Απο το πρώτο post του Φάνη σχεδόν 10 χρόνια μετά , τίποτα δεν έχει αλλάξει.
After Sale care είναι τρεις λέξεις ή καλύτερα μια υπηρεσία άγνωστη στη Suzuki Hellas.
Απο το ατύχημα που προκλήθηκε στο Vitara -
σχεδόν ένας μήνας πέρασε για να αποκατασταθεί (Το μοντέλο έχει κάποια χρόνια στην αγορά και θα έπρεπε να υπήρχε ανάλογη υποστήριξη-διάθεση ανταλλάκτικων στην ελληνική επικράτεια
Σήμερα έμαθα οτι για το πρόβλημα του Ραντάρ .....πρέπει να έρθει μηχάνημα ρύθμισης του από την Αθήνα
(Πάλι καλά που δεν είναι και αυτό στην Γερμανία).
ΠΡΟΣΕΧΤΕ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΟ ΕΛΛΑΔΑ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ
δηλαδή οι Βόρειοι για την Suzuki που μια χαρά πουλάει τα vitara εδώ πάνω είμαστε λίγο ....ξεκρέμαστοι μετά την αγορά.
ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΠΗΡΑ SUBARU ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΟΜΟΥΝΑ ΤΟ ΕΛΛΕΙΠΕΣ SUPPORT.
(Αν και γενικά είμαι άνθρωπος της υπομονής κάποια πράγματα πρέπει να ειπωθούν).