Συμπεριφορα-Καταναλωση

Εδώ γράφουμε ότι αφορά τα πετρελαιοκίνητα.

New GV 1.9 Diesel.

Δημοσίευσηαπό dinap1 » Τετ Μάιος 07, 2008 6:47 pm

Καλησπέρα σας.
Μετά την τελευταία προσφορά των -3000 ευρώ σκέφτομαι και εγώ το 3θυρο GV diesel.
Με ενδιαφέρει έκδοση του 3θυρου νίζελ με ESP και θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζετε κάποια εταιρεία στη θεσσαλονίκη α λα autoprofit για να τους ρωτήσω αν εισάγουν τέτοια έκδοση.

2ο και πιο σημαντικό. Αντιμετώπισε κανείς προβλήματα λόγω ποιότητας πετρελαίου ? βλαβες ? κόστος συντήρησης / επισκευής ?

επίσης, πόσο περίπου καίει σε ταξίδι (εθνική οδός) με περίπου 140-150 χλμ/ώρα ?
τέλος, ο κινητήρας έχει καδένα ή ιμάντα ?

συγγνώμη αν σας ζάλισα με τις ερωτήσεις. κάθε γνώμη και βοήθεια ευπρόσδεκτη.
ευχαριστώ.

υ.γ.
Dimis4X4 έγραψε:2η) του 2007 (που ενσωματώνει και την μεση κατανάλωση)
3η) του 2008 (δεν εχει ερθει ακόμα Ελλάδα και ως την πιο χαρακτηριστική αλλαγή είναι η πιο μοντέρνα εμφάνιση του ταμπλό κλιματισμού - φαίνεται η διαφόρά με τη μια)

Μήπως υπάρχει link με τις αλλαγές (κ με φωτό) στα 2008 μοντέλα ? (για να μη μας παραμυθιάζουν στις αντιπροσωπείες)
dinap1
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Τετ Μάιος 07, 2008 6:04 pm
Τοποθεσία: θεσσαλονικη

Re: New GV 1.9 Diesel.

Δημοσίευσηαπό Dimis » Τετ Μάιος 07, 2008 10:56 pm

dinap1 έγραψε:Μήπως υπάρχει link με τις αλλαγές (κ με φωτό) στα 2008 μοντέλα ? (για να μη μας παραμυθιάζουν στις αντιπροσωπείες)


Φίλε dinap1 αν και ειμαι λίγο off-topic να σου απαντήσω μερικές από τις διαφορές που έχω σίγουρα βρει...

Αλλαγές από το 2006 προς το -> 2007

For the 2007 model year, the Grand Vitara benefits from a variety of enhancements and
upgrades, including the addition of a tire pressure monitoring system (TPMS), trip computer
upgrades and more. The trip computer now provides the driver with cumulative (non instant) average fuel
economy numbers as well as the estimated number of miles or kilometres that can be driven before refueling.


Αλλαγές από το 2007 προς το -> 2008

1) auto (digital) climate control air conditioning with micron air-filtration system
2) Better sound proofing
3) Tire Pressure Monitoring System (TPMS) => Σε όλες τις εκδόσεις
4) Remote fuel lid opener (τηλεχειριζόμενο άνοιγμα στο καπάκι της βενζίνης)
5) Φλάς πάνω στους καθρέφτες (πιαθανός και ανακλεινόμενους - αυτό δεν εχει επιβεβαιωθεί ακόμα)

Εικόνα
Εικόνα
Grand Vitara 2.0 JLXEW, ESP/TCS, Xenon, RR Lift Kit, GEOLANDAR A/T-S (225/65/17), XMC Ποδιές

ΔΙΑΙΤΗΜΑΣΙ ΤΕ ΧΡΗΖΟΜΑΙ ΕΠ'ΩΦΕΛΕΙΗ ΚΑΜΝΟΝΤΩΝ ΚΑΤΑ ΔΥΝΑΜΙΝ ΚΑΙ ΚΡΙΣΙΝ ΕΜΗΝ, ΕΠΙ ΔΗΛΗΣΕΙ ΔΕ ΚΑΙ ΑΔΙΚΙΗ ΕΙΡΞΕΙΝ.
Άβαταρ μέλους
Dimis
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1990
Εγγραφή: Δευτ Απρ 28, 2008 7:21 pm
Τοποθεσία: Οπου να'ναι, αρκεί να μην εφημερεύω.....
Λάστιχα: Yokohama G012
Suspension: Rocky Road
cb: Ναι
Name: Δημοσθένης

