Οδήγηση με 4Η σε άσφαλτο - 4L και στροφή

Γενικές ερωτήσεις για τα αμάξια μας, που δεν είναι σχετικές με κάποια από τις αντίστοιχες ενότητες

Οδήγηση με 4Η σε άσφαλτο - 4L και στροφή

Δημοσίευσηαπό Tzivitzonis » Σάβ Δεκ 27, 2008 9:51 pm

Κάποτε είχα διαβάσει αυτό: http://4x4abc.com/4WD101/driveline-bind.html
και μου είχε μείνει η απορία.... Κάνει τελικά να οδηγεί κανείς με 4Η (GV παλιό) σε άσφαλτο; Βασικά, το να έχεις 4Η σε στεγνή άσφαλτο δεν έχει κανένα νόημα. Η απορία μου είναι σε περίπτωση βροχόπτωσης. Άλλωστε οι ελληνικοί δρόμοι πλέον, σε συνδυασμό με τις έντονες βροχοπτώσεις, γίνονται, ως γνωστόν, λίμνες!! Λοιπόν; Κανείς που να το ξέρει το θέμα; Κανας έμπειρος; Μη σπάσουμε και κανα διαφορικό ε;! :wink: :lol:
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system
Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!

Homo homini lupus est
Άβαταρ μέλους
Tzivitzonis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 37837
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 20, 2008 8:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: Michelin Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Αποστάτες +3/KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καλτσόγιαννος-Τζιτζιλόνης-Πατροτζούλης
Name: Τζιβιτζόνης

Δημοσίευσηαπό kbntinos » Σάβ Δεκ 27, 2008 11:30 pm

Φίλε μου εγω όταν βλέπω τα σκούρα βάζω το 4Η για ασφάλεια.Το εχω πάει ακόμα και στην έθνικη για αρκετή ώρα λόγω έντονης βροχής και κανένα πρόβλημα.Δεν νομίζω πάντως αν δεις και το manual να απαγορεύει την χρήση.Ίσως γίνει ζημιά σε πολλή κλειστές στροφές όπου σίγουρα θα έχεις παρατηρήσει το αμάξι κλυδωνίζεται αλλα σε ευθείες μην το φοβάσαι δεν το ζορίζεις.
Άβαταρ μέλους
kbntinos
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 511
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:04 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: Dunlop Grandtreck AT
Suspension: MONROE
cb: Ναι

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Κυρ Δεκ 28, 2008 6:36 pm

σημερα που γυριζα Αθηνα απο 3-5πηγαδια μεχρι και Τεμπη χιονιζε καλα και για αρκετα χιλιομετρα ειχα 4Η.κανενα προβλημα! :wink:
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

Δημοσίευσηαπό Dimis » Κυρ Δεκ 28, 2008 7:39 pm

apnea έγραψε:Δεν έχεις κανένα μα κανένα απόλυτος πρόβλημα εγώ σε όλους τους αγώνες το 80% το τρέχω με κοντά !!!!!! και μιλάμε για 160 με 250 χιλιόμετρα σύνολο σε κάθε αγώνα!!!! Αν προσέχεις τα λαδάκια του και τα αλλάζεις (διαφορικά) δεν έχεις πρόβλημα πόσο όταν εσύ χρησιμοποιείς τα μακριά………..
Ελπίζω να βοήθησα στο ερώτημα σου !


Αν και το θέμα μας είναι διαφορετικό..... να υποθέσω πως με τα λεγόμενα σου ακόμα και στο καινούργιο μοντέλο με την μόνιμη τετρακίνηση αν είσαι εκτός από το να βάζεις τα κοντα και μετα να τα ξαναβγάζεις.... δεν θα υπάρχει πρόβλημα να τα έχουμε συνέχεια με κοντά.... (έτσι κουράζουμε και λιγότερο τον δίσκο μας, που όσο ναναι έχει μια τάση να μυρίζει... :wink: )

Συμφωνείς μαζί μου???? (βλέπεις είναι ένα θέμα που είχαμε κουβεντιάσει σε εκδρομές παλαιότερα αλλά δεν καταλήξαμε κάπου... ο καθένας εξεφραζε την γνώμη του... :wink: )

(Υ.Γ. Μιλάμε πάντα μόνο για εκτός και όχι σε άσφαλτο ή πολυ καλή ποιότητα χώματος....)
Grand Vitara 2.0 JLXEW, ESP/TCS, Xenon, RR Lift Kit, GEOLANDAR A/T-S (225/65/17), XMC Ποδιές

