από 4troxos » Πέμ Δεκ 18, 2008 12:23 am
Διαβαζω σχετικα!!!
"Οταν εχουμε κινητηρες με ψεκασμο ο εγκέφαλος διορθώνει το πλούσιο μείγμα και κερδίζεις σε αυτονομία και δύναμη...."
επισης (Διαβαζω απο το stiloclub)
"σιγουρα κανει διαφορα ειναι εμφανες
στα χαμηλα που στροφαρει πιο γρηγορα αφου ειναι πιο ευκολο να ρουφηξει αερα το μοτερ. Απο ιπποδυναμη το πολυ 2-3 αλογα αντε να δωσει που δεν θα το καταλαβεις. Τωρα απο καλυτερη οικονομια δεν το γνωριζω εγω πιστευω οτι δεν πολυ αλλαζει.. "
"η μόνη διαφορά που θα καταλάβεις από την εμπερία μου σε Stilo 1.8 είναι οτι θα τραβάει λίγο καλυτερα χαμηλά και θα γίνει πιο άμεσο στο πάτημα του γκαζιού...
Για μένα αξίζει... "
"K&N Δαγκωτό. Όντως να προσέχετε το λάδωμα να μην κάψετε κανα αισθητήρα! Νομίζω όμως απο πλευράς ροής και συγκράτησης είναι ότι καλύτερο. "
"Το K&N θέλει λάδωμα το 1/3 απ όσο αφήνεται να εννοηθεί στις οδηγίες και μόνο από την μεριά που έρχεται οι αέρας. 'Οταν το πάρεις καινούριο και λαδωμένο, σκούπισέ το απαλά με βαμβάκι πριν το βάλεις."
http://www.vwclub.gr/vwforum/lofiversio ... 18315.html
ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΒΑΖΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΛΑΔΙ, ΑΠΛΑ ΟΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ , ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΟΛΥ ΤΟ ΛΑΔΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ ΤΗΝ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΑΕΡΑ.
Τελευταία επεξεργασία από
4troxos και Παρ Δεκ 19, 2008 9:19 pm, έχει επεξεργασθεί 6 φορά/ες συνολικά
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.