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Τετ Μάιος 07, 2008 11:51 pm

Exει ιμαντα.
Παντως τα 140-150 km/h τα βλεπω πολλα!!!!!!
Απο οσο εχω διαβασει με αυτα τα χιλιομετρα θα εισαι γυρω στο 10 lit/100km!!
Τελευταία επεξεργασία από 4troxos και Τετ Νοέμ 12, 2008 1:50 pm, έχει επεξεργασθεί 5 φορά/ες συνολικά
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4645
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Δημοσίευσηαπό georgeh » Πέμ Μάιος 08, 2008 12:15 am

Το TCS να δούμε πότε θα το δίνουν σαν αναβάθμιση!!!
αχχχχ!!!
Άβαταρ μέλους
georgeh
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 860
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 8:09 pm
Τοποθεσία: Athens
Λάστιχα: BF A/T
Suspension: Rocky-Road 5cm
cb: Ναι
Name: Γιώργος

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Πέμ Μάιος 08, 2008 12:15 am

Μην τρελενεσται το Tire Pressure Monitoring System (TPMS) απλα μετραει την αποσταση που διανυει η καθε ροδα.Η ροδα με το λιγοτερο αερα κανει λιγοτερη αποσταση....ετσι δεν ειναι????
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4645
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Δημοσίευσηαπό Dimis » Πέμ Μάιος 08, 2008 12:31 am

Οντως μην τρελένεστε γιατί μόλις είχε κυκλοφορήσει ΄το ήθελα σαν τρελός αλλά απ'οτι μαθαίνω είναι λίγο πονοκέφαλος..... :?

Το σύστημα πέρα από ενα φωτάκι στο ταμπλό βγάζει και ένα συνεχόμενο εκνευριστικό ήχο (όπως όταν δεν φοράς τη ζώνη ασφαλείας.... ) με τη παραμικρή διαφορά πίεσης χωρίς να ξέρεις από ποιο λάστιχο είναι...
Ετσι αναγκάζεσαι κάθε τρεις και λίγο να κατεβαίνεις και να έλεγχεις πιέσεις σε κάθε λάστιχο ξεχωριστά.......

Σίγουρα το θέτε αυτό :?: :?:
(χρήσιμο εργαλείο δεν λέω, άλλα το έχουν κανει σχεδόν μη λειτουργικό - στην νεα εκδοση του 08 ελπίζω να το εχουν βελτιωσει το συστημα....)
Grand Vitara 2.0 JLXEW, ESP/TCS, Xenon, RR Lift Kit, GEOLANDAR A/T-S (225/65/17), XMC Ποδιές

ΔΙΑΙΤΗΜΑΣΙ ΤΕ ΧΡΗΖΟΜΑΙ ΕΠ'ΩΦΕΛΕΙΗ ΚΑΜΝΟΝΤΩΝ ΚΑΤΑ ΔΥΝΑΜΙΝ ΚΑΙ ΚΡΙΣΙΝ ΕΜΗΝ, ΕΠΙ ΔΗΛΗΣΕΙ ΔΕ ΚΑΙ ΑΔΙΚΙΗ ΕΙΡΞΕΙΝ.
Άβαταρ μέλους
Dimis
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1990
Εγγραφή: Δευτ Απρ 28, 2008 7:21 pm
Τοποθεσία: Οπου να'ναι, αρκεί να μην εφημερεύω.....
Λάστιχα: Yokohama G012
Suspension: Rocky Road
cb: Ναι
Name: Δημοσθένης

Δημοσίευσηαπό Kapnoul » Πέμ Μάιος 08, 2008 1:33 am

καλησπερα σε ολους.φιλε dinap1 εχω παρει το 5θυρο diesel απο την timsportline.πετρελαιο θα βαζεις απο τον συνεταιρισμο ταξι και δεν θα εχεις κανενα προβλημα.
Άβαταρ μέλους
Kapnoul
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 8:35 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
Λάστιχα: Goodyear efficiency grip
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: ΜΑΜΑ
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Ευριπιδης

Δημοσίευσηαπό georgeh » Πέμ Μάιος 08, 2008 7:36 am

Dimis4X4 έγραψε:Οντως μην τρελένεστε γιατί μόλις είχε κυκλοφορήσει ΄το ήθελα σαν τρελός αλλά απ'οτι μαθαίνω είναι λίγο πονοκέφαλος..... :?

Το σύστημα πέρα από ενα φωτάκι στο ταμπλό βγάζει και ένα συνεχόμενο εκνευριστικό ήχο (όπως όταν δεν φοράς τη ζώνη ασφαλείας.... ) με τη παραμικρή διαφορά πίεσης χωρίς να ξέρεις από ποιο λάστιχο είναι...
Ετσι αναγκάζεσαι κάθε τρεις και λίγο να κατεβαίνεις και να έλεγχεις πιέσεις σε κάθε λάστιχο ξεχωριστά.......

