Σελίδα 1 από 3

Έντονο τρέμουλο στις 1.800 με 2.100 στροφές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 24, 2015 12:43 am
από panipsilos
Θα ήθελα την άποψη σας , τελευταία μου παρουασιάζει έντονο τρέμουλο από κάτω και φτάνει στη καμπίνα του αυτοκινήτου όταν πατάω τέρμα το γκάζι τη στιγμή που ξεκινάει να τουρμπίζει η τέταρτη ταχύτητα, μόνο, στο φάσμα 1.800 με 2.100 στροφές, σε καμία άλλη ταχύτητα και μετά χάνεται. Έχουν ελεγθεί , κεντρικοί άξονες και μιαξόνια και είναι ΟΚ! Ο μηχανικός μου, μου είπε οτι μπορεί να οφείλεται στο βολάν της μηχανής.... Έχει τύχει κάτι παρόμοιο σε κάποιον απο εσάς?

Re: Έντονο τρέμουλο στις 1.800 με 2.100 στροφές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 24, 2015 1:36 am
από kostasRS
Βασεις ειδατε;; :?:

Re: Έντονο τρέμουλο στις 1.800 με 2.100 στροφές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 24, 2015 3:37 am
από panipsilos
kostasRS έγραψε:Βασεις ειδατε;; :?:


Είδαμε, μια χαρά είναι!

Re: Έντονο τρέμουλο στις 1.800 με 2.100 στροφές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 24, 2015 10:42 am
από 4troxos
Tου εχεις δωσει αλογα???
Αυτο ειναι χαρακτηριστικο αυξημενης ΡΟΠΗΣ ,δηλ υστερα απο νεα χαρτογραφηση!!!
Το πηρες μεταχειρισμενο??
Μηπως το εχουν πειραξει και δεν το ξερεις???
Μηπως??

Νοιωθεις σαν η ασφαλτος κατω απο την ροδα να εχει παραμορφωθει ...κατι σαν τα κύματα?????
Κατι τετοιο συμβαινει σε μεγαλες ΡΟΠΕΣ με χαμηλες στροφες στη 4η και 5η ταχυτητα.....1800-2000 στρ/λεπτο για λιγο!!!

Εαν ειναι οπως στα λεω ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ.

Re: Έντονο τρέμουλο στις 1.800 με 2.100 στροφές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 24, 2015 1:44 pm
από Kalavritara
...αν καταλήξεις να ψάχνεις και λίγο πιό απίθανα πράγματα...έλεγξε μήπως είχε αντίβαρα δεξια-αριστερά στο σωλήνα της εξάτμισης και έφυγε κάνα από αυτά... :!:

Re: Έντονο τρέμουλο στις 1.800 με 2.100 στροφές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 24, 2015 2:06 pm
από Antonioz
Για να έχεις τρέμουλο σημαίνει οτι κάποιο εξάρτημα που παράγει μια δόνηση (συνήθως περιστρέφετε) κάνει κάποιο άλλο να κινείται(συντονίζει). Το βολάν, που σου είπε ο μηχανικός σου είτε έχεις 1η, είτε 2η, ειτε 4η, είτε δεν έχεις καθόλου ταχύτητα παίρνει ακριβώς τις είδες στροφές αρα θεωρώ οτι αν είχε πρόβλημα θα στο εμφάνιζε σε όλες τις ταχύτητες..
Τα μόνα που αλλαζουν ταχύτητα είναι τα περιστρεφόμενα μέρη που βρίσκονται μετά το κιβώτιο ταχυτήτων. Άξονες, ημιαξόνια, ροδες κλπ. Εγω κάπου εκει θα το έψαχνα, αφου πρώτα κοιτουσα την ζυγοστάθμιση μου
Με τι ταχύητητες κινείσαι σε αυτές τις στροφές; Είσαι σίγουρος οτι δεν το κάνει στις ίδιες ταχύτητες με άλλη ταχύτητα; πχ 3η ή 5η;
Ενα αλλο στοιχειο που μπορω να σου δώσω κ ίσως βοηθήσει ειναι οτι συνήθως η 4η ταχύτητα έχει απευθείας μετάδοση κίνησης* δηλ χωρις υπερ- ή υπο-πολλαπλασιασμο.. κοινώς δεν εμπλέκονται γρανάζια στο κιβώτιο

*θα το τσεκάρω και θα σου πω αν όντως ισχύει στο NGV

Re: Έντονο τρέμουλο στις 1.800 με 2.100 στροφές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 24, 2015 8:35 pm
από giorxan
Να πώ κι εγώ λοιπόν την εμπειρία μου με το προηγούμενο DDIS μου... Σε ανηφόρες ειδικότερα και με συνήθως 4η σχέση στο κιβώτιο και με πατημένο βαθιά το γκάζι υπήρχε αυτό το τρέμουλο που αναφέρει και ο 4troxos παραπάνω...Σαν να πατίναρε!!! Μόλις άφηνα γκάζι και το πατούσα ξανά σταδιακά αυτή τη φορά το τρέμουλο χανόταν! Σίγουρα όμως το αυτοκίνητο δεν ήταν πειραγμένο! Το είχα παρατηρήσει και με την 3ή αλλά και με την 5ή σχέση αλλά όχι τόσο έντονα! Σε κουβέντα αλλά και σε βόλτα που κάναμε με τον ξάδερφο μηχανικό μου μου ανέφερε και εκείνος το βολάν...! Παρεπιμπτόντως το αυτοκίνητο ήθελε και δίσκο πλατώ που τώρα τελευταία το ζητούσε όλο και περισσότερο, αν έχει κάτι να πεί αυτό...

