από Savvas Dim » Τετ Φεβ 19, 2025 9:58 am
Μετα απο 1 χρονο εντονης χρησης, σε πολυ κακούς χωματόδρομους για κυνηγι, 19.000 χλμ, υγραέριο, οι εντυπωσεις μου απο το διλιτρο GV του 2005 ειναι εξαιρετικες. Οι αλλαγες που εκανα ηταν, τεφλόν στο μπροστινο δεξια ημιαξονιο, καινουργιο/μεταχ. μοτερακι τετρακινησης, δεν ειχα δει την δημοσιευση για την αλλαγη στα λαστιχακια στο εσωτερικο του, κεραια στην βαση της ρεζερβας με το καλωδιο να τρεχει εσωτερικα απο την πλεξουδα -μπραβο σ αυτον που την σκεφτηκε-, λαστιχα bridgestone dueler. Το αυτοκινητο ειναι πολυ καλοφτιαγμενο, σταθερο στην οδηγηση, οικονομικο με το υγραέριο με το οποιο εχει περασει 6 χρόνια συνολικά και 70.000 χλμ, stag με παλμικα μπεκ. Στα αρνητικά, καει λαδακι, λιγο αλλά καει, ακουμπαει η γεφυρα του σασμαν στα -χωμάτινα- σαμαρακια λογω αυξημενου μεταξονιου. Η γενική εντύπωση είναι εξαιρετικά θετική, προσφατα περασε κτεο χωρίς καμμιά παρατήρηση.