AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide
? Updates every 5 Seconds
Service στα 150.000 km
1. Λάδια ARAL 10W-40....................................40€
2. Φίλτρο λαδιών ......................................... 10€
3. Μπουζί Ιριδίου DENSO................................. 80€
4. Τρόμπα συμπλέκτη (γνήσια)......................... 96€ (κωδ.: 06 2381065D01)
5. Υγρά φρένων & συμπλέκτη DOT4................... 12€
6. Φίλτο αέρα.............................................. 12€
7. Εργασία...................................................80€
ΣΥΝΟΛΟ:..................................................330€
ΥΓ: Η τρόμπα συμπλέκτη έχανε λίγο-λίγο (πόσο καιρό δε ξέρω, θεωρώ πολύ) από τα λαστιχάκια στεγανοποίησης και "ξέρναγε" μέσα στο αμάξι από πάνω από τα πετάλια τόσο λίγο που δεν το αντιλήφθηκα, και έξω από το θόλο όπου είδα τα σωληνάκια που είναι από κάτω από το δοχειάκι, να είναι λερωμένα, δυστυχώς όλο το καλοκαίρι το καπό δεν το άνοιξα και έτσι ένα απόγευμα "εντελώς ξαφνικά" (τρομάρα μου που δεν το έβλεπα ) ένοιωσα το συμπλέκτη να είναι "κούφιος" στο 1ο μισό της διαδρομής και η αποσύμπλεξη γινόταν κάτω-κάτω, επίσης δεν έμπαιναν εύκολα οι ταχύτητες, ειδικά σε κατεβάσματα από 3η σε 2α
Σκέφτηκα "ok έτσι κι αλλιώς θα το πάω μεθαύριο για service" και θεώρησα ότι απλά θα συμπληρώσω στο δοχειάκι και όλα καλά (ήταν ακριβώς στο min η στάθμη).
Έλα όμως που την άλλη μέρα πήγα να φύγω από το σπίτι και συμπλέκτης γιοκ , έμπαινε όλος μέσα, ταχύτητες ούτε κουβέντα, ανάσαινες και γρατζούναγε το καημένο (και η οικογένεια περίμενε να πάω να την παραλάβω από τις διακοπές τους )
Ευτυχώς με έσωσε ένας γείτονας "κινητό συνεργείο" είχε υγρά, είχα γερμανικό 8αράκι κλειδί, συμπληρώσαμε και κάναμε και εξαέρωση, οπότε όλα καλά μέχρι να το πάω για Service και να διαπιστωθεί τελικά ότι ήταν τα λαστιχάκια στην τρόμπα, οπότε και αλλάχτηκε ολόκληρη