Σελίδα 6 από 6

Re: ΚΤΕΟ και μετρήσεις ρύπων ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 04, 2018 11:50 pm
από 4troxos
Πολυ ωραια και επιστημονικά τεκμηριωμένα.
Στην ουσια δεν διαφωνουμε.....Καπου στο τελος λεει οτι υπευθυνα για την παραγωγη μικροσωματιδιων ειναι σε ενα μικροτερο ποσοστο και τα μονοξειδια του αζωτου.Αυτο το προβλημα το αντιμετωπίζουμε μεσω καταλυτων - egr κ.λ.π.

Θα το ξαναπω με πολυ απλα λογια. ΦΙΛΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΝΟ ΣΤΗΝ ΕΞAΤΜΙΣΗ?????-------->σκοτώνεις .
Αυτο σημαινει οτι εχει ανεβασμενο τον συντελεστη Kc.

Re: ΚΤΕΟ και μετρήσεις ρύπων ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 05, 2018 12:09 am
από theo_ts
Και για να κλεισω το προηγούμενο... Και τελος απο εμενα....

........θα πρέπει να συνυπολογίσει κανείς ότι κανένα όχηµα δε λειτουργεί υπό άριστες
συνθήκες, µε βάση τις προδιαγραφές που έχει θέσει ο κατασκευαστής. Πρόσφατες έρευνες στη Γερµανία σε βαρέα πετρελαιοκίνητα οχήµατα, έδειξαν ότι οι
πραγµατικές εκποµπές NOx ήταν 40% µεγαλύτερες από τις θεωρητικές, γιατί απλά οι ιδιοκτήτες των οχηµάτων είχαν ρυθµίσει τους κινητήρες ώστε να ανταποκρίνονται στις δικές τους ανάγκες. Αντίστοιχες έρευνες στη ∆ανία έδειξαν ότι ένα στα δύο
πετρελαιοκίνητα οχήµατα έχει ‘πειραχθεί’ από τον ιδιοκτήτη του επιφέροντας έτσι µέχρι και τριπλασιασµό των εκλυόµενων µικροσωµατιδίων . Ίσως έτσι να εξηγείται και το γεγονός ότι οι µετρηθείσες συγκεντρώσεις µικροσωµατιδίων κοντά σε αυτοκινητοδρόµους παραµένουν διαχρονικά υψηλές παρά τη θέσπιση νοµοθεσίας που απαιτεί ολοένα και µικρότερα όρια εκποµπών.

Re: ΚΤΕΟ και μετρήσεις ρύπων ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 05, 2018 12:17 am
από 4troxos
:D .

Re: ΚΤΕΟ και μετρήσεις ρύπων ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 06, 2018 10:43 am
από Tony Louk
Χωρίς να έχω ψάξει το θέμα επιστημονικά, να σας πω κάτι από την εμπειρία μου.

Όταν εργαζόμουν στην κατασκευή του Μετρό, πριν 10 χρόνια περίπου, στους σταθμούς Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη Ελληνικό, λόγω αυστηρών κανόνων υγιεινής, μέσα στην σήραγγα επιτρεπόταν να μπαίνουν μόνο πετρελαιοκίνητα οχήματα. Τα βενζινοκίνητα απαγορεύονταν δια ροπάλου.

Re: ΚΤΕΟ και μετρήσεις ρύπων ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 06, 2018 11:02 am
από 4troxos
Δεν το συζηταμε.......Ολοι οι κινητηρες εσωτερικης καυσης , καρκινος ειναι.
Ομως εαν τα diesel εχουν προδιαγραφες τοτε ειναι λιγοτερο επικίνδυνα απο τα βενζινοκινητα σε σχεση με συγκεκριμενο τυπο ρυπων.

Re: ΚΤΕΟ και μετρήσεις ρύπων ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Αύγ 12, 2018 7:29 am
από Geo.
Μετά από διάβασμα τεσσάρων off topic σελίδων, Κυριακή ξημερώματα, οι σκέψεις μου είναι:
1. Τι έχουμε αναπνεύσει όλοι εμείς που μεγαλωσαμε με μια σόμπα πετρελαίου μεσα στο σπίτι...!
2. Εχω ψηλό Kc σε σχέση με τους υπόλοιπους και ισως φταίει και το "βελτιωμένο" πρόγραμμα που έχει πανω ο εγκέφαλος. Σκέφτομαι να αρχίσω απο κει αφαιρώντας το και γυρνώντας στο εργοστασιακό.
3. Όταν αγοραζα ένα αυτοκίνητο εισαγωγής, με δοσεις, ακριβό για τα δεδομένα μου και την ηλικία μου τοτε, θεωρώ, δεν είχα ιδέα για το DPF. Και όταν αναγκαστικά έμαθα, δεν ειχα 3200€ που ηθελε η αντιπροσωπια για να το αντικαταστήσει.
4. Μήπως έκανα λάθος επιλογή που το αγόρασα;
5. Μήπως να το πουλήσω;

Edit:
6. Βγήκε έκδοση Grand Vitara 1.9 DDiS χωρίς DPF σε Ελλάδα ή γενικά Ευρώπη;

Re: ΚΤΕΟ και μετρήσεις ρύπων ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 05, 2020 6:51 pm
από 4troxos
:D

Re: ΚΤΕΟ και μετρήσεις ρύπων ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 05, 2020 7:03 pm
από PGP
Απο τριτη οποιος δεν εχει φιλτρο dpf θα κοβεται στα κτεο.

Re: ΚΤΕΟ και μετρήσεις ρύπων ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 27, 2020 2:29 pm
από prevezanos
:lol: :lol: :lol:

Re: ΚΤΕΟ και μετρήσεις ρύπων ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 27, 2020 4:23 pm
από Aris11
Tony Louk έγραψε:Χωρίς να έχω ψάξει το θέμα επιστημονικά, να σας πω κάτι από την εμπειρία μου.

Όταν εργαζόμουν στην κατασκευή του Μετρό, πριν 10 χρόνια περίπου, στους σταθμούς Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη Ελληνικό, λόγω αυστηρών κανόνων υγιεινής, μέσα στην σήραγγα επιτρεπόταν να μπαίνουν μόνο πετρελαιοκίνητα οχήματα. Τα βενζινοκίνητα απαγορεύονταν δια ροπάλου.


Αντώνη μήπως έχει να κάνει με το γεγονός ότι το diesel είναι πιο ασφαλές(flashpoint) σαν καύσιμο;
όπως και να έχει τίποτα δεν είναι καθαρό.
Εγώ πιστεύω ότι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις κρατήσεις το αμάξι σου όσο πιο πολλά χρόνια αντέχει (να το συντηρείς φυσικά).
Να μην το χρησιμοποιείς αν μπορείς παντού, πολλά μπορείς να κάνεις στην πόλη με τα πόδια, μετρό και ποδήλατο.

Re: ΚΤΕΟ και μετρήσεις ρύπων ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 27, 2020 5:00 pm
από panoshm
Aris11 έγραψε:Αντώνη μήπως έχει να κάνει με το γεγονός ότι το diesel είναι πιο ασφαλές(flashpoint) σαν καύσιμο;
Ακριβώς..... έχει να κάνει με την αναφλεξιμότητα και όχι με την ρύπανση :whistle: Τους ένοιαζε των εργολάβων νομίζετε η υγεία των μαύρων που δούλευαν εκεί κάτω.... :ugeek:

Re: ΚΤΕΟ και μετρήσεις ρύπων ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 30, 2020 2:21 pm
από prevezanos
Σε εργοστάσια και κλειστούς χώρους (αποθήκες) η νομοθεσία επιτρέπει για χρήση κλαρκ,με υγραέριο και ηλεκτρικών ενώ σε υπόγεια μόνο ηλεκτρικά!