Σελίδα 1 από 2

Υποψήφιος αγοραστής 1.9 DDIS με πολλές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 13, 2018 9:32 pm
από geomel
Γεια χαρά στην ομάδα,

είμαι κάτοχος vitara 1.6 3d 2003, που το δίνω για αγορά μεγαλύτερου, λόγω νέου μέλους που πλέον μας έκανε τρεις και οικογένεια :D . Είμαι λάτρης των Vitara οπότε δεν άργησα να πέσω στην σκέψη αντικατάστασής του με ένα πιο δυνατό, ευρύχωρο και σχετικά χαμηλής κατανάλωσης όπως το 1.9 DDIS. Μπήκα να ενημερωθώ και ομολογώ προβληματίστηκα αρκετά με κάποια θέματα που διάβασα, κυρίως σχετικά με το DPF. Θα ήθελα λίγες συμβουλές και διευκρινήσεις.

Να πω ότι έχω κατανοήσει την ενδεδειγμένη χρήση των αυτοκινήτων πετρελαίου(πολλά χιλιόμετρα, όχι πόλη) και για ποιο λόγο δημιουργούνται αυτά τα προβλήματα, διάβασα αρκετά θέματα και γνώμες για κατάργηση, αντικατάσταση κλπ.

Σαν δεδομένα να δώσω ότι βάσει του budget οι διαθέσιμες επιλογές μου αυτήν την περίοδο είναι για μοντέλα από 2006-2009 και από 110000 - 160000 Km (με περισσότερα Km τα απορρίπτω).

Θα ήθελα όσους γνωρίζουν και έχουν την καλοσύνη να σχολιάσουν τις παρακάτω σκέψεις μου:

- Γενικά όλοι την έχουν πάθει ή θα την πάθουν κάποια στιγμή με το DPF κ μετά όπου βγει; Βλέπω ατελείωτα σχετικά threads.

- Με ποια κριτήρια σήμερα να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο μη γνωρίζοντας σε ποια όρια έχει φτάσει το φίλτρο και τη χρήση έγινε από τον προηγούμενο κάτοχο. Φαίνεται σε κάποια διάγνωση/ένδειξη η κατάσταση του DPF φίλτρου ώστε να το ελέγξω;

- Μήπως να μην με απασχολεί και τόσο το φίλτρο(σχεδόν αποτρεπτικά, αφού διαβάζω για safe mode κλπ - δλδ μέχρι να μείνεις και χωρίς αμάξι) γιατί απλά διορθώνεται με καθάρισμα/αντικατάσταση(ακόμα κ με κάποια replica που διαβάζω από κάποιον φίλο ότι είναι γύρω στο 500αρικο) και να πάρω όποιο μου αρέσει ή γενικά πάω γυρεύοντας. Τι λένε οι παθόντες;

- Κάπου διάβασα για κάποια ανάκληση που είχε γίνει σε κάποια μοντέλα('06-'07) σχετικά με έναν σφιχτήρα κάπου στον κινητήρα. Δεδομένης και της πληροφορίας(αν ισχύει) ότι από το '08 και μετά καίνε και λιγότερο προτείνετε να κοιτάω καλύτερα για κάποιο μοντέλο από '08 και πάνω;

- Με ενδιαφέρει περισσότερο η μηχανική αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου παρά τα πολλά αξεσουάρ γι αυτό κυρίως είμαι διατεθειμένος να πληρώσω κάποιο με λιγότερα χιλιόμετρα. Γενικά "πονάνε" κάπου τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα μηχανικά για να το κοιτάξω περαιτέρω σε αυτά που θα πάω να δω από κοντά;

- Όποια άλλη πληροφορία για να ξέρω να κοιτάξω σε αυτά που θα δω από κοντά ευπρόσδεκτη :-)

Ευχαριστώ προκαταβολικά! :ugeek:

