από Dimitris_T » Παρ Μάιος 28, 2010 11:08 pm
Παραθέτω και εγώ την εμπειρία μου (έμαθα αφού έπαθα):
Σήμερα το πρωί το μόλις 5 μηνών GV αρνιόταν πεισματικά να ξεκινήσει (η μπαταρία έδινε ρεύμα αλλά δεν «έσκαγε» η μηχανή). Αφού καλού - κακού έλεγξα τα ηλεκτρικά και μέτρησα την μπαταρία, αποφάσισα να καλέσω την οδική βοήθεια της Suzuki (Mondial), η οποία ήρθε μετά από 1+ ώρα (αυτοκίνητο ακινητοποιημένο στην Καλαμαριά, επί της Εθνικής Αντίστασης, δρόμος κεντρικότατος για όσους ξέρουν από Θεσσαλονίκη). Και εδώ αρχίζουν τα ωραία: Δυστυχώς (για μένα) το αμάξι ήταν σε υπόγειο parking, στον -2 όροφο, στον οποίο φυσικά δεν μπορούσε να κατέβει το φορτηγό της οδικής βοήθειας. Η ενδεδειγμένη λύση ήταν να σταθεί το φορτηγό στον δρόμο, στην κορυφή της ράμπας εξόδου και να με τραβήξει με το συρματόσχοινο, μιας και η ράμπα ήταν ευθεία και μέχρι τη βάση της μπορούσα εύκολα να τσουλήσω το GV. Έλα όμως που δεν είχε συρματόσχοινο κατάλληλου μήκους (χρειαζόταν γύρω στα 30 m)! Σημειώνω πως για την παραπάνω κατάσταση είχα ενημερώσει την Suzuki όταν κάλεσα για οδική βοήθεια.
Πάνω που ο οδηγός του φορτηγού - ένα συμπαθητικό και ευγενικό παλληκάρι - έκανε φιλότιμες προσπάθειες για να βρεθεί μια λύση, με παίρνουν από τα κεντρικά στην Αθήνα και μου δηλώνουν με - τουλάχιστον - αυστηρό και επιτιμητικό ύφος (σαν σε μαθητούδι), α) το αυτονόητο, ότι δηλαδή το φορτηγό δεν χωράει για να κατέβει την ράμπα (λες και εγώ δεν ήμουν εκεί και δεν το έβλεπα) και β) ότι (σε ελεύθερη μετάφραση) πολύ ασχολήθηκαν μαζί μου και είναι και άλλοι που περιμένουν το φορτηγό, από τους οποίους το στερώ! Σημειωτέον ότι από την άφιξη του φορτηγού έως το παραπάνω τηλεφώνημα πέρασαν λιγότερα από 30 min. Στην διαμαρτυρία μου ότι εγώ τους είχα ενημερώσει για την κατάσταση όταν κάλεσα για πρώτη φορά και ότι τέλος πάντων θα πρέπει να βρεθεί μια λύση στέλνοντας ένα μικρότερο αυτοκίνητο που θα μπορούσε να κατέβει την ράμπα και να με ρυμουλκήσει, «αγρόν ηγόρασαν» και μου δήλωσαν με απαξιωτικό ύφος ότι «το πρόβλημα να το λύσω με το συνεργείο μου»! Λες και δεν είναι αυτοί η επίσημη Suzuki που θα με πήγαινε στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο!
Τελικά το πρόβλημα λύθηκε αργά το απόγευμα (αφού πρώτα πέρασα από σαράντα κύματα, τα οποία εξιστορώ σε άλλο thread) έπειτα από επικοινωνία με το εξουσιοδοτημένο συνεργείο του Νταλιάνη και την τηλεφωνική καθοδήγηση των πράγματι εξυπηρετικών και ευγενικών τεχνικών (τους οποίους ούτε στην φάτσα δεν έχω δει!).
Διαβάζοντας - εκ των υστέρων - τα «ψιλά γράμματα» του ενημερωτικού φυλλαδίου της οδικής βοήθειας Suzuki, βλέπω ότι στις εξαιρέσεις παροχής βοήθειας περιλαμβάνεται και η περίπτωση που το ακινητοποιημένο όχημα βρίσκεται σε κλειστό χώρο. Αν βέβαια μου το έλεγαν από την αρχή - και με την αυτονόητη ευγένεια - θα είχα γλυτώσει μεγάλο μέρος της ταλαιπωρίας. Εν πάσει όμως περιπτώσει, νομίζω ότι όταν τους έχεις σκάσει 30.000 € και στο πεντάμηνο επάνω ζητάς τη βοήθειά τους για πρόβλημα που οφείλεται καθαρά σε αστοχία υλικού, η αντιμετώπιση δεν πρέπει να είναι «κάνε ότι νομίζεις, αρκετά ασχοληθήκαμε», κοινώς «κόψε το κεφάλι σου».
Είπαμε: προς ενημέρωση!
Grand Vitara 2.4 JLXEL Wagon