1ο έτος με Vitara hybrid 4WD.Εμπειρία από ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ Μαρούσι

Παράπονα, προτάσεις για τα συνεργεία

1ο έτος με Vitara hybrid 4WD.Εμπειρία από ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ Μαρούσι

Δημοσίευσηαπό anastassiosa » Κυρ Αύγ 22, 2021 4:40 pm

Χαιρετίζω τα μέλη του forum ,
μετά από 12 έτη και 94.000 km με ένα VW Tiguan 1.4 TSI 4motion του 2008 και αφού προηγήθηκε μακρά και ώριμη σκέψη αποφάσισα την αλλαγή και απόκτησα τον Αύγουστο του 2020 το Vitara hybrid 48V 4WD .Κλείνονταςτο 1ο έτος συμβίωσης θα ήθελα να αναφερθώ σε πρώτες εντυπώσεις , μία σύγκριση με τον Γερμανό προκατοχό του αλλά και την εμπειρία μου από την σχέση και συναλλαγή με το κατάστημα /συνεργείο Σφακιανάκης στο Μαρούσι απ' όπου και αγόρασα το αυτοκίνητο.

Κατ' αρχήν πρόκειται για ένα αυτοκίνητο μικρότερο εσωτερικά από τον προκάτοχό του , με ωστόσο ίδιο χώρο αποσκευών 360 l (χωρίς ρεζέρβα εδώ ,την οποία όμως διέθετε το VW) και σημαντικά μικρότερες εξωτερικές διαστάσεις (4.17 m vs 4,43 m). Αυτό ήταν ένα από τα κριτήρια επιλογής μου καθότι σημαντικό πλεονέκτημα στον μικρό δρόμο όπου κατοικώ (δεν διαθέτω πάρκιν) και γενικώς για τη ζωή στην Αθήνα .
Συμμπέρασμα 1ο: στο δρόμο το VItara δεν διαθέτει την "αρχοντιά" του Γερμανού.Το σαλόνι είναι ευχάριστο , μοντέρνο και "ντιζαϊνάτο" όταν όμως προσέξεις τις λεπτομέρεις διαπιστώνεις ότι είναι κάπως "λιγότερο" ποιοτικά σε σχέση με το VW (βέβαια εδώ ισχύει και το "ότι πληρώσεις παίρνεις" 21,6Κ πλήρωσα αυτό εδώ με πλούσιο εξοπλισμό , 28,5 το VW με "φτωχό" αλλά στην πραγματικότητα πολύ καλό εξοπλισμό το 2008).
Στοιχεία όπως το ανέβασμα/κατέβασμα παραθύρων μέσω του κλειδιού (σημαντικό στο ελληνικό καλοκαίρι), το συρόμενο πίσω κάθισμα σε δύο τμήματα (μεταβολή του πορτ-μπαγκαζ) είναι λεπτομέρειες που όμως κάνουν τη "διαφορά"
Ο θόρυβος στις μεγάλες ταχύτητες είναι αισθητά -αλλά όχι αφόρητα- μεγαλύτερος ενώ έχω έντονη αμφιβολία για το πόσο θα αντέξουν οι εξωτερικά τοποθετημένες "τσόχινες" ηχομονώσεις στους θόλους των τροχών...
Τελικώς στο θέμα της ποιότητας κατασκευής ο καλύτερος κριτής θα έιναι ο χρόνος...

Ωστόσο: το Suzuki φαίνεται να "πατά" σαφώς καλύτερα στην άσφαλτο. Κάνω αρκετά συχνά την υπέροχη , "φιδίσια" ορεινή διαδρομή Χαλκίδα- Προκόπι (Αγιος Ιωάννης Ρώσος) και μπορώ να το κρίνω με βεβαιότητα.
Θέλεις το μικρότερο ύψος και μέγεθος, θέλεις τα λάστιχα (το παλαιό φορούσε Goodyear Efficient Grip το νέο φορά Continental/EcoContact) , θέλεις το σύνολο "αναρτήσεις -σύστημα διεύθυνσης" ή το σύστημα τετρακίνησης της Suzuki ,με επιλογή στη sport οδήγηση (4motion τύπου Haldex του VW), τελικώς το αποτέλεσμα δικαιώνει το Vitara.
Προσωπικώς το αποδίδω στο σύστημα τετρακίνησης και στο μέγεθος του αυτοκινήτου και δηλώνω, έως τώρα, απόλυτα ικανοποιημένος.
Σε μικρή δοκιμασία στο χιόνι -όχι extreme κατάσταση- έδειξε πάλι καλύτερη συμπεριφορά από το Tiguan.