Re: Υποψήφιος αγοραστής 1.9 DDIS με πολλές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μάιος 14, 2018 12:29 am
από vic27
Καλησπέρα Γιώργο. Κατ'αρχήν να σου ζήσει το νέο μέλος. Αν και δεν είμαι ο πιο κατάλληλος να σου απαντήσω τα ερωτήματα σου θα σου πω δύο πράγματα από την εμπειρία μου σαν χρήστης. Εγώ απέκτησα το αυτοκίνητο τον Σεπτέμβριο του 2014 καινούριο. Έχω περίπου 40000 χιλιόμετρα και δεν με έχει προβληματίσει ποτέ. Δεν μου έχει ανάψει ποτέ λαμπάκι DPF και η εξάτμιση του είναι πεντακάθαρη. Η χρήση του αυτοκινήτου είναι κατά 90% σε ταξίδια- εκδρομές και φυσικά όποτε προκύπτει και off road χρήση. Πιστεύω ότι ο πρώτος λόγος για να είναι το DPF εντάξει είναι η σωστή συντήρηση και η χρήση του κατάλληλου λαδιού. Κάποια προβλήματα που έβγαζαν τα πρώτα μοντέλα με κάποια τροχαλία στο λουρί του δυναμο λύθηκαν από την Suzuki. Επίσης άλλαξε και το σύνολο DPF- καταλύτης στα euro 5 μοντέλα. Αυτά τα λίγα γνωρίζω εγώ, και να σου πω ότι το αυτοκίνητο είναι φοβερό με αυτόν τον κινητήρα. Ασ σου πουν βέβαια και άλλα μέλη τη γνώμη τους που το έχουν περισσότερα χρόνια. Καλή τύχη στην αναζήτηση.

Re: Υποψήφιος αγοραστής 1.9 DDIS με πολλές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μάιος 14, 2018 10:39 am
από Οδυσσέας
Φίλε Γιώργο καλώς όρισες.Εγω θα σου πω τις δικές μου εμπειρίες.Το πείρα τον Γενάρη του 15 πρώτο χέρι αγορασμενο από Σφακιανάκη με όλα τα σέρβις στο Σφακιανάκη κ55 Χιλ Χιλ..Τωρα είμαι στις 115 Χιλ.Ειναι μοντέλο 9ος του 09 κ τα λίγα χιλιόμετρα ήταν γιατί το είχε ναυτικός.Το έχω ψηλωσει 7 cmμπρος κ 9 πίσω .Από τα 60 Χ χιλιόμετρα τα μισά έχουν γίνει σε Εθν δρόμο και τα περισσότερα από τα υπόλοιπα στο ΒΟΥΝΟ.Το αυτοκίνητο με έχει εντυπωσιάσει με την στιβαρότητα του κ δεν μου έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα.Λαδια πριν την ώρα τους φίλτρα (πετρελαίου)κ λαδιού,ΚΑΛΟ καύσιμο κάθε 4τεποζιτα αντιμικιτιακο ,κ η εξάτμιση είναι Κάτασπρη.Η κατανάλωση με τα 50/50 λάστιχα είναι περίπου στα 8,5 λιτ.μικτη,στο βουνό με τα mud κοντά στα 10.Θα ευχαριστήθεις την ροπή ,πέρναγε εκεί που οι βενζίνες δεν κάνει όμως περισσότερο θόρυβο.Αυτα σε γενικές γραμμές. :mrgreen: Γνώμη μου να αποφύγεις τα εισαγωγής .