ΔΙΑΙΤΗΜΑΣΙ ΤΕ ΧΡΗΖΟΜΑΙ ΕΠ'ΩΦΕΛΕΙΗ ΚΑΜΝΟΝΤΩΝ ΚΑΤΑ ΔΥΝΑΜΙΝ ΚΑΙ ΚΡΙΣΙΝ ΕΜΗΝ, ΕΠΙ ΔΗΛΗΣΕΙ ΔΕ ΚΑΙ ΑΔΙΚΙΗ ΕΙΡΞΕΙΝ.
Άβαταρ μέλους
Dimis
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1990
Εγγραφή: Δευτ Απρ 28, 2008 7:21 pm
Τοποθεσία: Οπου να'ναι, αρκεί να μην εφημερεύω.....
Λάστιχα: Yokohama G012
Suspension: Rocky Road
cb: Ναι
Name: Δημοσθένης

Δημοσίευσηαπό Tzivitzonis » Δευτ Δεκ 29, 2008 6:38 pm

Σύντεκνε apnea, αν και εκτός της ερώτησής μου, αυτά πού είπες είναι πολύ χρήσιμα! Dr. Dimi κι εσύ εκτός, αλλά ΟΚ το συζητάμε κι αυτό το θέμα! Κάθε βοήθεια και σ'αυτό δεκτή! Το πολύ πολύ θα κάνουμε διαχωρισμό του τόπικ αργότερα...! :wink:

Λοιπόν, σε σχέση με την ερώτηση παύλα απορία μου, το manuali του GV λέει:
(σελ.5-9)
"4Η (Κίνηση σε 4 τροχούς). Σε αυτήν τη θέση, η κίνηση μεταδίδεται στον μπροστινό και πίσω άξονα σε κανονική ταχύτητα, παρέχοντας έτσι μεγαλύτερη πρόσφυση από την κίνηση σε 2 τροχούς. Χρησιμοποιείτε αυτήν τη θέση για οδήγηση εκτός δρόμου ή για οδήγηση σε ολισθηρό οδόστρωμα (βρεγμένο, καλυμμένο με χιόνι, λάσπη, κλπ)".

(σελ. 6-3)
"ΠΡΟΣΟΧΗ: Μην λειτουργείτε το αυτοκίνητό σας με κίνηση '4Η' ή '4L' σε στεγνό ή σκληρό οδόστρωμα. Η λειτουργία σε ξηρές, σκληρές επιφάνειες, ιδιίως όταν στρίβετε, δημιουργεί σοβαρές εντάσεις στο σύστημα οδήγησης, προξενώντας μέχρι και τη βλάβη του. Επίσης, είναι πιθανόν να αισθανθείτε δυσκολία στο να στρίψετε το τιμόνι".

Αυτά λέει το μανουάλι... Ο τύπος που έγραψε το άρθρο στο Link που έδωσα παραπάνω λέει ότι απαγορεύεται η χρήση του 4Η σε επιφάνειες με μεγάλη πρόσφυση (high traction surfaces), π.χ. άσφαλτο, τσιμέντο. Φαντάζομαι ότι σε βρεγμένες συνθήκες αυτών των υποστρωμάτων (άσφαλτος, τσιμέντο) δεν υφίστανται συνθήκες μεγάλης πρόσφυσης, άρα και το 4Η δεν πρέπει να είναι απαγορευτικό υπ'αυτές τις συνθήκες. Αυτό υποδηλώνουν και τα αναγραφόμενα στο manual.
Όπως και να'χει, έστειλα email στον τύπο με το άρθρο λέγοντας ότι μας απασχολεί το θέμα και αναμένω απάντηση. Ό,τι δωθεί θα γραφτεί κι εδώ. Αυτά προς το παρόν.... Όποιος έχει άποψη ας γράφει παιδιά!
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system
Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!

Homo homini lupus est
Άβαταρ μέλους
Tzivitzonis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 37837
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 20, 2008 8:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: Michelin Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Αποστάτες +3/KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καλτσόγιαννος-Τζιτζιλόνης-Πατροτζούλης
Name: Τζιβιτζόνης

Δημοσίευσηαπό Tzivitzonis » Δευτ Δεκ 29, 2008 11:24 pm

tzivi_tzon έγραψε:Όπως και να'χει, έστειλα email στον τύπο με το άρθρο λέγοντας ότι μας απασχολεί το θέμα και αναμένω απάντηση. Ό,τι δωθεί θα γραφτεί κι εδώ.