Σίγουρα το θέτε αυτό :?: :?:
(χρήσιμο εργαλείο δεν λέω, άλλα το έχουν κανει σχεδόν μη λειτουργικό - στην νεα εκδοση του 08 ελπίζω να το εχουν βελτιωσει το συστημα....)


TCS θέλουμε είπαμε!!! σαν αυτό που έχεις και εσύ..... που συνέχεις μας κάνεις επίδειξη...... ναι ναι αυτό..
Άβαταρ μέλους
georgeh
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 860
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 8:09 pm
Τοποθεσία: Athens
Λάστιχα: BF A/T
Suspension: Rocky-Road 5cm
cb: Ναι
Name: Γιώργος

Δημοσίευσηαπό vaxevana » Πέμ Μάιος 08, 2008 9:01 am

Kapnoul έγραψε:καλησπερα σε ολους.φιλε dinap1 εχω παρει το 5θυρο diesel απο την timsportline.πετρελαιο θα βαζεις απο τον συνεταιρισμο ταξι και δεν θα εχεις κανενα προβλημα.


και που ακριβως βρίσκεται αυτό στην Θεσσαλονίκη;
έγω έχω ακούσει καλά λόγια για την Aegean κοντά στο Ikea ... αλλά δεν εγγυούμαι για τίποτα ...
Nissan Qashqai +2, 1.6 dci,
vaxevana
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 493
Εγγραφή: Τετ Μάιος 07, 2008 10:36 am
Τοποθεσία: Δράμα - Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: Michelin Latitude Cr
cb: Όχι

Δημοσίευσηαπό vaxevana » Πέμ Μάιος 08, 2008 9:02 am

Kapnoul έγραψε:καλησπερα σε ολους.φιλε dinap1 εχω παρει το 5θυρο diesel απο την timsportline.πετρελαιο θα βαζεις απο τον συνεταιρισμο ταξι και δεν θα εχεις κανενα προβλημα.


και που ακριβως βρίσκεται αυτό στην Θεσσαλονίκη;
έγω έχω ακούσει καλά λόγια για την Aegean κοντά στο Ikea ... αλλά δεν εγγυούμαι για τίποτα ...
Nissan Qashqai +2, 1.6 dci,
vaxevana
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 493
Εγγραφή: Τετ Μάιος 07, 2008 10:36 am
Τοποθεσία: Δράμα - Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: Michelin Latitude Cr
cb: Όχι

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Πέμ Μάιος 08, 2008 9:05 am

Περιγραφη του Diesel κινητηρα

"The newest addition to the Grand Vitara line-up will boast a 1.9-litre Direct Diesel injection System (DDiS) intercooled and turbocharged engine producing 95 kW of power at 3750 rpm and a hefty 300 Nm of torque at just 2000 rpm.

“That makes the new turbo-diesel version not only the most powerful in the Grand Vitara line-up but also the most economical, sipping just 7.6 litres of diesel to cover 100 kilometres.

The 1870 cc single overhead cam engine has two valves per cylinder, bore and stroke of 80 mm and 90 mm respectively and a 17:1 compression ratio.

The Exhaust Gas Recirculation (EGR) valve on the turbo-diesel Grand Vitara is a throttle body type, with the passage between exhaust and intake manifolds opened via a throttle.

The rotating force on the throttle axis is provided by an electric motor, while feedback to the Electronic Control Module is provided by a position sensor.

The EGR valve is the main emissions control component in the exhaust gas recirculation system. The valve is located on the intake manifold, and opens a small passageway between the exhaust and intake manifold to allow a metered amount of exhaust to flow back into the engine.

This reduces combustion temperatures and helps control the formation of oxides of nitrogen.

The turbocharger is a Garret, water-cooled version, with boost pressure regulated by variable fins in the turbo, which are actuated by the ECM via a solenoid valve.

At low rpm, the fins are in a flat angle so the turbine speed is high although the exhaust gas speed is slow. At high rpm the fins are in a steep angle, so the turbine speed is lower although the exhaust gas speed is high.

Turbo cooling is provided by an electrical turbo cooling pump, which ensures circulation of engine coolant even after the engine has stopped.

The engine is equipped with a Bosch CP3 common rail fuel delivery system with magnetic coil injectors. Rail pressure can reach up to 1600 bar.

The common rail system employed in the Grand Vitara turbo-diesel engine ensured engineers had the freedom to ensure maximum power delivery while dramatically reducing exhaust emissions.

