Σελίδα 5 από 6

Re: ΚΤΕΟ και μετρήσεις ρύπων ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 04, 2018 10:42 pm
από 4troxos
Εδω αυτο το θεμα εχει να κανει με τους ρυπους των αυτοκινητων μας.
Εαν εχετε να μας δωσετε τα στοιχεια του ελεγχου απο τα ΚΤΕΟ σας ευχαριστως να τα συζητήσουμε.

Re: ΚΤΕΟ και μετρήσεις ρύπων ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 04, 2018 10:45 pm
από ChristosJP
Για αυτά που σου έλεγε ο Τεο, τα οξείδια αζώτου κΛπ δεν είπες τίποτα...... Αυτά όπως είπαμε δε μετριούνται στο ΚΤΕΟ!! Έχεις υπόψη τι δουλειά κάνουν;;;

Τεο αν κάποιος δεν θέλει να ακούσει και θέλει να κρύβεται πίσω από το δάχτυλο του...... τότε δυστυχώς δε μπορεί να γίνει κάτι....

Στο τέλος τα Λουζόμαστε όλοι μαζί τα αποτελέσματα και δε μας ρωτάει και κανείς.......

Re: ΚΤΕΟ και μετρήσεις ρύπων ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 04, 2018 10:51 pm
από 4troxos
Τα οξειδια του Αζωτου αγαπητε συναδελφε εχουν να κανουν με τους ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ στα αυτοκινητα μας και βοηθητικα κατα την εκκινηση του κινητηρα και με την βαλβιδα EGR , ωστε να εχουμε μικροτερο αριθμο ΝΟ (μονοξειδιο του αζωτου).

Re: ΚΤΕΟ και μετρήσεις ρύπων ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 04, 2018 11:01 pm
από theo_ts
Σοβαρα τωρα..... Τι δεν μπορεις να καταλαβεις στονοτι το Κτεο δεν μετραει μικροσωματιδια????

Σε παρακαλω πολυ οπως σου ειπα και πριν πηγαινε κανε μια χημικη αναλυση πετρελαίου.......και πως βγαινουν τα μικροσωματίδια....να μαθεις τι γίνεται με το θειο το πως παράγετε το διοξείδιο του θείου και τριοξείδιο του θείου, που με παρουσία υδρατμών μετατρέπονται γρήγορα σε θειικό οξύ.........κτλ

Και ολα αυτα που μας λες τα θελουμε σε πιστοποιημενο χαρτι!!!!! Να το δούμε

Re: ΚΤΕΟ και μετρήσεις ρύπων ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 04, 2018 11:11 pm
από theo_ts
4troxos έγραψε:Εδω αυτο το θεμα εχει να κανει με τους ρυπους των αυτοκινητων μας.
Εαν εχετε να μας δωσετε τα στοιχεια του ελεγχου απο τα ΚΤΕΟ σας ευχαριστως να τα συζητήσουμε.



Τα μικροσωματιδια ρυποι ειναι και μαλιστα
Κ Α Ρ Κ Ι Ν Ο Σ
τα οποια δεν τα μετραει το κτεο!!!!!!!!

Re: ΚΤΕΟ και μετρήσεις ρύπων ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 04, 2018 11:14 pm
από 4troxos
theo_ts έγραψε:Σοβαρα τωρα..... Τι δεν μπορεις να καταλαβεις στονοτι το Κτεο δεν μετραει μικροσωματιδια????

Σε παρακαλω πολυ οπως σου ειπα και πριν πηγαινε κανε μια χημικη αναλυση πετρελαίου.......και πως βγαινουν τα μικροσωματίδια....να μαθεις τι γίνεται με το θειο το πως παράγετε το διοξείδιο του θείου και τριοξείδιο του θείου, που με παρουσία υδρατμών μετατρέπονται γρήγορα σε θειικό οξύ.........κτλ