Re: Έντονο τρέμουλο στις 1.800 με 2.100 στροφές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 24, 2015 8:39 pm
από gmak
και εγω εχω αυτο το τρεμουλο, με τις ιδιες περιγραφες...και εγω πιθανολογω κατι σε δισκο πλάτο βολαν..αλλά το εχω πολυ καιρο (τουλαχιστον 100000) δεν με ενοχλει πλεον και ξερω να το χειριζομαι ωστε να το αποφευγω οπως το περιγραφει ο giorxan

Re: Έντονο τρέμουλο στις 1.800 με 2.100 στροφές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 24, 2015 9:58 pm
από 4troxos
Εγω μετα την νεα χαρτογραφηση , πηγαινοντας με 50-60κμ/ωρα σε ανηφορικο δρομο με 4η η΄5η , πατησα το γκαζι και ενοιωσα σαν η ασφαλτος να εχει καποια κυματοειδή παραμορφωση για λιγο μεχρι να ξεπερασει τις 2000 στρ/λεπτο.
Δεν εδωσα σημασια...διαπιστωσα μεσα απο τα φορουμ οτι ειναι "φυσιολογικος" συντονισμος λογω ΜΕΓΑΛΗΣ ΡΟΠΗΣ.
Εχει πολυ δυναμη και συντονιζεται για λιγο .......Δεν το κανει παντα.Πρεπει να πατησεις το γκαζι, (να ζητήσεις δύναμη) με 4η-5η ταχυτητα στο φασμα των 1800-2000 στρ./λεπτο.

Re: Έντονο τρέμουλο στις 1.800 με 2.100 στροφές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 24, 2015 10:42 pm
από char
Antonioz έγραψε:...Το βολάν, που σου είπε ο μηχανικός σου είτε έχεις 1η, είτε 2η, ειτε 4η, είτε δεν έχεις καθόλου ταχύτητα παίρνει ακριβώς τις είδες στροφές ...

Τι εννοείς βρε Αντώνη; :think:
Το βολάν είναι ουσιαστικά, ένα με τον στροφαλοφόρο άξονα.
Περιστρέφεται δηλαδή με όσες στροφές δείχνει το στροφόμετρο.
Άρα, θεωρητικά, θα μπορούσε σε κάποιες στροφές να προκαλεί κάποιο τρέμουλο και σε κάποιες άλλες όχι.

EDIT
Τώρα πρόσεξα ότι ο φίλος λέει πως του το κάνει μόνο στην 4η ταχύτητα.
Πράγμα που σ' αυτή την περίπτωση, δεν δικαιολογείται! ;-)

Re: Έντονο τρέμουλο στις 1.800 με 2.100 στροφές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 24, 2015 11:52 pm
από panipsilos
Kalavritara έγραψε:...αν καταλήξεις να ψάχνεις και λίγο πιό απίθανα πράγματα...έλεγξε μήπως είχε αντίβαρα δεξια-αριστερά στο σωλήνα της εξάτμισης και έφυγε κάνα από αυτά... :!:



Σε ποιο σημείο-α έχει αντίβαρα? Μήπως εννοείς τα τρυπητά λαστιχάκια που τη κρατάνε?

Re: Έντονο τρέμουλο στις 1.800 με 2.100 στροφές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 24, 2015 11:58 pm
από panipsilos
4troxos έγραψε:Tου εχεις δωσει αλογα???
Αυτο ειναι χαρακτηριστικο αυξημενης ΡΟΠΗΣ ,δηλ υστερα απο νεα χαρτογραφηση!!!
Το πηρες μεταχειρισμενο??
Μηπως το εχουν πειραξει και δεν το ξερεις???
Μηπως??

Νοιωθεις σαν η ασφαλτος κατω απο την ροδα να εχει παραμορφωθει ...κατι σαν τα κύματα?????
Κατι τετοιο συμβαινει σε μεγαλες ΡΟΠΕΣ με χαμηλες στροφες στη 4η και 5η ταχυτητα.....1800-2000 στρ/λεπτο για λιγο!!!

Εαν ειναι οπως στα λεω ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ.


Μεταχειρισμένο το πήρα και έβγαλα DPF και έκανα χαρτογράφηση για περισσότερα άλογα! Πάντως δεν το νοιώθω το τρέμουλο όπως το παρουσιάζεις, ορισμένες φορές χτυπάει αρκετά δυνατά, αλλά το αισθάνομαι ότι προέρχεται μέσα και κάτω από τη μηχανή, εκεί που είναι το βολάν. Όταν είναι εντελώς κρύο, μόλις το βάλω μπρος και το δοκιμάσω δεν κάνει τίποτα. Απλά πιστεύω ότι προέρχεται από το βολάν διότι όταν είναι κρύο στο συμπλεκτάρισμα μου κάνει ΄΄ σκορτσαρίσματα΄΄ στην εκκίνηση δηλαδή σαν να το συμπλεκτάρω και να το αφήνω, ενώ όταν ζεσταθεί όλα καλά.

Re: Έντονο τρέμουλο στις 1.800 με 2.100 στροφές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 25, 2015 12:00 am
από panipsilos
Antonioz έγραψε:Για να έχεις τρέμουλο σημαίνει οτι κάποιο εξάρτημα που παράγει μια δόνηση (συνήθως περιστρέφετε) κάνει κάποιο άλλο να κινείται(συντονίζει). Το βολάν, που σου είπε ο μηχανικός σου είτε έχεις 1η, είτε 2η, ειτε 4η, είτε δεν έχεις καθόλου ταχύτητα παίρνει ακριβώς τις είδες στροφές αρα θεωρώ οτι αν είχε πρόβλημα θα στο εμφάνιζε σε όλες τις ταχύτητες..
Τα μόνα που αλλαζουν ταχύτητα είναι τα περιστρεφόμενα μέρη που βρίσκονται μετά το κιβώτιο ταχυτήτων. Άξονες, ημιαξόνια, ροδες κλπ. Εγω κάπου εκει θα το έψαχνα, αφου πρώτα κοιτουσα την ζυγοστάθμιση μου
Με τι ταχύητητες κινείσαι σε αυτές τις στροφές; Είσαι σίγουρος οτι δεν το κάνει στις ίδιες ταχύτητες με άλλη ταχύτητα; πχ 3η ή 5η;
Ενα αλλο στοιχειο που μπορω να σου δώσω κ ίσως βοηθήσει ειναι οτι συνήθως η 4η ταχύτητα έχει απευθείας μετάδοση κίνησης* δηλ χωρις υπερ- ή υπο-πολλαπλασιασμο.. κοινώς δεν εμπλέκονται γρανάζια στο κιβώτιο

*θα το τσεκάρω και θα σου πω αν όντως ισχύει στο NGV


Οι ταχύτητες είναι περίπου 50-60 χλμ και τα ημιαξόνια, κεντρικούς άξονες τα έχω κοιτάξει. Με την πέμπτη ας πούμε την βάζω και πατάω τέρμα το γκάζι από τις 1.500 στροφες , μη πω λιγότερο και δεν κάνει τίποτα!

Re: Έντονο τρέμουλο στις 1.800 με 2.100 στροφές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 25, 2015 12:02 am
από panipsilos
gmak έγραψε:και εγω εχω αυτο το τρεμουλο, με τις ιδιες περιγραφες...και εγω πιθανολογω κατι σε δισκο πλάτο βολαν..αλλά το εχω πολυ καιρο (τουλαχιστον 100000) δεν με ενοχλει πλεον και ξερω να το χειριζομαι ωστε να το αποφευγω οπως το περιγραφει ο giorxan


Και εγώ φίλε μου ξέρω που ξεκινάει και το ρολάρω ομαλά για να μην κάνει το τρέμουλο, απλά έχω τρομερή περιέργεια τι στα κομμάτια το προκαλεί!

Re: Έντονο τρέμουλο στις 1.800 με 2.100 στροφές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 25, 2015 12:04 am
από panipsilos
giorxan έγραψε:Να πώ κι εγώ λοιπόν την εμπειρία μου με το προηγούμενο DDIS μου... Σε ανηφόρες ειδικότερα και με συνήθως 4η σχέση στο κιβώτιο και με πατημένο βαθιά το γκάζι υπήρχε αυτό το τρέμουλο που αναφέρει και ο 4troxos παραπάνω...Σαν να πατίναρε!!! Μόλις άφηνα γκάζι και το πατούσα ξανά σταδιακά αυτή τη φορά το τρέμουλο χανόταν! Σίγουρα όμως το αυτοκίνητο δεν ήταν πειραγμένο! Το είχα παρατηρήσει και με την 3ή αλλά και με την 5ή σχέση αλλά όχι τόσο έντονα! Σε κουβέντα αλλά και σε βόλτα που κάναμε με τον ξάδερφο μηχανικό μου μου ανέφερε και εκείνος το βολάν...! Παρεπιμπτόντως το αυτοκίνητο ήθελε και δίσκο πλατώ που τώρα τελευταία το ζητούσε όλο και περισσότερο, αν έχει κάτι να πεί αυτό...


Δηλαδή άλλαξες βολάν και δίσκο-πλατό και σταμάτησε???