Τέλος σε ότι αφορά τον κινητήρα , οι 150 hp του TSI ήταν ελαφρώς πιο σπιρτόζοι από τους 115+14 του Hybrid. Όχι όμως ότι έχω πρόβλημα σε ρεπρίζ και απόκριση. Μιλάμε άλλωστε για ένα αυτοκίνητο 300 κιλα ελαφρύτερο από το γερμανικό . Το σοβαρό τεστ το οποίο είναι η διαδρομή που είναι που ανάφερα ανωτέρω το περνά μία χαρά (με 2ενήλικες + παιδί +αποσκευές).

Μία χαρά βρίσκω επίσης και τα 6,7- 7,2 l /100km που καίει σε σχέση με τα 9,0-10 l/100km του VW (και τα δύο με αληθινά "μαλακό" πόδι) . Ωστόσο ουδεμία σχέση με τα 5,5l μ.ο. που μας υποσχόταν η SUZUKI και μάλιστα σύμφωνα με πρότυπα WLTP... (στα παλαιά πρότυπα δεν είχα ούτως ή άλλως καμμία υπόληψη) και αυτό είναι το 1ο ΣΟΒΑΡΟ παράπονο :
"Δώστε μας , επιτέλους !, αληθινές μετρήσεις κατανάλωσης" !!

Κλείνω την εισαγωγή - συγκριτικό τεστ και πάω στην ουσία του post μου: τεχνικά προβλήματα, αντιμετώπιση , συνεργείο Σφακιανάκη.

Πρόβλημα 1ο : το γνωστό σε αρκετούς φίλους εδώ μέσα "τρίξιμο" στο καντράν ακόμη και σε μικρές ταχύτητες. ΠΟΛΥ εκνευριστικό όταν οδηγείς ένα αυτοκίνητο με 0 χλμ και σε βάζει σε έγνοιες για το τι θα συμβεί στα 15-25-35.000 χλμ. κ.ο.κ.
Λύση : αφού διάβασα καλά εδώ μέσα απευθύνθηκα στον Σφακιανάκη. έδειξαν να το γνωρίζουν και πράγματι , το έλυσαν σε μία επίσκεψη.

