Το Φθινόπωρο του 1989 είδα για πρώτη φορά το VITARA σε δρόμο στο Βερολίνου και το ερωτεύτηκα.
Το Μάρτιο του 1990 η εδώ αντιπροσωπία έδινε παράδοση σε 3 με 4 μήνες μετά από την προκαταβολή.
Ως
ερωτευμένος ανήρ δεν άντεξα στην αναμονή και μπήκα στον πειρασμό να το παραγγείλω σε εκτελωνιστή – ανεξάρτητο εισαγωγέα.
Μου υποσχέθηκε ότι σε 15 μέρες θα το έχω έξω από το σπίτι μου αλλά ήθελε όλα τα χρήματα μπροστά (δραχμές τότε) για να τα μετατρέψει σε συνάλλαγμα (μάρκα).
Πέρασαν 15 μήνες ώσπου να δω το αυτοκίνητο κάτω από το σπίτι μου.
Όπως θα καταλάβατε έμπλεξα με απατεώνα.
Έφερνε ανά 3 – 4 μήνες από ένα αυτοκίνητο που ήταν περίπου VITARA (συλλεκτικά κομμάτια)
Το πρώτο ήταν sidekιck σε εκδοση RWD (rear wheel drive). Σαν μεταχειρισμένο φαινόταν.
Θυμάμαι μεταξύ των άλλων το πίσω κάθισμα ήταν ενιαίο σαν του LADA NIBA
Το δεύτερο έγραφε SUZUKI αλλά VITARA δεν ήταν. Είχε θερμαινόμενα καθίσματα και τίποτα άλλο.
Το τρίτο (αυτό που έχω) είναι SUZUKI VITARA κατασκευασμένο στην Ιαπονία αλλά με προδιαγραφές για εξαγωγή στις ΗΠΑ
Εξού και τα πίσω φωτιστικά σόματα είναι ανάποδα απ΄ όλα τα άλλα VITARA τις εποχής.
Τα ομίχλης είναι μόνα τους στα φτερά του αυτοκινήτου και τα πορείας, στοπ, φλας, στον προφυλακτήρα.
Φίλε καλώς ήλθες στο club των συλλεκτικών VITARA