Re: Υποψήφιος αγοραστής 1.9 DDIS με πολλές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μάιος 14, 2018 2:22 pm
από dragorosi46
Να σου ζησει το νεο μελος φίλε μου. Ειμαι κάτοχος ενος suzuki ddis 2008 .Το πείρα μεταχειρησμένο με 160.000 χλμ και τωρα εχω 225.000. Εδω και 7 χρονια κανω σερβις στην ωρα τους και απο εξοδα εβαζα μονο πετρελαιο. Πάντα V-Power καθε πεμπτη και καθαριστικο καθε 3 φουλαρισματα με κοστος 8 ευρω wurth(βγαζει 5 φουλαρισματα περιπου). Μέχρι προσφατα δεν ειχα κανενα απολύτος πρόβλημα ωσπου μια μερα μου αναψε ενα λαμπακι. (θα εχεις διαβασει 3 θεματα που ανεβασα με προβλήματα απο dpf ειναιι δικα μου).
Επισκεψη σε συνεργειο που με βαζει να αλλαξω dpf μετα ngr και στο τελος του εφταιγε το dpf που ηταν μεν πρωτης τοποθετησεις (δηλαδη ιδιο μ αυτα της suzuki αλλα απο το ιδιο το εργοστάσιο που τα προμυθευει)αλλα δεν του εκανε. Το διαγνωστικοο οντως εγραφε dpf αλλα οτι εχει θεμα που προερχεται απο καπου οχι να αλλαξουμε οτι σχετιζετε μ αυτο!! Αφου τα αλλαξα ολα τ αμαξι εκανε τα ιδια οποτε προχωρω σε αφαιρεσει dpf με προγραμμα και συνεχιζει να κανει τα ιδια....(ο μαστορας μου λεει πως ειναι ζημιαρικα αυτα τα αμαξια) ενω ο ιδιος ηταν απλα ασχετος. Επισκεψη σε μπομπατζη που ασχολειτε χρονια με πετρελαιου και του λεω να το δει. Κανει βολτα και μου λεει απο καπου χανει αερα η τουρμπινα!!! Πρεσαρουμε και βλεπουμε τρυπα στο ψυγειο intercooler αλλαζω ψηγειο και τα αμαξι ειναι οπως πρωτα.Εξαιτειας της τρυπας το αμαξι ζοριζοταν και δουλευε στη ουσια χωρις η με μιση τουρμπινα με αποτελεσμα να μπουκωνει συνεχεια το φιλτρο.Ετσι το φιλτρο φαινοταν μπουκωμενο και μετα απο την αναγγενηση μπουκωνε μεσα σε 150 χιλιομετρα.
Συμπερασμα΄....1)Απο μαστορες πασχουμε που δεν μπορουν να καταλαβουν τι διαβαζουν στα διαγνωστικα(βγαζει το διαγνωστικο μια βλαβη και ο μαστορας πρεπει να βρει την αιτια κ οχι να αλλαζει παντα οτι βλεπει εκει,αν ηταν ετσι θα περναμε ολοι ενα διαγνωστικο και θα γινομασταν μαστορια!!!)
2)Τα αυτοκινητα αυτα ειναι σκυλια με εναν κινητηρα ρενό που βγαζει 2.000.000 χιλιομετρα σε ενα laguna ενος ταξιτζι που τον ρωτησα τοσα ειχε.
3)Τα ηλεκτρονικα τους ειναι ολα boch και ειναι παρα πολυ καλα ποτε δεν ειχα θεμα ουτε εγω ουτε και ακουσα ποτε κατι απο καποιον.
4)Εγω προσωπικα αν ηταν να αγορασω καποιο και με την εμπειρια που εχω πια ,θα κοιτουσα οχι τοσο εαν το αυτοκινητο εχει πολλα χιλιομετρα αλλα εαν εχει η οχι(καποιοι τα αφαιρουν με προγραμμα) dpf και θα εξηγησω αργοτερα γιατι,εαν εχει πανω απο 180.000χλμ θα πρεπει να εχει παει εστω και μια φορα σε καποιο εξουσιοδωτημενο συνεργειο της boch για να βγουν, να ελεγθουν και να καθαριστουν τα μπεκ (για αυτη την δουλεια τα μπεκ θα παρουν νεους κωδικους απο την boch οποτε ειναι ευκολο να το ελενξης) με κοστος κοντα στα 150 ευρω.
5)μπορεις να βαλεις το αυτοκινητο σε εγκεφαλο της εταιρειας με κοστος 30 ευρω για να δεις τυχον βλαβες .
Αυτα θα κοιτουσα εξειδηκευμενα σε ενα τετοιο αυτοκινητο και μετα οτι θα κοιτουσα και σε οποιοδηποτε αλλο!!!
Παμε στο dpf τωρα.Το μοναδικο σε εισαγωγικα προβλημα αυτων των αυτοκινητων(και εννοω ολλων των diesel euro4-5) ειναι αυτο το φιλτρο και θα εξηγησω γιατι.Οταν βουλωσει δεν αφηνει τα καυσαερια να φυγουν με κανονικη ροη με αποτελεσμα οσο το κραταει καποιος(χωρις επισκευη) να ζοριζει τουρμπινα ngr και γενικα τον κινητηρα.Το θεμα κατα την γνωμη μου ειναι το κατα ποσο εισαι διατεθυμενος να ψαξεις να το αλλαξεις χωρις το τεραστιο κοστος της εταιρειας η εαν το αφαιρεσεις με κοστος 290 ευρω και να ξενοιασεις μονιμα οχι ομως και νομιμα!!!
Ελπιζω να βοηθησα....Παντως το οτι δεν βρισκεις πολλα στην Ελλαδα ενω κυκλοφορησαν πολλα συμαινει πως ο κοσμος που τα εχει, ειναι γενικα ευχαριστημενος.Τελος προσοχη στα εισαγωγης γιατι σε καποιες χωρες βγαιναν χωρις dpf και δεν γινετε να ισαχθουν χωρις αυτο, με αποτελεσμα να κανουν μαμουνιες για να τα περασουν απο το τελωνειο, αλλα για αυτο το θεμα δεν ξερω πολλα (και αν αληθευει)ετσι μου ειπε αυτος που μου εκανε προγραμμα στο δικο μου.Ευχομαι καλη ευκολια και να το βρεις οπως θελεις και στη τιμη που θελεις.