Common rail, with its flexible division of injection into several pre-, main and post-injections, allows the engine and the injection system to be matched to each other for optimum fuel delivery.

In the common rail accumulator injection system, the generation of the injection pressure is separate from the injection itself.
A high-pressure pump generates in an accumulator – the rail – a pressure of up to 1600 bar, independent of the engine speed and the quantity of fuel injected.

The fuel is fed through rigid pipes to the injectors, which inject the correct amount of fuel in a fine spray into the combustion chambers.

The Electronic Diesel Control (EDC) ensures extreme precision in all the injection parameters – such as the pressure in the rail and the timing and duration of injection – as well as performing other engine functions.

The injector actuators consist of several hundred thin piezo crystal wafers, which have the special characteristic of expanding rapidly when an electric field is applied to them.

The movement of this piezo packet is transmitted friction-free, using no mechanical parts, to the rapidly switching jet needles. Advantages over the earlier magnetic and current conventional piezo injectors include a more precise metering of the amount of fuel injected and an improved atomization of the fuel in the cylinders.

The rapid speed at which the injectors can switch makes it possible to reduce the intervals between injections and split the quantity of fuel delivered into a large number of separate injections for each combustion stroke.

As a result, the Grand Vitara turbo-diesel engine offers the best of all worlds; it’s fuel efficient, clean and powerful.

The engine includes a diesel particulate filter (DPF), located in the exhaust line after the oxidizing catalytic converter. Its shape is very similar to a catalytic converter, but half the ducts are plugged. Between each duct a porous material allows the gases to pass through while the particles remain on the filter walls.

The Grand Vitara turbo-diesel engine easily meets the stringent Euro IV emissions standard, which limits CO and NOx outputs to just 0.50 grams per kilometre and 0.25 g/km respectively."Εικόνα
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4645
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Πέμ Μάιος 08, 2008 10:43 am

Dimis4X4 έγραψε:2) Better sound proofing
4) Remote fuel lid opener (τηλεχειριζόμενο άνοιγμα στο καπάκι της βενζίνη

Να υπενθυμισω οτι αυτα τα εχουμε ηδει στα ευρωπαικα μοντελα απο το 2007 , για αυτο λεω οτι εχουμε διαφορες απο τις αμερικανικες εκδοσεις που εναι V 2.7 βενζινης., και στα οποια εχουμε και επιλογη ΑΝΟΙΧΤΟΧΡΩΜΟΥ σαλονιου!!!!!

Βεβαια αναμενομενη θα ειναι ΑΥΤΗ η συγκεκριμενη εκδοση με τον 2.7 καποια στιγμη και στην Ευρωπη!!!!
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4645
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Δημοσίευσηαπό Kapnoul » Πέμ Μάιος 08, 2008 11:21 am

βρισκετε απεναντι απο τα κοιμιτηρια της θερμης.δες στο www.timsportline.gr.Για εξοπλισμομπες στο www.suzuki.de.το αυτοκινιτο μου βγηκε οσο θα μου εβγαινε και στην ελλαδα αλλα εχει τον πλουσιο εξοπλισμο.οι διαφορες που εχει ειναι αντι για δερμα εχει alcadara και αντι για navi της kenwood εχει της clarion.
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Kapnoul
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 8:35 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
Λάστιχα: Goodyear efficiency grip
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: ΜΑΜΑ
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Ευριπιδης

Δημοσίευσηαπό dinap1 » Κυρ Μάιος 11, 2008 11:19 am

Hello again και σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!
Εν αναμονή της απάντησης από την tim sportline για έκδοση 3θυρου ντίζελ με ESP, θα ζητήσω τη γνώμη / εμπειρία σας και σε μερικά ακόμα θεματάκια.

η χρήση που το προορίζω είναι 90 % άσφαλτος και κυρίως ταξίδια στην εθνική (κάνω περί τα 30.000 χλμ / έτος, εξ'ου και ντίζελ.)
δε κρύβω πως οι κύριοι λόγοι που σκεφτομαι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι:
α) είναι πανέμορφο! :D
β) έχω κουραστεί να φοβάμαι τις λακούβες στο δρόμο και τα χιόνια :oops: και θα μπορώ να κατεβαινω σε κάποιες παραλίες χωρίς φόβο
γ) είναι 3θυρο μικρό άρα θα παρκάρει στον ίδιο χώρο που παρκάρει και το γκολφάκι μου :oops:
δ) κοστίζει <30.000
ε) ελπίζω να μου κοστίζει λιγότερο από το γκόλφ σε σέρβις και να είναι πιο αξιόπιστο.

