AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide
? Updates every 5 Seconds
Για 5 μέρες στη δουλειά οδηγούσα μια Mercedes Vito (Diesel). Στο ταμπλό της έχει ένα κουμπάκι ECO, το οποίο όταν είναι ενεργοποιημένο, μόλις σταματήσει το όχημα, π.χ. σε φανάρι, αφού βάλεις νεκρό και αφήσεις συμπλέκτη, ο κινητήρας σταματάει για εξοικονόμηση. Όλα τα άλλα δουλεύουν κανονικά (φώτα, ενδείξεις, ράδιο κτλ.). Μόλις πατήσεις συμπλέκτη για να βάλεις ταχύτητα, ο κινητήρας ξεκινάει ξανά!
Ανάλογο σύστημα έχουν κι άλλα αυτοκίνητα, ξέρω σίγουρα το έχει και η Toyota στο Yaris. Ένα τέτοιο σύστημα, πρώτον, θα μπορούσε να μπει στο NGV ή είναι αδύνατο? Μας συμφέρει? Τι κατανάλωση έχουμε στο ρελαντί? Αυτά που θα κερδίσουμε από το πετρέλαιο μήπως θα τα χάσουμε από αλλού? Π.χ. γρηγορότερη φθορά της μίζας και της μπαταρίας. Κι αν η μπαταρία μας είναι λίγο πεσμένη, και όσο είναι σβηστός ο κινητήρας, δουλεύουν φώτα, ράδιο, προθέρμανση πετρελαίου, ποιος μας λέει ότι θα ξαναπάρει μπροστά? Εγώ πάντως το Vito το φοβόμουν ότι θα με αφήσει σε κάποιο φανάρι
http://www2.mercedes-benz.co.uk/content ... start.html