Και ολα αυτα που μας λες τα θελουμε σε πιστοποιημενο χαρτι!!!!! Να το δούμε



Διαβασε σε παρακαλω τα σχετικα με τον συντελεστη Kc , για να μην επαναλαμβανω τα ιδια πραγματα.Δεν γινεται να τα εξηγησουμε πιο αναλυτικα.Σας ειπα μην μπερδευουμε τα μικροσωματιδια με τα μονοξειδια -διοξειδια , αζωτου θειου κ.λ.π. Ειναι πολυ σωστα αυτα που λετε , αλλα μιλάτε για τους καταλυτες την egr κ.λ.π Δεν αφορουν τα μικροσωματιδια.
Αυτα ειναι μικρα μορια , σαν την σκονη να φανταστουμε , που τα κατακρατει το DPF. Και μαλιστα οσο πιο μικρα ειναι ΤΟΣΟ πιο επικίνδυνα ειναι.Στα EURO4 δυστυχώς δεν μπορουν να κρατησουν τα πολυ μικρα και τα αφηνουν στην ατμοσφαιρα............Αυτα ειναι τα πιο επικίνδυνα.Απο τα euro5 και πανω πρεπει να κρατουν ακομη και τα πολυ μικρα.Αυτη ειναι η διαφορα.

Τωρα οπως ειναι ευκολα αντιληπτο οταν εχουμε την παρουσια καπνου εχουμε και την παρουσια μικροσωματιδιων.Αυτο δεν χωραει καμμια αμφιβολια.Οταν ομως εχεις ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ ΑΡΙΘΜΟ KC τοτε εχεις και πολυ λιγοτερα προβληματα.Συγγνωμη πιο αναλυτικα δεν μπορω.

Re: ΚΤΕΟ και μετρήσεις ρύπων ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 04, 2018 11:20 pm
από kaliakouda
theo_ts έγραψε:Τα μικροσωματιδια ρυποι ειναι και μαλιστα
Κ Α Ρ Κ Ι Ν Ο Σ
τα οποια δεν τα μετραει το κτεο!!!!!!!!

Αυτό πάλι εγώ ΔΕΝ το καταλαβαίνω και όσο ισχύει πάντα θα υπάρχουν πάρα πολλοί που θα το βγάζουν
Να κόψουν το λαιμό τους λοιπόν να τα μετράνε, αλλιώς να πάνε να πνιγούνε μαζί με τα κωλοdpf τους :evil:

Re: ΚΤΕΟ και μετρήσεις ρύπων ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 04, 2018 11:22 pm
από 4troxos
Γιωργο μετρανε την Kc και αυτη μετραει ΕΝΑ ΣΥΝΟΛΟ απο τυχον κακες λειτουργίες. Ειναι σαν να λεμε εχεις πυρετο......Μετα ψάχνεσαι να δεις απο που προερχεται.....

Re: ΚΤΕΟ και μετρήσεις ρύπων ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 04, 2018 11:33 pm
από 4troxos
Συμφωνω μαζι σας. Υπαρχουν ασχετοι που βγαζουν τα φιλτρα και σκοτώνουν κοσμο.Ομως δεν μπορουμε να τα βαζουμε ολα στο ιδιο σακί.
Προφανως καποιοι εχουν πολυ υψηλες τιμες Kc .
Επισης αλλοι με ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΑ DPF φιλτρα και εξακολουθουν και κυκλοφορουν.ΠΡΟΒΛΗΜΑ


Τα αποτελεσματα του ΚΤΕΟ σου δινουν την εικονα της καλης ή κακης λειτουργιας των κινητηρων .Μην τα ισοπεδώνουμε ολα.
Εαν εχεις εκπομπη καπνου αγαπητε συναδελφε (μιλαω γενικα) τοτε εχεις προβλημα και δημιουργεις προβλημα και στους υπολοιπους.
Ελπιζω να μην σας κουρασα.

Re: ΚΤΕΟ και μετρήσεις ρύπων ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 04, 2018 11:41 pm
από theo_ts
Απλα για την πληροφορηση......


