Tony Louk έγραψε:(όπως και το δόντι της κορώνας...)
Με την χρηση που του κανω , ευτυχως εχω αγορασει εφεδρικο ολο το τον πισω αξονα απο το XL7 2.7 V6, που εχει το ιδιο βημα 4,3 ( δοντια 43/10).
Η αγορα του εφεδρικου αξονα εγινε , γιατι πριν ενα χρονο, μου ειχε σπασει το πισω δεξι ημιαξονιο. Αυτο το αποδιδω κυριως αφενος στην δικη μου αμαθεια αλλα και στον τορναδορο , που το 2018 , που μου αλλαξε τα ρουλεμαν , μου ειπε οτι το δεξι ημιαξονιο ειχε λιγη φθορα και το γεμισε πολυ προσεκτκα χωρις να το ζεστανει και αφετερου σε καποια δυνατα χτυπηματα απο την δεξια πλευρα , που θυμαμαι σε μεγαλες λακουβες στους ελληνικους δρομους, χτυπηματα που τα καταλαβαινεις κατευθειαν οτι καποια ζημια εγινε.
Αυτο μαλλον επιβεβαιωνεται και απο το γεγονος οτι το ημιαξονιο στο σημειο , που εσπασε ειχε παλιο ραγισμα γυρω στο 60% της διατομης του. Το καλο με το grand Vitara, βασει και της μαρτυριας ενος ομοιοπαθη, ειναι οτι και αν σπασει το ημιαξονιο δεν πεταγεται ο τροχος. Θεωρωντας οτι εχω βλαβη σταυρου και λογω οτι ηταν νυχτα και ημουν σε ενα σημειο επαρχιακου δρομου, που δεν ειχε χωρο να βγω στην ακρη , εβαλε εμπρος κινηση και προχωρησα κανα 2 χιλιομετρα, μεχρι που σε μια λακουβα εφυγε ο τροχος και το αυτοκινητο προχωρησε για λιγο στηριζομενο στην κιθαρα, χωρις ομως να τεινει να παρεκτραπει. Με αυτον τον τροπο , προχωρωντας το αυτοκινητο διπλασιασα το κοστος της ζημιας.
Ο λογος που τα γραφω, ειναι για να μεταφερω εμπειριες και να αποφευχθουν σε αντιστοιχες περιπτωσεις τα λαθη τα δικα μου.