Re: Υποψήφιος αγοραστής 1.9 DDIS με πολλές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μάιος 14, 2018 7:58 pm
από johndrama
Ένα καλό συνεργείο αξιόπιστο και ότι προβλέπεται αλλαγή στην ώρα του. Καλά λάδια καθαρά πετρέλαια και θα το χαρείς για πολλά χρόνια.
Εγώ παραλίγο να το χάσω από ένα "καλό" μάστορα που είχε βρει ο πατέρας μου ,τον έλεγε και χειρουργό πανάθεμα τον ° γιατι φορουσε και γάντια.
Από πετρέλαιο Ελιν κρυσταλ είμαι ικανοποιημένος πιο καθαρή από vpower τουλάχιστον εδώ που μένω και περισσότερα χλμ και στην αμόλυβδη στο 1,6 που έχω, αλλά και στο πετρέλαιο.

Re: Υποψήφιος αγοραστής 1.9 DDIS με πολλές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μάιος 14, 2018 8:29 pm
από dragorosi46
Συμφωνω απολυτα ιδιαιτερα για το καλο συνεργειο. Οσο αναφορα το πετρελαιο Ελλην ,εδω στη Θεσσαλονικη δεν ειδα διαφορα στα χιλιομετρα με το v power. Νομιζω οτι με το δευτερο εβγαλα παραπανω αλλα ισως φταιει και η διαδρομη.

Re: Υποψήφιος αγοραστής 1.9 DDIS με πολλές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μάιος 14, 2018 9:05 pm
από geomel
Ευχαριστώ πολύ όλους για όλες τις απαντήσεις. Γενικά από ότι καταλαβαίνω μετά από αρκετά km χρήσης θα εμφανιστούν τα αποτελέσματα κάποιας κακομεταχείρισης κ είναι και λογικό. Θέλει να πάω τα υποψήφια σε κάποια αντιπροσωπεία για έλεγχο και να προτιμήσω αυτοκίνητα "καθαρά" με λιγότερα χιλιόμετρα. Τα αναλώσιμα όπως λάστιχα, αναρτήσεις, ιμάντες κλπ δεν με προβληματίζουν αλλά "εξειδικευμένες" βλάβες τύπου DPF που μπορεί να σε κάνουν να τρέχεις και να είσαι και χωρίς αυτοκίνητο με λύσεις που κοστίζουν 3000€+ θέλω οποσδήποτε να αποφύγω.

Ευχαριστώ και πάλι!