Ο τύπος (Harald Pietschmann - 4x4abc.com) είναι πολύ γρήγορος! Δε πρόλαβα να κατεβάσω την πίτσα και είχε στείλει απάντηση! Την παραθέτω αυτούσια (θα κάνω και μια μετάφραση με edit του ποστ μου, αλλά αύριο λόγω έλλειψης χρόνου):
John,

part time 4WD can be used when the ground allows for some slip. You see, the need for more rpm on the front axle creates the binding and eventually breaking of parts on high traction surfaces, like dry asphalt.
On slippery surfaces (low traction) the binding does not occur because what ever tension is created can be released through some slippage.

So, yes you can use part time 4WD on rain slick roads or on roads with snow. However, you have to carefully balance the pros and cons. 4WD mainly keeps wheels from slipping under acceleration on low traction surfaces - and it creates a little more stability while driving (not very much though). 4WD will not keep you from slipping off the road if you are a little too fast for the conditions. You still need to drive very carefully.
Now, the major draw back of part time 4WD is that when engaged, ABS does no longer work (ABS needs all 4 wheels to rotate independently and part time 4WD binds front and rear axle together without any rpm differentiation - that's what creates the on dry surfaces) - and without ABS your vehicle will not stop safely.
You could of course start out in 4WD and then when the vehicle is moving shift back into 2WD - you can do hat without danger on your vehicle.
If you don't have ABS on your Vitara, you don't have to consider this draw back.

I was just yesterday thinking, I should create a page on my site to explain the possibility of using part time 4WD on slippery roads.

Ηere is more on the subject:
http://www.4x4abc.com/4WD101/ABS_parttime.html
http://www.4x4abc.com/4WD101/ABS_offroad.html
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system
Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!

Homo homini lupus est
Άβαταρ μέλους
Tzivitzonis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 37837
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 20, 2008 8:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: Michelin Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Αποστάτες +3/KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καλτσόγιαννος-Τζιτζιλόνης-Πατροτζούλης
Name: Τζιβιτζόνης

4L και στροφή

Δημοσίευσηαπό panoshm » Τρί Ιαν 06, 2009 12:45 pm

Ρε παιδιά καλά όλα αυτά. Και εγώ έχω βάλει 4Η στην Εθνική για να αντιματωπίσω ανεμόβροχο με καταπληκτικά αποτελέσματα από βάρκα έγινε τρένο το αυτοκίνητο!!
Αλλά έχω την εξής σημαντική απορία: Την κυριακή το μεσημέρι (04/01/2008) πήγα πάρνηθα και προσπάθησα να πάω στο καταφύγιο Φλαμπούρι (εκαί που είχε πάει και ο Dimis4x4 την Πέμπτη το βράδυ. Περιττό να πω οτι είχε κυκλοφοριακό πρόβλημα από τα 4χ4!!! Λοιπόν γυρίζοντας διασταυρώθηκα με άλλο 4χ4 και έπρεπε να εκμεταλλευτούμε και οι 2 ένα φαρδύ μέρος του δρόμου. Αυτός προς την μεριά του "γκρεμού" και εγώ προς την μεριά του βουνού. Η δική του πλευρά σχετικά καθαρή. Η δική μου όμως τίγκα στο χιόνι, λάσπη και χόρτα. Ταυτόχρονα όμως έπρεπε να κάνω ΚΑΙ μανούβρα. Με το 4Η που είχα δεν κατάφερα να πάω παρά 30cm εμπρός (μύρησε λίγο και ο δίσκος!). Έτσι έκανα όπισθεν για να ισιώσω το τιμόνι και έβαλα 4L. Έτσι κάνοντας μπροστά για 1m και μετά κόβοντας ΟΛΟ το τιμόνι αριστερά κατάφερα να βγώ.
Το ερώτημα: μήπως γ@μησ@ το εμπρός διαφορικό? Γενικά επιτρέπεται να κάνεις μανούβρες (ΟΛΙΚΟ κόψιμο του τιμονιού) είτε στο 4H είτε στο 4L όταν έχεις κολλήσει ή όταν γενικά οδηγείς σε λάσπη, χιόνι, πάγο κλπ?
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30472
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: 4L και στροφή

Δημοσίευσηαπό Tzivitzonis » Τρί Ιαν 06, 2009 11:24 pm

panoshm έγραψε:Το ερώτημα: μήπως γ@μησ@ το εμπρός διαφορικό? Γενικά επιτρέπεται να κάνεις μανούβρες (ΟΛΙΚΟ κόψιμο του τιμονιού) είτε στο 4H είτε στο 4L όταν έχεις κολλήσει ή όταν γενικά οδηγείς σε λάσπη, χιόνι, πάγο κλπ?