Πρόβλημα 2ο: από τις πρώτες μέρες που το οδήγησα είχαμε μία σοβαρή ενόχληση : μία έντονη μυρωδιά καμμένου φαγητού ερχόταν στην καμπίνα όταν σταματούσα το αυτοκίνητο και έσβηνα τον κινητήρα και μόνο τότε. Κρατούσε 15"-20" και μετά χανόταν. Ανησυχία, μήπως κάτι δεν πάει καλά με το μοτέρ (από εκεί ξεκινούσε η μυρωδιά) , έλεγχος από κάτω από πάνω, παντού , όλα όμως φαινόταν να πηγαίνουν καλά. Επίσκεψη σε Σφακιανάκη γίνεται έρευνα , δεν μπορούν να διαπιστώσουν τη μυρωδιά (είπαμε, κρατά 15"-20") μου ζητούν να παρατηρήσω και να επανέλθω.
Ακολουθεί "ξεκοκκάλισμα" του Vitara Club (ευχαριστώ το club και όλους τους χρήστες, είναι σπουδαία υπόθεση η καταγραφή προβλημάτων για αυτό και εγώ κάθομαι τώρα εδώ να γράψω με τη σειρά μου), βρίσκω κάποιες αναφορές σε μυρωδιά από πρόβλημα με το το δίσκο συμπλέκτη αλλά δεν ταιριάζουν αρκετά με το δικό μου .
Νέα επίσκεψη σε Σφακιανάκη όπου βάζω, τον υπεύθυνο του συνεργείο , τον ευγενέστατο κο Βγενόπουλο να κάτσει στη θέση του συνοδηγού , αμέσως, με το που σταματώ. Αντιλαμβάνεται το πρόβλημα και ακολουθεί νέος, πιο ενδελεχής, έλεγχος. Μου το επιστρέφουν δηλώνοντας , ότι δεν εντοπίστηκε κάποιο πρόβλημα ωστόσο μου άλλαξαν το φίλτρο καμπίνας (άνευ χρέωσης) "μήπως και προερχόταν από εκεί".
Παίρνω το αυτοκίνητο με ελπίδες που σύντομα αποδεικνύονται "φρούδες"... Λόγω καραντίνας δεν επέστρεψα στο Σφακιανάκη παρά 3-4 μήνες μετά κάπου στις αρχές της Άνοιξης '21.
Αυτή τη φορά ζητώ από τον κο Βγενόπουλο να το κρατήσει "όσο χρειαστεί" αρκεί να λυθεί το πρόβλημα το οποίο και ο ίδιος άλλωστε διαπιστώνει.
Μου παραχωρούν ένα FIAT για τις μετακινήσεις μου (πολύ ωραία και σωστή χειρονομία !) και αποχωρώ. Την επόμενη μέρα με καλεί ο κος Βγενόπουλος και μου δηλώνει : ¨Βρέθηκε το πρόβλημα , τρυπούλα στην πλαστική φούσκα του ακρόμπαρου προκαλεί στάξιμο του λαδιού της βαλβολίνης πάνω στον σωλήνα της εξάτμισης που περνά ακριβώς από κάτω . Αποτέλεσμα: η μυρωδιά του "καμμένου φαγητού". Αντικαθιστούμε τη φούσκα και παραλαμβάνετε αύριο."
Μετά από λίγο νέο τηλεφώνημα: "Ξέρετε αν κάνουμε αυτή την αντικατάσταση μετά από κάποιο διάστημα θα έχετε πάλι πρόβλημα γιατί η φούσκα "πληγώθηκε" από "γρέζι" που έχει ο μεταλλικός άξονας. Είναι κατασκευαστικό ελάττωμα και θα τον αντικαταστησουμε . Όμως θα πάρει περίπου μία εβδομάδα μέχρι να έρθει το εξάρτημα από Ουγγαρία, εφόσον συμφωνείτε"
Εννοείται ότι συμφώνησα , αφού μου είχαν διαθέσει και αναπληρωματικό αυτοκίνητο. Μία εβδομάδα μετά πήγα, παρέλαβα , μου έδειξαν και τον παλαιό ,ελλατωματικό άξονα (ένα κατα τα άλλα ολοκαίνουργιο εξάρτημα , με μόλις 4,5 Κ χλμ. το οποίο δεν νομίζω να κοστίζει λιγότερο από 500-600 ευρώ...χωρίς την τοποθέτηση...).
Συμπέρασμα : το συνεργείο του Σφακιανάκη στο Μαρούσι υπό του διεύθυνση του ευγενέστατου και σοβαρού κου Βγενόπουλου δουλεύει πολύ σωστά. Νιώθω την υποχρέωση να το γράψω όπως θα έγραφα και τα αρνητικά αν μου συνέβαιναν (αυτό και αν είναι σίγουρο !).
Και μιλώντας για αρνητικά ...πάμε στο ,
Πρόβλημα 3ο: προ μηνός αντελήφθην ότι παρέδωσε πνεύμα ο αριστερός πίσω αισθητήρας παρκαρίσματος. Πως το "αντελήφθην" ;; σε παρκάρισμα με όπισθεν σε πολύ σκοτεινό σημείο βρήκε ο αριστερός πίσω θολός του τροχού, εξωτερικά... γρατζουνιές και γκρίνιες...
Τελικά μπορεί να δηλώνω ευχαριστημένος από το συνεργείο Σφακιανάκη αλλά για το ουγγρικό Suzuki θα αρχίσω να το συζητώ....
...όχι βεβαίως ότι το γερμανικό Tiguan ήταν καλύτερο...εκείνο μάλιστα τα έβγαλε όλα, και δεν ήταν ασήμαντα, μεταξύ 50Κ και 70Κ όταν η διετής εγγήυση είχε λήξει προ πολλού ...τουλάχιστον εδώ διαπιστώνω πολύ καλό after sales και ελπίζω να λύσουμε τα πιθανά προβλήματα εντός της 5ετίας ... τα οποία, πάλι, ελπίζω να τελειώνουν κάπου εδώ...
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Ευχαριστώ όσους έφτασαν έως εδώ ! Πολλά και καλά χλμ. με τα Suzuki σας ! :-)
Τελευταία επεξεργασία από anastassiosa και Κυρ Σεπ 12, 2021 11:38 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
anastassiosa
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Δευτ Απρ 26, 2021 11:01 pm
Λάστιχα: Continental/EcoContact
Διάσταση ελαστικών: 215/55R17
Suspension: Γόνατα Macpherson
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Τάσος

