από zardel1 » Κυρ Φεβ 11, 2018 1:28 pm
Λοιπόν παρέλαβα το αμάξι την Παρασκευή. Αλλαγμένα όλα τα εντόσθια της τουρμπίνας (Σταυράκογλου Θεσνίκη), πλανιαρίσματα στην πολλάπλής και ένας καμμένος προθερμαντήρας. Μαζί με τα εργατικα 620ευρά. Βέβαια το αμάξι είναι ακόμα μπουκωμένο (δηλαδή το DPF αρκετά γεμάτο) και όταν το ζορίσω το γκάζι παραπάνω σε χαμηλές στροφές ξαφνικά "κλωτσάει", ανάβει το ξαπλωμένο "Ζ" και τραβάει καλύτερα. Ο μάστορας μου είπε οτι έιναι ενα είδος bypass που κάνει λόγω φορτωμένου DPF (Υπάρχει κάποιος κίνδυνος??). Θέλει άμεσα διαδικασία παθητικής αναγέννησης με βοήθεια πρόσθετου χημικού την οποία θα κάνω το ερχόμενο Σαβκο σίγουρα.
-Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος φίλος καλύτερα τι συμβαίνει όταν το ζορίσω απο χαμηλά και κλωτσάει ξαφνικα ανάβοντας το Ζ?? (Πάει καλύτερα αλλά ξέρω οτι δεν ειναι θεμιτό να γίνεται).
-Κάποια πρόταση για δοκιμασμένο καθαριστικό DPF για το ρεζερβουάρ για βα αδειάσει αυτός ο ΔΙΑΟΛΟΣ??? (Γενκά κάθε 5000χλμ ρίχνω βελτιωτικό)