συνεπώς με απασχολούν:

1) φρένα. τα ταμπούρα πίσω με προβληματίζουν. οκ, διάβασα στο φορουμ ότι πλεονεκτούν εκτός δρόμου, αλλά τι γίνεται στην άσφαλτο και μάλιστα όταν ταξιδεύεις με υψηλές ταχύτητες ;
βρήκα τέστ που αναφέρουν απόσταση φρεναρίσματος 100-0 στα 45 μέτρα (ανταγωνισμός γύρω στα 40.)

2) συμπεριφορά / σταθερότητα / κατανάλωση σε υψηλές ταχύτητες (150 χλμ/ώρα) (απόψεις κατόχων νομίζω πως έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα από περιοδικά, κλπ)

3) Αν είχε κανείς ως τώρα πρόβλημα / βλάβη λόγω πετρελαίου ;

Πιστεύετε πως είναι καλή επιλογή με βάση τα παραπάνω κριτήρια και προβληματισμούς ;
ευχαριστώ.
dinap1
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Τετ Μάιος 07, 2008 6:04 pm
Τοποθεσία: θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Κυρ Μάιος 11, 2008 11:39 am

Λοιπον

1) Καλα,ποιο ειναι αυτο το τεστ που του δινει 45 μετρα???
Ολοκληρο quattroruote http://www.quattroruote.it/prove_su_str ... &marca=156
του δινει απο 100 km/h σε 39,3/40,2 μετρα(αδειο/φορτωμενο) !!!!!
Βεβαια οταν τεσταρουν ενα αμαξι το τεσταρουν σε πιστες και οχι σε ασφαλτο που καθρεφτιζει σαν γιαλι!!!!!!

Επισης το auto & fuoristrada του δινει :
απο 50 km/h 13,4 μετρα (3P: 13,2 μετρα)
απο 90 km/h 37,5 μετρα (3P: 37,1 μετρα)
απο 130 km/h 74,6 μετρα (3P: 73,9 μετρα)

2) Στο εχω ξαναγραψει τα 150 km/h ειναι πολλα , εγω το εχω παει μεχρι 140 (το πενταπορτο) χωρις κανενα προβλημα.Το τριπορτο λογω μικροτερου μεταξονιου κανει καποιες αναπηδησεις στις εγκαρσιες ανωμαλιες!!!

3) Προβλημα ,απο οσα εχω ακουσει,ειναι εαν το χρησιμοποιεις συνεχεια μεσα στην πολη οποτε μπορει να "μπουκωσει" το φιλτρο μικροσωματιδιων που εχει και να θελει 10-20 λεπτα με 100km/h ξεμπουκωμα σε ανοιχτο δρομο!!!Αλλα εσυ απ`οτι βλεπω δεν καταλαβαινεις απο τετοια!!!
Τελευταία επεξεργασία από 4troxos και Κυρ Μάιος 11, 2008 11:58 am, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4645
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Diesel

Διοματάρης Σάβ Απρ 27, 2024 8:29 am Καλημέρα σας κύριοι
antonis1627 Σάβ Απρ 27, 2024 6:56 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 26, 2024 6:16 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 25, 2024 10:07 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 25, 2024 6:02 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 24, 2024 10:03 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 9:55 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 6:20 am Καλημέρα σας.
SIAL Τρί Απρ 23, 2024 5:28 pm Καλησπέρες! Όμορφες εικόνες για όλο τον λαό ..... viewtopic.php?f=181&t=37434&p=941302#p941302
arahova Τρί Απρ 23, 2024 10:58 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 23, 2024 6:21 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Απρ 22, 2024 10:12 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 22, 2024 5:55 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα
antonis1627 Κυρ Απρ 21, 2024 11:43 am Μ.Τετάρτη 1-5-2024 πάμε για τσιπουράκι στο
arahova Κυρ Απρ 21, 2024 11:26 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 21, 2024 7:22 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Απρ 20, 2024 10:22 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
Σταύρος 4x4 Σάβ Απρ 20, 2024 10:08 am Καλημέρα και καλό ΣΚ :!:
antonis1627 Σάβ Απρ 20, 2024 6:29 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
arahova Παρ Απρ 19, 2024 9:50 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 19, 2024 5:46 am Καλημέρα σας
john maxx Πέμ Απρ 18, 2024 10:24 pm Καλησπέρα από Μάλτα
arahova Πέμ Απρ 18, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
ΣΤΑΥΡΟΣ Πέμ Απρ 18, 2024 8:16 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
antonis1627 Πέμ Απρ 18, 2024 5:57 am Καλημέρα σας.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 19 επισκέπτες