Re: Υποψήφιος αγοραστής 1.9 DDIS με πολλές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 15, 2018 9:50 am
από Antonioz
εγώ πάντως αν θα αγόραζα αυτοκίνητο diesel και με βάση αυτά που βλέπω και ακούω, θα έψαχνα το κόστος των παρακάτω και θα τα έκανα με το έπαιρνα (ειδικά εαν πρόκειται να πηγαίνω στο βουνό):
1) Καθαρισμός τεπόζιτου και σωληνώσεων καυσίμου μέχρι το μοτερ
2) Καθαρισμός μπεκ (νομίζω ειναι ακριβό το κουστούμι.. ίσως απο την βρωμια του τεπόζιτου θα μπορέσεις να δεις εαν πρέπει να τα κάνεις ή όχι)
3) Αναγέννηση dpf θεωρητικά γίνετε αυτόματα, αλλα σε αυτοκίνητα που δουλεύουν μέσα στην πόλη υπάρχει θέμα (νομίζω)
4) Kαθαρισμός egr
5) Επισκευή τουρμπίνας(διάκενα κλπ), ειδικά εαν είναι φορτωμένη με χιλιόμετρα (νομίζω >150Κ)

Με τα παραπάνω νομίζω θα έχεις ενα σχετικά καινούριο σύστημα.. και θα παρακαλάς να μην βγει καμιά αντλία πετρελαίου(δεν ξέρω εαν μπορείς να την ελέγξεις-επισκευάσεις και αυτήν πριν σε αφήσει)
Ας με διορθώσουν οι ντιζελάδες εαν δεν τα λέω καλά... :???: :???:

Re: Υποψήφιος αγοραστής 1.9 DDIS με πολλές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 15, 2018 2:21 pm
από dragorosi46
Αυτα που Λες φιλε μου για να τα κανεις ολα πρεπει να εχεις τουλαχιστον 500.000χιλιομετρα κι οχι 150.000 . Αν ειναι να παρεις grand vitara το diesel ειναι μονοδρομος κι αυτο γιατι αν παρει το βενζινης θα πρεπει να σκεφτει.
1)660 σημα το χρονο.
2)καταναλωση 13λιτρα στα 100χιλιομετρα αποδεδειγμενα. Ορεστιαδα-Ασπροβαλτα ενα ντεποζιτο.
3)Αεριο δεν μπορεις να βαλεις ο κινητηρας με τα καπακια αλουμηνιου τ απαγορευει εκτος και αν θες στα 40000χιλιομετρα να το παρεις στα χερια!!!(το πειρε ο κουμπαρος μου στα χερια με 22000χιλιομετρα αεριο και επισκευη που κοστισε στα 550 ευρω)
παμε στις τιμες αυτων που ειπες.
1)καθαρισμος μπεκ στα 220.000 κοστος 150 .(τα μπεκ μου ηταν σε αριστη κατασταση με χαρτι απο την boch)
2)καθαρισμος ngr 50 ευρω.(εγω την αλλαξα απο λακακια μαστορα ενω ηταν μια χαρα 220 ευρω)
3)dpf κανει μονο αναγεννηση αλλα μπορει αν χρειαστει αλλαγη μετα το κοστος ειναι 290ευρω +50 ευρω συνεργειο(arkei na breiw kalo synergeio)
4)Ελεγχος τουρμπινας δωρεαν .Η δικια μου δουλευει αριστα.
5)καθαρισμος ντεποζιτου δεν χρειαζεται αν δεν εχεις πανω απο 400.000 χλμ αρκει να βαζεις προσθετα αξιας 8ευρω το μηνα και καλο πετρελαιο.
Αν βρεις αυτοκινητο βενζινης που θα φτασει σ αυτα τα χιλιομετρα με λιγοτερα θεματα (που δεν ειναι και βλαβες που θα βγαλει ενα βενζινης που το οριο ζωης του ειναι αυτα τα χιλιομετρα οταν για το πετρελαιο μιλαμε για καθαρισμους) το συζηταμε.Επισης θα υπολογισεις 10 χρονια επι 660ευρω =6600ευρω ενω με ενα diesel 330ευρω εφορια συν τα 4πλασια σε βενζινη και μετα δες τι σε συμφερει.

Re: Υποψήφιος αγοραστής 1.9 DDIS με πολλές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 15, 2018 3:33 pm
από Hellas4x4
Φίλε dragorosi46 επέτρεψε μου να μην συμφωνήσω σε κάποια...