Re: 1ο έτος με Vitara hybrid 4WD.Εμπειρία από ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ Μαρούσι

Δημοσίευσηαπό nasos85 » Κυρ Αύγ 22, 2021 11:42 pm

Καλησπέρα Τάσο

Μια ερώτηση: σου είπανε από το Σφακιανάκη ποια ήταν η λύση του προβλήματος με το τρίξιμο και τι επισκευή κάνανε, η απλα στο παραδώσανε και σου ειπαν ότι έχει επισκευαστει;
New Vitara youtube channel: https://youtube.com/channel/UC7TFofd7yMJC6GEi60wKuow
*Suzuki Vitara Allgrip Hybrid GL+ 2020 Ice greyish blue
*Ηοnda CRF300L
*Sym Cruisym 300i Grey Matt
Άβαταρ μέλους
nasos85
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 190
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 30, 2020 5:51 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: Geolandar G015
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: Εργοστασιακή+MAD 3cm
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Νάσος

Re: 1ο έτος με Vitara hybrid 4WD.Εμπειρία από ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ Μαρούσι

Δημοσίευσηαπό anastassiosa » Τρί Αύγ 24, 2021 9:06 pm

Καλησπέρα !
Σχετικά με το τρίξιμο τους είπα ότι: "ερχομαι ενημερωμένος από το "Vitara Club" και ξέρω ότι είναι γνωστό πρόβλημα και πως μπορείτε να το διορθώσετε".
Δεν υπήρξε καμμία αντίρρηση από μέρους τους. Δεν αναλύσαμε τα αίτια και τον τρόπο επισκευής. Απλώς το επισκευάσανε.
Για πόσο ; Θα δείξει. Διαβάζω από άλλους, εδώ μέσα, ότι το τρίξιμο επανέρχεται. Πάντως σε εμένα 7.500 χλμ. μετά δεν έχει ξαναπαρουσιάστεί.
anastassiosa
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Δευτ Απρ 26, 2021 11:01 pm
Λάστιχα: Continental/EcoContact
Διάσταση ελαστικών: 215/55R17
Suspension: Γόνατα Macpherson
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Τάσος


Επιστροφή στο Συνεργεία

arahova Πέμ Μαρ 28, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:09 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:08 am Καλημέρα
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm θα ρωτησω τον υιο :P
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm δεν έχει διήμερη άδεια ρε μάστορα?
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:07 pm Εγώ που θα ερθω Κυριακή πόσες έχω;
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:05 pm 9 και σήμερα!!!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm Μερσύ μποκού!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm αχαχαχαχα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Νουχρίτσααααααααααα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Καλημέρες! Λίγο θέαμα για όλους! viewtopic.php?f=66&t=37146&p=940582#p940582
arahova Τετ Μαρ 27, 2024 12:14 pm Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Μαρ 27, 2024 6:58 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μαρ 26, 2024 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Μαρ 26, 2024 7:03 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 10:24 pm Φίλε Θανάση ΘανασηςΖ καλησπέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
arahova Δευτ Μαρ 25, 2024 11:58 am Καλημέρα σε όλους, καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Μαρ 25, 2024 11:52 am Καλημερα σας Χρονια πολλα,καλη εβδομαδα.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 7:24 am Καλημέρα σας καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά
arahova Κυρ Μαρ 24, 2024 11:39 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Κυρ Μαρ 24, 2024 7:32 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Μαρ 23, 2024 10:19 am Καλημέρα σε όλους και καλό 3ήμερο.
antonis1627 Σάβ Μαρ 23, 2024 7:29 am Καλημέρα σας.Καλό Σαββατοκύριακο και χρόνια πολλά.
Nikola Tenv Παρ Μαρ 22, 2024 9:19 pm καλησπέρα , καλό τριήμερο και καλές εξορμήσεις στους ...τυχερούς!
arahova Παρ Μαρ 22, 2024 11:38 am Καλημέρα σε όλους και καλό 4ήμερο.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες