xtrgeo έγραψε:Παιδιά τη γνώμη σας...
Το δικό μου είναι 2011 euro 4. Το πήρα από Γερμανία το Σεπτεμβριο του 2015. Είχε τότε 118000 και τώρα το έφτασα σχεδόν 130000. Λαμπάκια σχετικά με το dpf κλπ δεν μου έχουν αναψει ποτέ, ίσως παίζει ρόλο ότι το αυτοκίνητο κυκλοφορεί σπάνια εντός πόλης,συνήθως σε ανοιχτούς δρόμους. Κάποιες φορές όταν παταω τέρμα το γκάζι με δεύτερα η τρίτη, βγάζει μαύρο καπνό για κάνα δευτερόλεπτο και αν μετά ξαναπατησω κατευθειαν, δε βγάζει.
Σκεφτόμουν να αφαίρεση το dpf επειδή διάβασα εδώ ότι μετά από ένα σημείο (100000 χλμ) μπουκωνει και ανεβάζει την κατανάλωση κλπ. Σε κουβέντα με το μηχανικό που το κάνει service,τον οποίο μου τον προτειναν κάποια παιδιά από εδώ μέσα και τους ευχαριστώ πολύ,μου πρότεινε να μη το βγάλω. Μου είπε ότι συνεργάζονται με κάποιον ο οποίος το καθαρίζει με χημικά κλπ. και σου δίνει αναλυτική κατάσταση πως ήταν ,πως καθάρισε κλπ. Ουσιαστικά το αναγεννά.
Κόστος 300€.
Ποια η γνώμη σας;
Καλησπέρα φίλε και καλή Μ.Εβδομάδα..
Θα σου πω τη δική μου άποψη γιατί έχω ταλαιπωρηθεί και έχω πληρώσει πολύ..
Όπως εχω ξαναγράψει και σε παλιότερο ποστ μου πριν βγάλω το dpf έδωσα 300 ευρώ σε έναν τύπο στην Αθήνα που υποτίθεται θα το έκανε καινούργιο κλπ..
Αποτέλεσμα...Σε 3 ημέρες το λαμπάκι άναψε πάλι..Βέβαια μπορεί να τα είχε παίξει το φίλτρο και να μην πήγαινε άλλο..Πάντως τα 300 ευρώ τα πέταξα..Την περίοδο εκείνη η suzuki στη Λάρισα μου είπε ότι έχουν έναν που κάνει σωστά αυτή τη δουλειά στη Θεσσαλονίκη..Νομίζω βέβαια ότι αυτός αλλάζει το εσωτερικό του φίλτρου με νέο οπότε έχει καλό αποτέλεσμα.Οπότε αν αυτός που σου προτείνουν έχει κάνει άλλο τουλάχιστον ένα vitara σωστά και πλέον δουλεύει χωρίς προβλήματα προχώρα κι εσύ..
Εγώ σε καμιά περιπτωση δεν είμαι της άποψης να βγάλεις το φίλτρο..Ειδικά αν μένεις σε μεγάλη πόλη και συνάνθρωποί μας αναπνεουν αυτά που εσύ βγάζεις είναι δύσκολα..Κι αφού δεν έχεις καθόλου προβλήματα μην το σκέφτεσαι καν..(Βέβαια ο μαύρος καπνός που βγάζει από πίσω δεν είναι καλή ένδειξη ειδικά αν το εσωτερικό της εξάτμισης σου είναι μαύρο, αφού με το φίλτρο πάνω, εφόσον λειτουργεί σωστά, δεν υπάρχει καμία περίπτωση να βγάλει μαύρο καπνό..Τουλάχιστον από όσο ξέρω..)..
Κλείνοντας θέλω να σου πως πως το φίλτρο συνήθως γεμίζει κι από άλλες αιτίες, μηχανολογικής βάσης, κακής ποιότητας λάδια κλπ..(Εγώ αυτή τη στιγμή έχω βγάλει φίλτρο και καταλύτη χωρίς πιστεύω να φταίνε αυτά αφού έχω άλλα συμπτώματα που δε λύθηκαν με την αφαίρεση του φίλτρου..Απλά η αφαίρεσή του τα συγκαλύπτει και δε γίνονται αντιληπτά έντονα αφού το αυτοκίνητο δε μπαίνει πλέον σε safe mode κλπ..).
Αυτά από εμένα και πιστεύω να βοήθησα..Η συμβουλή μου είναι : Δώστο στον ειδικό (εφόσον έχει κάνει άλλο ένα πετυχημένα) και μην βγάλεις το φίλτρο από επάνω..Πιθανόν να μετανιώσεις αργότερα για αυτό και θα ψάχνεσαι να το ξαναβάλεις..(Εκτός κι αν μένεις σε κανένα χωριό που ούτως ή άλλως κυκλοφορούν και παλιά αγροτικά, τρακτέρ κλπ και δεν ενοχλείς τους άλλους ούτε τίθεται θέμα ρύπανσης)..
καλή συνέχεια εύχομαι..