Το σήμα εξαρτάται από την χρονολογία της άδειας... Εγώ δίνω 260 ευρώ το χρόνο και είμαι 11/2008 :naughty:
Επίσης η κατανάλωση των 13 λίτρων είναι όταν πας το αμάξι με 130-150 χλμ/ώρα (η οποία κατά την γνώμη μου δεν είναι η καλύτερη για το αμάξι αυτό)... Σε κυκλοφορία "πόλης" (Περαία μένω) δεν έχω ανέβει πάνω από τα 8-8,5 λίτρα και σε "εθνική" (ταξίδακια στις γύρω περιοχές) με 110-120 δεν υπερβαίνει τα 10λίτρα...
Για το αέριο δεν έχω γνώμη να εκφέρω γιατί δεν έχω και δεν έχω σκοπό να βάλω λόγω του θέματος που ανέφερες...

Επίσης σε όλα αυτά που ανέφερες δεν συμπεριλαμβάνεις το κόστος αγοράς, το οποίο στο diesel είναι περίπου 3000-4000 ευρώ πάνω και αν δεν κάνω λάθος το 1,9 πετρέλαιο και το 2,4 βενζίνη για το 3θ δεν ήρθαν ποτέ επισήμως από αντιπροσωπεία αλλά από παραεισαγωγές... :think:
Σαφώς θα συμφωνήσω ότι το πετρέλαιο βγάζει περισσότερα χλμ, αλλά εξαρτάται πόσο καιρό θα κρατήσεις το αμάξι και πόσα χλμ κάνεις γενικώς...
Τελος να μην ξεχνάμαι και τον παράγοντα "νομοθεσία" ο οποίος με τις αλλαγές που προβλέπονται δεν θα μπορείς να έχεις διεύθυνση ΑΦΜ σε μεγάλη πόλη και αυτοκίνητο diesel κάτω από euro5!!!

Φίλε geomel ο λόγος που εγώ θα αγόραζα το πετρέλαιο είναι ότι έχει τα "αργά" αν πας στο χώμα πολύ και αν κρίνω από τους αριθμούς (λόγους ταχυτήτων και γραναζωμάτων), λίγο μακρύτερη 5η για λίγο μεγαλύτερη ταχύτητα σε σχέση με κατανάλωση σε εθνική... υπάρχει και κάποιο θέμα στο φόρουμ μας που εξηγεί για αυτά, δεν τα γράφω ξανά για ευνόητους λόγους και να μην βγω :text-offtopic:

Re: Υποψήφιος αγοραστής 1.9 DDIS με πολλές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 15, 2018 5:32 pm
από Antonioz
dragorosi46 σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνω το diesel με το βενζίνης αν κατάλαβες αυτό.. (δεν υπάρχει καμιά σχέση μεταξύ των κινητήρων)
Αυτό που λέω στον φίλο είναι οτι εάν ποτέ αγόραζα diesel θα υπολόγιζα στην τιμή και το κόστος των παραπάνω ώστε να έχω ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο για το βουνό (..κ να μην βολοδέρνω με safe mode κλπ κλπ)
Σου ευχομαι να μην χρειαστείς τιποτα απο αυτά μέχρι τα 400.000χλμ (..αν κ δυστυχώς η ιστορία δεν μου επιτρέπει να είμαι αισιόδοξος)
Σε κάθε περίπτωση τα diesel μοτέρ όντως αντέχουν πολλά χιλιόμετρα(τουλάχιστον τα παλια) αλλα στην εποχή μας νομίζω οτι το ίδιο το αυτοκίνητο δεν μπορεί να υποστηρίξει τόση ταλαιπωρία..

Re: Υποψήφιος αγοραστής 1.9 DDIS με πολλές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 15, 2018 8:07 pm
από geomel
Hellas4x4 έγραψε:Επίσης η κατανάλωση των 13 λίτρων είναι όταν πας το αμάξι με 130-150 χλμ/ώρα (η οποία κατά την γνώμη μου δεν είναι η καλύτερη για το αμάξι αυτό)... Σε κυκλοφορία "πόλης" (Περαία μένω) δεν έχω ανέβει πάνω από τα 8-8,5 λίτρα και σε "εθνική" (ταξίδακια στις γύρω περιοχές) με 110-120 δεν υπερβαίνει τα 10λίτρα...
Για το αέριο δεν έχω γνώμη να εκφέρω γιατί δεν έχω και δεν έχω σκοπό να βάλω λόγω του θέματος που ανέφερες...