Φίλε Πάνε, κατά τη δική μου γνώμη αλλά και προσωπική εμπειρία κατά το 4Η ΔΕΝ μπορείς να κόβεις ΟΛΟ το τιμόνι. Κάνεις ζημιά! Επιστημονικά (μηχανικά δλδ) δεν μπορώ να στο εξηγήσω, αλλά θα το έχεις καταλάβει κι εσύ με το 4Η ότι το τιμόνι στρίβοντάς το μετά από κάποιο σημείο κλωστάει. Με το 4L κανένα πρόβλημα με τις μανούβρες. Κόφτο όσο θες το τιμόνι. Τώρα ανάλογα τις συνθήκες βάζεις είτε τα γρήγορα, είτε τα αργά.... εσύ το ξέρεις. Αν κάποιος συνάδελφος με παλιό GV ξέρει να μας εξηγήσει μηχανικά το γιατί το τιμόνι δε μπορείς να το κόψεις ΟΛΟ με τα γρήγορα, είμαστε όλο αυτιά!
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system
Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!

Homo homini lupus est
Άβαταρ μέλους
Tzivitzonis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 37837
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 20, 2008 8:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: Michelin Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Αποστάτες +3/KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καλτσόγιαννος-Τζιτζιλόνης-Πατροτζούλης
Name: Τζιβιτζόνης

Re: 4L και στροφή

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Τετ Ιαν 07, 2009 12:07 am

tzivi_tzon έγραψε:
panoshm έγραψε:Το ερώτημα: μήπως γ@μησ@ το εμπρός διαφορικό? Γενικά επιτρέπεται να κάνεις μανούβρες (ΟΛΙΚΟ κόψιμο του τιμονιού) είτε στο 4H είτε στο 4L όταν έχεις κολλήσει ή όταν γενικά οδηγείς σε λάσπη, χιόνι, πάγο κλπ?


Φίλε Πάνε, κατά τη δική μου γνώμη αλλά και προσωπική εμπειρία κατά το 4Η ΔΕΝ μπορείς να κόβεις ΟΛΟ το τιμόνι. Κάνεις ζημιά! Επιστημονικά (μηχανικά δλδ) δεν μπορώ να στο εξηγήσω, αλλά θα το έχεις καταλάβει κι εσύ με το 4Η ότι το τιμόνι στρίβοντάς το μετά από κάποιο σημείο κλωστάει. Με το 4L κανένα πρόβλημα με τις μανούβρες. Κόφτο όσο θες το τιμόνι. Τώρα ανάλογα τις συνθήκες βάζεις είτε τα γρήγορα, είτε τα αργά.... εσύ το ξέρεις. Αν κάποιος συνάδελφος με παλιό GV ξέρει να μας εξηγήσει μηχανικά το γιατί το τιμόνι δε μπορείς να το κόψεις ΟΛΟ με τα γρήγορα, είμαστε όλο αυτιά!


Οταν το οχημα εχει ελευθερα διαφορικα μπορεις να κοβεις οσο τιμονι θες....δλδ ΟΛΟ! Δεν παθαινει τπτ, αυτη ειναι η δουλεια του ελευθερου διαφορικου εξ αλλου να αφηνει τους τροχους να περιστρεφονται ανεξαρτητα.
Επισκέπτης
 

Re: 4L και στροφή

Δημοσίευσηαπό daemonhook » Τετ Ιαν 07, 2009 12:25 am

Επισκέπτης έγραψε:Οταν το οχημα εχει ελευθερα διαφορικα μπορεις να κοβεις οσο τιμονι θες....δλδ ΟΛΟ! Δεν παθαινει τπτ, αυτη ειναι η δουλεια του ελευθερου διαφορικου εξ αλλου να αφηνει τους τροχους να περιστρεφονται ανεξαρτητα.

