από 4troxos » Κυρ Μαρ 04, 2018 10:30 pm
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΘΟΛΟΤΗΤΑΣ Kc
Το λεει και η ιδια η λεξη. Αυτος ο συντελεστης μετραει την θολεροτητα .Αυτη η θολεροτητα ενδεχομενως οφειλεται σε ΚΑΚΗ λειτουργία του κινητηρα για πολλους και διαφορους λογους ----->
https://www.carzine.gr/ti-simainei-to-x ... sas-video/Μπεκ, βουλωμένη επιστροφή καυσίμου, κακη ρύθμιση κινητήρα, ψεκασμό ,μη αποτελεσματικότητα του φίλτρου συγκράτησης μικροσωματιδίων και της καπνοπαγίδας (DPF),διαρροή και καύση λαδιού λόγω φθοράς στους κυλίνδρους, στα έμβολα, στις βαλβίδες ,διαρροή του ψυκτικού ή αντιπηκτικού υγρού κ.λ.π. ,κ.λ.π.
Οταν αυτος ο συντελεστης ειναι μηδενικος τοτε φυσικα ΔΕΝ εχουμε ρυπους που εχουν να κανουν με τα προαναφερθεντα προβληματα.
Δεν μετραει τον αριθμο των μικροσωματιδιων ΑΛΛΑ οριζει την παρουσια προβληματος απο μια σειρα απο αιτια .Ενα απο αυτα εναι ΚΑΙ Η ΚΑΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ του φιλτρου DPF.
ΟΣΟ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΜΗΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΣΩΣΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑΑκομα και στο ρελαντι ενας προβληματικος (στα προαναφερθεντα αιτια κινητηρας) βγαζει ενα ΜΗ ΜΗΔΕΝΙΚΟ συντελεστη Kc.
Το νουμερο αυξανεται , αυξανοντας τις στροφες του κινητηρα γιατι αυξανονται και οι ρυποι.Σε ενα νορμαλ κινητηρα απο ενα υποθετικο 0.05 π.χ. του ρελαντι μπορει να φτασει και στο 0.5 στις 3.000 στροφες.
Για τους υπερτοφοδοτουμενους το max ΝΟΜΙΜΟ ΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΟΡΙΟ ειναι το 3.0 (και οχι το 4.0 που κατα λαθος προανεφερα).
Ευκολα γινεται αντιληπτό οτι συναδελφοι που εχουν χαμηλο αυτον το συντελεστη ΔΕΝ εχουν προβληματα με το DPF , τα μικροσωματιδια και την γενικοτερη λειτουργία του κινητηρα τους.
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.