Εγώ πάντως έχω το Vitara 1.6 2003 (με επιλεκτική τετρακίνηση) και δεν έχω πέσει ποτέ κάτω από 10 λίτρα, ούτε εντός, ούτε εκτός. Μετρημένο με τη μέθοδο του ξαναφουλαρίσματος.

Hellas4x4 έγραψε:Φίλε geomel ο λόγος που εγώ θα αγόραζα το πετρέλαιο είναι ότι έχει τα "αργά" αν πας στο χώμα πολύ και αν κρίνω από τους αριθμούς (λόγους ταχυτήτων και γραναζωμάτων), λίγο μακρύτερη 5η για λίγο μεγαλύτερη ταχύτητα σε σχέση με κατανάλωση σε εθνική... υπάρχει και κάποιο θέμα στο φόρουμ μας που εξηγεί για αυτά, δεν τα γράφω ξανά για ευνόητους λόγους και να μην βγω :text-offtopic:


Ο λόγος που ψάχνω να αγοράσω το 1.9 είναι οι χώροι(5πορτο), η σχετικά χαμηλή κατανάλωση + κάποια πάγια έξοδα όπως τα τέλη κυκλοφορίας σε συνάρτηση με τα αργά, που θέλω να συνεχίσω να τα έχω στο αμάξι μου.

Hellas4x4 έγραψε:Τελος να μην ξεχνάμαι και τον παράγοντα "νομοθεσία" ο οποίος με τις αλλαγές που προβλέπονται δεν θα μπορείς να έχεις διεύθυνση ΑΦΜ σε μεγάλη πόλη και αυτοκίνητο diesel κάτω από euro5!!!


Μια που το αναφέρουμε γνωρίζει κανείς από πιο μοντέλο και μετά έχουμε euro5;

dragorosi46 έγραψε:3)dpf κανει μονο αναγεννηση αλλα μπορει αν χρειαστει αλλαγη μετα το κοστος ειναι 290ευρω +50 ευρω συνεργειο(arkei na breiw kalo synergeio)


Η αναγέννηση λογικά δεν είναι πανάκεια, αλλιώς δεν θα υπήρχε τόσος ντόρος στο φορουμ. Mε 340€ πάνω κάτω δλδ αλλάζεις το DPF και καθαρίζεις από προβλήματα; καλό ακούγεται αμα μιλάς από εμπειρία, είχα καταλάβει από αυτά που διαβάζω για 3000€+ :roll:

Antonioz έγραψε:Σου ευχομαι να μην χρειαστείς τιποτα απο αυτά μέχρι τα 400.000χλμ (..αν κ δυστυχώς η ιστορία δεν μου επιτρέπει να είμαι αισιόδοξος)


Αυτό προσπαθώ και εγώ να αποφύγω γι αυτό και ρώτησα αρχικώς πώς κ αν θα μπορούσα να ελέγξω κάποια ευάλωτα και δύσκολα εξαρτήματα όπως το DPF που μπορεί να σου βγάλει πολλά και κοστοβόρα προβλήματα.

Re: Υποψήφιος αγοραστής 1.9 DDIS με πολλές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 15, 2018 9:51 pm
από dragorosi46
dragorosi46 έγραψε:3)dpf κανει μονο αναγεννηση αλλα μπορει αν χρειαστει αλλαγη μετα το κοστος ειναι 290ευρω +50 ευρω συνεργειο(arkei na breiw kalo synergeio)


Η αναγέννηση λογικά δεν είναι πανάκεια, αλλιώς δεν θα υπήρχε τόσος ντόρος στο φορουμ. Mε 340€ πάνω κάτω δλδ αλλάζεις το DPF και καθαρίζεις από προβλήματα; καλό ακούγεται αμα μιλάς από εμπειρία, είχα καταλάβει από αυτά που διαβάζω για 3000€+ :roll:


Φιλε μου 3500 ευρω ηθελε ο Αναγνωστακης αν βαζαμε suzuki και λογικα καπου εκει θελει και η suzuki. Τα πρωτης τοποθετησης εχουν 290 και 50 ευρω εργατικα αλλα θελει καλο μαστορα να μην σπασει αισθητηρες οταν τους βγαζει. Το δικο μου ειχε μικρο ραγισμα στο ιντερκουλερ και τα αλλανια δεν το καταλαβαιναν και μου αλλαζαν οτι να ναι.Εφτασα να καταργησω και dpf και μου εκανε τα ιδια και μετα λεω παμε απ την αρχη επεσα σε ασχετους.

Re: Υποψήφιος αγοραστής 1.9 DDIS με πολλές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 15, 2018 10:01 pm
από dragorosi46
Hellas4x4 έγραψε:Φίλε dragorosi46 επέτρεψε μου να μην συμφωνήσω σε κάποια...

Το σήμα εξαρτάται από την χρονολογία της άδειας... Εγώ δίνω 260 ευρώ το χρόνο και είμαι 11/2008 :naughty:
Επίσης η κατανάλωση των 13 λίτρων είναι όταν πας το αμάξι με 130-150 χλμ/ώρα (η οποία κατά την γνώμη μου δεν είναι η καλύτερη για το αμάξι αυτό)... Σε κυκλοφορία "πόλης" (Περαία μένω) δεν έχω ανέβει πάνω από τα 8-8,5 λίτρα και σε "εθνική" (ταξίδακια στις γύρω περιοχές) με 110-120 δεν υπερβαίνει τα 10λίτρα...
Για το αέριο δεν έχω γνώμη να εκφέρω γιατί δεν έχω και δεν έχω σκοπό να βάλω λόγω του θέματος που ανέφερες...

Επίσης σε όλα αυτά που ανέφερες δεν συμπεριλαμβάνεις το κόστος αγοράς, το οποίο στο diesel είναι περίπου 3000-4000 ευρώ πάνω και αν δεν κάνω λάθος το 1,9 πετρέλαιο και το 2,4 βενζίνη για το 3θ δεν ήρθαν ποτέ επισήμως από αντιπροσωπεία αλλά από παραεισαγωγές... :think:
Σαφώς θα συμφωνήσω ότι το πετρέλαιο βγάζει περισσότερα χλμ, αλλά εξαρτάται πόσο καιρό θα κρατήσεις το αμάξι και πόσα χλμ κάνεις γενικώς...
Τελος να μην ξεχνάμαι και τον παράγοντα "νομοθεσία" ο οποίος με τις αλλαγές που προβλέπονται δεν θα μπορείς να έχεις διεύθυνση ΑΦΜ σε μεγάλη πόλη και αυτοκίνητο diesel κάτω από euro5!!!

Φιλε μου πηγαιναμε με 130 και εκαιγε 13 λιτρα μιλαμε για το διλιτρο.Δεν μπορω να με φανταστω να κινουμε με 110 στην εγναντια....εγω με 110 καιω 5.6λιτρα στα 100χιλιομετρα και με 130 7,8λιτρα.Στα 7χρονια που το εχω και με τα χιλιομετρα που εχω κανει γλιτωσα απο βενζινες πανω απο 6000 συν τα παραπανω της αγορας που βαζεις σε σχεση με βενζινη. Οσον αναφορα το ποσο σκληρα μπορεις να του φερθεις μετα την αφαιρεση dpf οσο σκληρα θελεις. ο Κινητηρας ειναι απο Ρενο λαγκουνα και ειναι πραγματικα ενας απο τους καλυτερους diesel σε αντοχη.Εαν βαλεις κοντες σχεσεις εκτος ξεκιναει με 5η!!! Η ροπη που εχει ειναι ιδια μ αυτη του2.4 βενζινης σε πολυ χαμηλοτερες στροφες ομως....Αρα εκτος δρομου κινητε πιο ανετα ακομα και χωρις να βαλεις τις κοντες σχεσεις. Αυτη ειναι η γνωμη μου απο την εμπειρια που εχω και δεν σημαινει οτι ειμαι ο θεος ουτε και αλλανθαστος.

Re: Υποψήφιος αγοραστής 1.9 DDIS με πολλές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 16, 2018 2:21 pm
από agian
geomel έγραψε:

Μια που το αναφέρουμε γνωρίζει κανείς από πιο μοντέλο και μετά έχουμε euro5;

.


Αν δεν κάνω λάθος το DDiS EURO5 είναι στα μοντέλα μετά το 2010