Η σύσταση των καυσαερίων των πετρελαιοκίνητων οχηµάτων, όπως είναι λογικό, ποικίλλει
και εξαρτάται από µια σειρά παραγόντων όπως η ποιότητα του καυσίµου, ο τύπος του
κινητήρα, η οδηγική συµπεριφορά, η ύπαρξη ή µη συστηµάτων αντιρρύπανσης, κ.λπ. Σε
κάθε περίπτωση πάντως, τα καυσαέρια των πετρελαιοκίνητων οχηµάτων περιέχουν
σωµατίδια και ένα µίγµα εκατοντάδων ενώσεων που βρίσκονται σε αέρια φάση.
Στους αέριους ρύπους, εκτός από το διοξείδιο του άνθρακα (CO2) που είναι αέριο του
θερµοκηπίου, συγκαταλέγονται το µονοξείδιο του άνθρακα (CO), ενώσεις του αζώτου
(NOx) και του θείου (SOx) και υδρογονάνθρακες (HC) χαµηλού µοριακού βάρους. Από
τοξικολογική άποψη, ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν οι εκλυόµενες αλδεΰδες (π.χ.
φορµαλδεΰδη, ακεταλδεΰδη, ακρολεΐνη), το βενζόλιο, το 1,3-βουταδιένιο, οι πολυκυκλικοί
αρωµατικοί υδρογονάνθρακες (ΠΑΥ), και οι νιτρο-πολυκυκλικοί αρωµατικοί υδρογονάνθρακες.
Η σωµατιδιακή φάση των καυσαερίων περιλαµβάνει στοιχειακό άνθρακα, προσροφηµένες
οργανικές ενώσεις και µικρές ποσότητες θειικών και νιτρικών ενώσεων καθώς και µέταλλα
και άλλα ιχνοστοιχεία. Από τοξικολογική άποψη, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι πολυκυκλικοί αρωµατικοί υδρογονάνθρακες (ΠΑΥ), οι νιτροπολυκυκλικοί αρωµατικοί υδρογονάνθρακες και τα οξειδωµένα παράγωγα των ΠΑΥ. Συνήθως, οι ΠΑΥ και τα παράγωγά τους συνιστούν λιγότερο από το 1% της συνολικής µάζας των σωµατιδίων
πετρελαϊκής προέλευσης. Παρόλα αυτά, η σηµασία τους είναι κεφαλαιώδης, καθώς πολλές
απ’ αυτές τις ενώσεις έχουν καρκινογόνο και µεταλλαξιγόνο δράση.
Ο παρακάτω πίνακας καταγράφει κάποιες µόνο από τις απαντώµενες στα καυσαέρια
τοξικές ενώσεις.

IMG_20180304_222328.png


SOL = Στερεά ανθρακούχα σφαιρίδια (γνωστά και ως αιθάλη) που καλύπτονται από ένα στρώµα
προσροφηµένων υδρογονανθράκων και θειικών ενώσεων. Οι προσροφηµένες ενώσεις δρουν ως κόλλα που έχει
ως αποτέλεσµα τα ανθρακούχα σφαιρίδια να σχηµατίζουν µεγαλύτερα σωµατίδια.
SOF = διαλυτό οργανικό κλάσµα το οποίο αποτελείται από συµπυκνωµένα σωµατίδια υδρογονανθράκων (a) και προσροφηµένους υδρογονάνθρακες (b) οι οποίοι προέρχονται από άκαυστο πετρέλαιο και λιπαντικά. Το ποσοστό του διαλυτού οργανικού κλάσµατος είναι συνάρτηση της φόρτισης του κινητήρα και της ταχύτητας και είναι υψηλότερο όταν ‘ζορίζεται’ λιγότερο ο κινητήρας.
SO4 = σωµατίδια θειικού οξέος και θειικών ενώσεων (c) και προσροφηµένες θειικές ενώσεις (d) απόρροια της παρουσίας θείου στα καύσιµα.

Μία τυπική σύσταση των µικροσωµατιδίων πετρελαϊκής προέλευσης φαίνεται στο
παρακάτω διάγραµµα

IMG_20180304_222509.png


Τα νανοσωµατίδια αποτελούν το 1% έως 20% της µάζας των µικροσωµατιδίων, ενώ 80-
95% αποτελείται από σωµατίδια αεροδυναµικής διαµέτρου 0,05-1 µm. Αυτά τα σωµατίδια
είναι τόσο µικρά που µπορούν εύκολα να διεισδύσουν βαθιά µέσα στα πνευµόνια µε ότι
επιπτώσεις συνεπάγεται αυτό.

Τα φονικά µικροσωµατίδια

Θεωρούνται -και δικαίως- ως ρύπος προτεραιότητας, τόσο από την Παγκόσµια Οργάνωση
Υγείας, όσο και από πολλούς άλλους φορείς που ασχολούνται µε την προστασία του περιβάλλοντος και της δηµόσιας υγείας. Οι έρευνες ενοχοποιούν κυρίως τα αιωρούµενα ατµοσφαιρικά σωµατίδια µικρής διαµέτρου (γνωστά και ως ΡΜ10 και ΡΜ2.5), που εισχωρούν βαθύτερα στο αναπνευστικό σύστηµα.

IMG_20180304_222859.png


Πρόσφατες µελέτες κατέδειξαν τα εξής:
• Υπάρχει ισχυρή συσχέτιση µεταξύ της οξείας έκθεσης σε µικροσωµατίδια και αυξηµένης θνησιµότητας µια µέρα µετά.
• Η συσχέτιση αυτή είναι ισχυρότερη για παθήσεις του αναπνευστικού και του καρδιαγγειακού συστήµατος.
• Η χρόνια έκθεση σε µικροσωµατίδια αυξάνει την πιθανότητα θανάτου από καρκίνο των πνευµόνων και καρδιαγγειακές παθήσεις.
• Τα µικροσωµατίδια, σε συνδυασµό µε άλλους ρύπους, αποτελούν σηµαντικό παράγοντα θανάτου από οξύ εγκεφαλικό επεισόδιο.
• Η χρόνια έκθεση σε µικροσωµατίδια µειώνει το προσδόκιµο ζωής κατά µήνες ή και έτη και όχι απλώς για λίγες ηµέρες.
• Η έκθεση σε µικροσωµατίδια συνεπάγεται αυξηµένα περιστατικά νοσηλείας σε νοσοκοµεία.
• Τρεις µε πέντε ηµέρες µετά από κάποιο επεισόδιο ρύπανσης µε µικροσωµατίδια παρατηρούνται αυξηµένα κρούσµατα άσθµατος σε ενήλικες.

Συγκεκριµένα, µελέτες έδειξαν ότι µία αύξηση των ΡΜ10 κατά 10 µg/m3 επιφέρει αύξηση
της θνησιµότητας κατά 1% περίπου. Άλλες µελέτες έδειξαν ότι για κάθε αύξηση 10 µg/m3 των επιπέδων ΡΜ10 έχουµε αύξηση των εισαγωγών σε νοσοκοµεία ασθενών µε άσθµα κατά 2% [12]. Σύµφωνα µάλιστα µε τη Βρετανική Επιτροπή για τις Επιπτώσεις των Αέριων
Ρύπων στην Υγεία (COMEAP), µόνο στη Βρετανία, τα ΡΜ10 µπορεί να ευθύνονται για 8.100 πρόωρους θανάτους και 10.500 έκτακτες εισαγωγές σε νοσοκοµεία ετησίως. Αντίστοιχες µελέτες στη Γερµανία έδειξαν πως τα πετρελαιοκίνητα
οχήµατα ευθύνονται για το 1-2% των συνολικών θανάτων ετησίως (10.000- 19.000 θάνατοι ετησίως αποδίδονται στην πετρελαιοκίνηση). Και µόνο η
τοποθέτηση ειδικών παγίδων για τη συγκράτηση µεγάλου µέρους αυτών των µικροσωµατιδίων, θα αύξανε το προσδόκιµο ζωής των Γερµανών κατά 1 έως 3 µήνες.
Μελέτες της Παγκόσµιας Οργάνωσης Υγείας δείχνουν ότι κάθε φορά που η συγκέντρωση
των µικροσωµατιδίων (ΡΜ10) ξεπερνούν τα 50 µg/m3 για τρεις συνεχόµενες µέρες, έχουµε 4 επιπλέον θανάτους ανά εκατοµµύριο εκτιθέµενου πληθυσµού, ενώ αν τα επίπεδα της ρύπανσης είναι 100 µg/m3 ο αριθµός των επιπλέον θανάτων αυξάνει στους 8. Να
σηµειώσουµε ότι τέτοιου είδους έκθεση είναι συνήθης για τις ελληνικές πόλεις (στη Θεσσαλονίκη π.χ. 2 στις 3 µέρες, η µέση ηµερήσια συγκέντρωση των ΡΜ10 είναι
µεγαλύτερη από 50 µg/m3).
Αντίστοιχες µελέτες για τα µικρότερα σωµατίδια (ΡΜ2.5) έδειξαν ότι µία αύξηση των
συγκεντρώσεων από τα 10 στα 20 µg/m3 έχει ως αποτέλεσµα την εµφάνιση 17 επιπλέον
συµπτωµάτων βρογχίτιδας ανά 1.000 άτοµα εκτιθέµενου παιδικού πληθυσµού. Να
σηµειώσουµε εδώ ότι οι εκτιµήσεις για τα µέσα επίπεδα ΡΜ2.5 στην Αθήνα είναι 24 µg/m3, γεγονός που σηµαίνει ότι η έκθεση σε µικροσωµατίδια ερµηνεύει πολλά από τα περιστατικά παιδικής βρογχίτιδας και αναπνευστικής ανεπάρκειας.

Νεότερες µελέτες του τµήµατος Επιδηµιολογίας της Ιατρικής Σχολής Αθηνών, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράµµατος APHEIS, έδειξαν ότι αν τα µέσα επίπεδα των ΡΜ10 στην Αθήνα ήταν κάτω από 20 µg/m3 (αντί των 52,12 µg/m3 που είναι τώρα), θα είχαµε 5.066 λιγότερους θανάτους κάθε χρόνο στην Αθήνα. Αντίστοιχη εκτίµηση για τα µικρότερα σωµατίδια (ΡΜ2.5) έδειξε ότι αν τα µέσα επίπεδά τους στην Αθήνα ήταν κάτω από 15 µg/m3 (αντί των 24 µg/m3 που εκτιµάται ότι έχουµε τώρα), θα είχαµε 2.704 λιγότερους θανάτους κάθε χρόνο. Επιπλέον, µια τέτοια µείωση θα αύξανε το προσδόκιµο ζωής σχεδόν κατά ένα χρόνο για κάθε κάτοικο της Αθήνας.

Η προέλευση των µικροσωµατιδίων

Πρόσφατες µελέτες δείχνουν ότι τα πετρελαιοκίνητα οχήµατα εκλύουν 10-300 φορές περισσότερα
µικροσωµατίδια από τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα σύγχρονης τεχνολογίας. Προφανώς, µια σειρά από
παράγοντες όπως η ηλικία και η κατάσταση του οχήµατος, η θερµοκρασία και η οδηγική συµπεριφορά
επηρεάζουν τις εκποµπές µικροσωµατιδίων. Ακόµα και ένας µη καλά ρυθµισµένος βενζινοκινητήρας µπορεί να
εκπέµπει υψηλά επίπεδα µικροσωµατιδίων (έως και 100 φορές περισσότερο από τις προδιαγραφές του σε
κατάσταση οµαλής λειτουργίας) [5].
Μελέτες στη Γερµανία έδειξαν πώς η κυκλοφορία των οχηµάτων ευθύνεται για το 45-65% των
συγκεντρώσεων ΡΜ10 κοντά σε οδικές αρτηρίες. Αυτή η συνεισφορά των οχηµάτων αναλύεται περαιτέρω ως
εξής: καυσαέρια πετρελαιοκίνητων (40%), φθορά ελαστικών (7-25%), διασπορά και φθορά οδοστρώµατος (40-
53%). Στις πόλεις, ένα µεγάλο ποσοστό (περίπου το 1/3 της µάζας των ΡΜ10) οφείλεται σε δευτερογενή αεροζόλ που παράγονται σε µακρινές αποστάσεις και µεταφέρονται ως εκεί και για τα οποία υπεύθυνη είναι η υπερτοπική κυκλοφορία.
Τα µικροσωµατίδια δεν προέρχονται µόνο από τις εκποµπές αιθάλης (που ευθύνεται για το 30% περίπου των ΡΜ10). Νιτρικές ενώσεις που δηµιουργούνται από τις εκποµπές µονοξειδίου του αζώτου (ΝΟ) συνεισφέρουν επίσης στα επίπεδα των ΡΜ10 (σε ποσοστό 10-15%).
Πέραν της κυκλοφορίας, άλλες πηγές έκλυσης µικροσωµατιδίων είναι οι διάφορες εστίες καύσης (καυστήρες θέρµανσης, βιοµηχανίες, εργοστάσια ηλεκτροπαραγωγής µε άνθρακα ή πετρέλαιο), οι πυρκαγιές καθώς και
φυσικές πηγές (π.χ. διάβρωση των εδαφών).

Re: ΚΤΕΟ και μετρήσεις ρύπων ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 04, 2018 11:42 pm
από BOSS
Πωωωω κοτζαμ κατεβατο :eek: ...Τεο ουτε πτυχιακη να εδινες!!! :clap: :clap: :dance: :dance:

Re: ΚΤΕΟ και μετρήσεις ρύπων ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 04, 2018 11:44 pm
από kaliakouda
kaliakouda έγραψε:
theo_ts έγραψε:Τα μικροσωματιδια ρυποι ειναι και μαλιστα
Κ Α Ρ Κ Ι Ν Ο Σ
τα οποια δεν τα μετραει το κτεο!!!!!!!!

Αυτό πάλι εγώ ΔΕΝ το καταλαβαίνω και όσο ισχύει πάντα θα υπάρχουν πάρα πολλοί που θα το βγάζουν
Να κόψουν το λαιμό τους λοιπόν να τα μετράνε, αλλιώς να πάνε να πνιγούνε μαζί με τα κωλοdpf τους :evil:

Πολύ καλά και επιστημονικώς άρτια τα παραπάνω , αλλά εγώ απάντηση επί της ουσίας δεν έχω Θοδωρή και δεν φταις εσύ βέβαια για αυτό :cry:

Re: ΚΤΕΟ και μετρήσεις ρύπων ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 04, 2018 11:44 pm
από theo_ts
BOSS έγραψε:Πωωωω κοτζαμ κατεβατο :eek: ...Τεο ουτε πτυχιακη να εδινες!!! :clap: :clap: :dance: :dance:



Αυτα δεν ειναι τπτ......ετοιμα πραγματα...

Που να δεις τι μπορω να γραψω απο τις αναλύσεις (εργαστηριακες) που εχω κανεις πανω στα καύσιμα........ ;-)

Re: ΚΤΕΟ και μετρήσεις ρύπων ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 04, 2018 11:45 pm
από theo_ts
kaliakouda έγραψε:
kaliakouda έγραψε:
theo_ts έγραψε:Τα μικροσωματιδια ρυποι ειναι και μαλιστα
Κ Α Ρ Κ Ι Ν Ο Σ
τα οποια δεν τα μετραει το κτεο!!!!!!!!

Αυτό πάλι εγώ ΔΕΝ το καταλαβαίνω και όσο ισχύει πάντα θα υπάρχουν πάρα πολλοί που θα το βγάζουν
Να κόψουν το λαιμό τους λοιπόν να τα μετράνε, αλλιώς να πάνε να πνιγούνε μαζί με τα κωλοdpf τους :evil:

Πολύ καλά και επιστημονικώς άρτια τα παραπάνω , αλλά εγώ απάντηση επί της ουσίας δεν έχω Θοδωρή και δεν φταις εσύ βέβαια για αυτό :cry:


Για το κτεο φανταζομαι εννοείς??

Re: ΚΤΕΟ και μετρήσεις ρύπων ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 04, 2018 11:46 pm
από kaliakouda
Ε ναι βέβαια η ουσία εκεί είναι και ο έλεγχος ;-)