Kαλησπερα Δημητρα. :D
Αυτο ισχυει και στο καινουργιο GV(2007 5D);Δηλαδη τα διαφορικα ειναι ελευθερα;

Φιλικα Γιωργος
Άβαταρ μέλους
daemonhook
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 883
Εγγραφή: Σάβ Απρ 26, 2008 9:15 am
Τοποθεσία: Μεταμορφωση
Λάστιχα: Yokohama Geolandar
Suspension: MAD Springs
cb: Ναι
Name: Γιωργος

Re: 4L και στροφή

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Τετ Ιαν 07, 2009 12:32 am

daemonhook έγραψε:
Επισκέπτης έγραψε:Οταν το οχημα εχει ελευθερα διαφορικα μπορεις να κοβεις οσο τιμονι θες....δλδ ΟΛΟ! Δεν παθαινει τπτ, αυτη ειναι η δουλεια του ελευθερου διαφορικου εξ αλλου να αφηνει τους τροχους να περιστρεφονται ανεξαρτητα.

Kαλησπερα Δημητρα. :D
Αυτο ισχυει και στο καινουργιο GV(2007 5D);Δηλαδη τα διαφορικα ειναι ελευθερα;

Φιλικα Γιωργος


Ολα τα 4κινητα αρα κ τα vitara εχουνε μπροστινο ελευθερο διαφορικο, αρα μπορουνε να κανουνε τιμονιες μανουβρες κλπ,
Τα περισσοτερα δε εχουνε ελευθερο κ πισω με εξαιρεση μερικα που εχουνε sld, το οποιο ομως εχει μικρο ποσοστο εμπολοκης κ δεν επιρρεαζεται απο τον κυκλο στροφης του οχηματος!
Ελευθερες οι μανουβρες κ οι τιμονιες παιδια!!

Υ.Γ.Εξαιρουνται οι κατοχοι aftermarket μπλοκε.....
Επισκέπτης
 

Δημοσίευσηαπό triptec » Τετ Ιαν 07, 2009 12:55 am

Δεν έχει πρόβλημα, ούτε με το 4Η ούτε με το 4L στο στρίψιμο απο πλευράς βλαβών, εγω κάποια χριστούγεννα που βιαζόμουν να παω απο λίμνη πλαστήρα-βόλο, πήγα ολη τη διαδρομή με 4Η για καλύτερα κρατήματα στις στροφές, σε 45' ημουν βόλο, μόνο διαφοραααά στην κατανάλωση είχα.
1) Το 4Η με το 4L στο τιμόνι δεν έχουν καμία διαφορά! μόνο στην ταχύτητα και την δύναμη υπάρχει διαφορά η οποία λειτουργεί αντιστρόφος ανάλογα,
2) Οταν βάζεις 4Η ή 4L έχεις δυο άξονες που δουλεύουν χώρια ο καθένας για το αυτοκίνητο, ο ένας τραβάει ο άλλος σπρώχνει. Τότε οταν στρίβεις το τιμόνι, επειδή ο μπροστινός άξονας δεν τσουλάει απλά, αλλά ταυτόχρονα και τραβάει και στρίβει βαρένει λίγο αλλά το διαφορικό αποσβένει ολο αυτό το ζόρι, γι'αύτο άλλωστε και υπάρχει, αν δεν υπήρχε δεν θα έστριβε.
Και μη φοβάσε λίγο ζόρι, είναι κατασκευασμένα για αυτην ακριβώς την δουλειά. Και μπλοκέ να έχεις στο μπροστινό έχει ημιαξόνια πιο χοντρά για να αντέχουν.
3) Οταν έχεις μόνιμη τετρακίνηση, έχεις να δουλεύουν τρία διαφορικά ταυτόχρονα,στον μπροστινό άξονα, στον πίσω και στο βοηθητικό σασμάν, για να μπορούν να δουλεύουν μαζί οι δυο άξονες πιο ήπια και χωρίς πολλούς θορύβους, όταν ομως κάποιος τροχος γλυστρίσει το μεσαίο κόβει την κίνηση και στον άλλο άξονα, όπως γίνεται και στα επιβατικά π.χ. το subaru το πρωτο, γιατί μετα το έβγαλε με μπλοκέ στο μεσαίο, ή το AUDI το quatro, ενω στην κατ' επιλογην τετρακίνηση ο αλλος άξονας συνεχίζει να τραβάει ή να σπρώχνει ανάλογα ποιός είναι αυτός.
Ελπίζω να βοήθησα χωρίς να έγινα κουραστικός.
VIT' 1.6, '00, JLX, 5D
Καλό ταξίδι παναγιώτη..
Άβαταρ μέλους
triptec
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1047
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 16, 2008 4:58 pm
Τοποθεσία: κορυδαλος-καρδιτσα
Λάστιχα: BF goodrich km2 mud
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: 5 πόντους
cb: Όχι
Name: Κωνσταντίνος Τρύπας

Δημοσίευσηαπό Tzivitzonis » Τετ Ιαν 07, 2009 1:03 am

triptec έγραψε:Ελπίζω να βοήθησα χωρίς να έγινα κουραστικός.


Καθόλου κουραστικός!!! Κάθε άποψη δεκτή!
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system
Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!

Homo homini lupus est
Άβαταρ μέλους
Tzivitzonis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 37837
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 20, 2008 8:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: Michelin Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Αποστάτες +3/KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καλτσόγιαννος-Τζιτζιλόνης-Πατροτζούλης
Name: Τζιβιτζόνης

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Τετ Ιαν 07, 2009 1:04 am

triptec έγραψε: Και μπλοκέ να έχεις στο μπροστινό έχει ημιαξόνια πιο χοντρά για να αντέχουν.


Λεγε τετοια θα βαλει κανεις ARB μπροστα θα κλειδωσει κ θα παει να κανει μανουβρες με τερμα τιμονια!!! :lol:
Με 100% εμπλοκη δεν κανεις κινηση διαρκειας με στριμενο το τιμονι αν οι ροδες δεν μπορουν να ξεσπασουν καπου πατιναροντας στο οδοστρωμα γιατι κατι θα σπασει... μα ημιαξονιο θα ειναι (γιατι δεν τα ενισχυουνε ολοι οσοι βαζουνε μπλοκε απαραιτητα) μα το ιδιο το διαφορικο.... απλα δεν το κανεις!
Επισκέπτης
 

Δημοσίευσηαπό triptec » Τετ Ιαν 07, 2009 1:09 am

Εεε ναι κάλα, αυτό είναι μερικά χλμ πιο μακριά, οταν θα φτάσω να βάλω ARB θα ξέρω ακριβώς τι το θέλω, τώρα όμως είμαι ακόμα αρχάριος, απο κάπου πρέπει να ξεκινήσω :lol:
VIT' 1.6, '00, JLX, 5D
Καλό ταξίδι παναγιώτη..
Άβαταρ μέλους
triptec
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1047
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 16, 2008 4:58 pm
Τοποθεσία: κορυδαλος-καρδιτσα
Λάστιχα: BF goodrich km2 mud
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: 5 πόντους
cb: Όχι
Name: Κωνσταντίνος Τρύπας

Επόμενο

Επιστροφή στο Ερωτήσεις

arahova Πέμ Μαρ 28, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:09 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:08 am Καλημέρα
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm θα ρωτησω τον υιο :P
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm δεν έχει διήμερη άδεια ρε μάστορα?
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:07 pm Εγώ που θα ερθω Κυριακή πόσες έχω;
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:05 pm 9 και σήμερα!!!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm Μερσύ μποκού!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm αχαχαχαχα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Νουχρίτσααααααααααα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Καλημέρες! Λίγο θέαμα για όλους! viewtopic.php?f=66&t=37146&p=940582#p940582
arahova Τετ Μαρ 27, 2024 12:14 pm Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Μαρ 27, 2024 6:58 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μαρ 26, 2024 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Μαρ 26, 2024 7:03 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 10:24 pm Φίλε Θανάση ΘανασηςΖ καλησπέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
arahova Δευτ Μαρ 25, 2024 11:58 am Καλημέρα σε όλους, καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Μαρ 25, 2024 11:52 am Καλημερα σας Χρονια πολλα,καλη εβδομαδα.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 7:24 am Καλημέρα σας καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά
arahova Κυρ Μαρ 24, 2024 11:39 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Κυρ Μαρ 24, 2024 7:32 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Μαρ 23, 2024 10:19 am Καλημέρα σε όλους και καλό 3ήμερο.
antonis1627 Σάβ Μαρ 23, 2024 7:29 am Καλημέρα σας.Καλό Σαββατοκύριακο και χρόνια πολλά.
Nikola Tenv Παρ Μαρ 22, 2024 9:19 pm καλησπέρα , καλό τριήμερο και καλές εξορμήσεις στους ...τυχερούς!
arahova Παρ Μαρ 22, 2024 11:38 am Καλημέρα σε όλους και καλό 4ήμερο.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες