επιστημονικής φαντασίας. Επειδή έχουν συμβεί, τουλάχιστον στο εξωτερικό, έτσι ακριβώς όπως το διαβάζετε αλλά βέβαια όχι σε περίπτωση σκουριάς, καλό είναι κάποιος να είναι προετοιμασμένος. Και ξαναλέω δεν είμαι εναντίον του συγκεκριμένου αντιπροσώπου ή της Suzuki, αλλά όταν εμένα μου έβγαλε πρόβλημα το διαφορικό και ήμουν 3 μήνες πριν τη λήξη της εγγύησης και ήταν φουλ χριστούγεννα και ενώ εν τω μεταξύ ήθελα βιδώματα δεξιά και αριστερά γιατί έτριζε μέχρι και το στερεοφωνικό και πήγα στον αντιπρόσωπο να μου τα καλύψει με την εγγύηση και ενώ ο ίδιος αναγνώρισε ότι δεν είχαν καμία σχέση με τη χρήση του οχήματος (και ήταν και κοντοχωριανός και γνωστός του πατέρα μου) άρχισε τα παπατζιλίκια τέτοιου είδους. Φυσικά το αυτοκίνητο δεν επέστρεψε ποτέ στη συγκεκριμένη αντιπροσωπεία για επισκευές και του έκοψα και την καλημέρα. Αυτός είναι και ο λόγος που είναι καλό να ξέρει κανείς από πριν τί μπορεί να σου ζητήσουν και τί μπορεί να συμβεί ούτως ώστε να λάβει τα μέτρα του κάποιος και να μην μπορούν να του πουλήσουν "ερμηνεία ντεμεκ".
Υ.Γ. Αντιθέτως στο citroen berlingo που είχε θέμα με τη μηχανή και έκαιγε λάδια, το πήραν το αυτοκίνητο, έβγαλαν τη μηχανή, την έστειλαν Γαλλία γιατί ο επίσημος αντιπρόσωπος δεν αναλάμβανε ευθύνη και μετά από ένα μήνα ήρθε με καινούρια μηχανή ΔΩΡΕΑΝ όλα. Βέβαια ήταν και 6 μηνών. Οπότε καταλαβαίνετε ότι οι εμπειρίες μπορεί να είναι πολλαπλές και καλές ή κακές. Από ότι βλέπω ο συγκεκριμένος αντιπρόσωπος καλά το πάει μέχρι στιγμής. Αλλά και η πισινή φτιάχτηκε για να την κρατάμε.