AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide
? Updates every 5 Seconds
Πάσχα στο χωριό και ευκαιρία να ξεμουδιάσει το τρακτέρ για τα καλά, εντάξει εθνική και λίγο χωματόδρομο θα πάμε αλλά μετα την απραξία του χειμώνα αυτό το ταξίδι φαντάζει όνειρο.
Όλα καλά στο πήγαινε, πήραμε το αέρα μας, αναστήσαμε το Χριστό και ήρθε η ώρα της επιστροφής.
Στα 50 μέτρα από το σπίτι πάνω σε στροφή νασου το πρώτο γκρανκ από μπροστά δεξιά, όπα λέω τι έχουμε εδώ , το αμάξι στο μεταξύ έχει περάσει από Νίκο Σακκά ολο το χειμώνα και έχουν γίνει πολλές διορθώσεις και επισκευές που μαζεύονταν καιρό, βουνό δεν πήγαινα οπότε πήγαινα συνεργείο.
Συνεχίζω τον δρόμο, μετά από μερικά χιλιόμετρα πάλι γκρανκ από δεξιά, μπα ρε π@@στη λέω αυτά θα έχουμε?
Βγαίνω χώμα, στο μεταξύ όλα καλά, ξανά γκρανκ και πάλι γκρανκ, άρχισα να φορτώνω , έχω και 350 χλμ μπροστά μου, στο μεταξύ παρατηρώ ότι το κάνει μόνο όταν έχω ελαφρά στριμμένο το τιμόνι αριστερά και ο τροχός πέφτει σε λακκούβα, σταματάω και κάνω έλεγχο μπροστά, ανάρτηση, ψαλίδια, ημιαξόνια, ακρόμπαρα, αμορτισέρ, αντιστρεπτική, όλα στη θέση τους, ρε π@@στη λέω θα το πετάξω στο γκρεμό και θα γυρίσω με το ΚΤΕΛ.
Να μην πολυλογώ επέστρεψα χωρίς προβλήματα και το άραξα στην πυλωτή μέχρι να βρω χρόνο να ασχοληθώ.
Έρχεται Κυριακη χαλαρή και αποφασίζω να ασχοληθώ, καφεδάκι, μουσικούλα, εργαλειοθήκη και ξεκινάω, λύσιμο τροχού και έλεγχος των πάντων, αναζήτηση για χαλαρές βίδες, ραγίσματα, λιωμένα συνεμπλόκ, τίποτα, όλα στη θέση τους, έλεγχος και στερέωμα όλων των πλαστικών στον θόλο που τραβάνε ζόρια στο βουνό, πήγε το tire up γόνατο, όλα στη θέση τους, έλεγχος στο χώρο του κινητήρα, όλα στη θέση τους, για να δούμε λέω τώρα, στα 100 μέτρα από το σπίτι γκρανκ, παραλίγο να με πάρει το παράπονο, ήθελα να κλαίω πολύ.
Το αμάξι στο μεταξύ άψογο, κανένα πρόβλημα πουθενά, επιστροφή στο σπίτι και άραγμα μέχρι να βρω χρόνο να το πάω στον Νίκο.
Το ραντεβού κλείστηκε για την περασμένη Τρίτη, πέρασα το πρωί και το άφησα, κράτησε το όσο θέλεις του είπα, παράλληλα με το γκρανκ θα φτιάχναμε και κάτι ακόμα.
Δεν έχει νόημα να μπω σε λεπτομέρειες πλέον, όταν το αμάξι είναι στα χέρια ενός υπεύθυνου μηχανικού δεν το αφήνει αν δεν βρει το πρόβλημα, έτσι και έγινε.
Πέρασε ατελείωτες ώρες μαζί του, έλυσε όλο το μπροστινό σύστημα σχεδόν και παράλληλα αντικαταστάθηκε και το δεξί μπαλάκι που ήταν φθαρμένο, έλυσε τα πάντα και άρχισε να ψάχνει σασί για κρακ, όλα ήταν άψογα και το γκρανκ στη θέση του, την Παρασκευή πρέπει να έκανα 50 βόλτες γύρω από το συνεργείο για δοκιμές, του το άφησα ΣΚ να το δουλέψει, τελικά με παίρνει Κυριακή απόγευμα και μου λέει το βρήκα, κόντευε να κλάψει και αυτός.
Ο υπεύθυνος της υπόθεσης ποιος ήταν?? Μια μικρή πέτρα σε μέγεθος μεγάλου ρεβιθιού που είχε σφηνώσει ανάμεσα στην κολώνα στήριξης του αμορτισέρ και τον θόλο, στο πάνω μέρος.
Όταν έπεφτε σε λακκούβα και έστριβες το τιμόνι αριστερά ταυτόχρονα η κολώνα εκεί παίρνει μπόσικα και έτριβε την πέτρα στον θόλο η οποία έπεσε στα χέρια του Νίκου καθώς ψηλάφιζε μέσα από την κολώνα για ρωγμές.
Δεν θα κάνω κανένα επιπλέον σχόλιο, μόνο θέλω να ευχαριστήσω τον Νίκο Σακκά για την υπομονή και επιμονή του να βρει το πρόβλημα, έφαγε άπειρες ώρες με το αυτοκίνητο σε πολύ δύσκολες συνθήκες ζέστης και σε ημέρες ξεκούρασης, η δουλειά αυτή δεν πληρώνεται και πολύ λίγοι θα την έκαναν!!!
Και για να μην νομίζετε ότι είναι η πρώτη φορά, διαβάστε και εδώ,
Η κατακλείδα της υπόθεσης δεν ξέρω ποια είναι, δεν έχω βγάλει κάποιο συμπέρασμα και δεν βγαίνει κάποιο δίδαγμα νομίζω, ίσως το μόνο που θα μπορούσα να πώ είναι ότι αν είχα πλύνει το αυτοκίνητο με πιεστικό πριν και από κάτω να είχε φύγει η πέτρα, δεν ξέρω τι άλλο
Γιατί ασχοληθήκαμε τόσο με μία πέτρα?? Γιατί όταν ακούς το άκρο να κάνει γκρανκ – γκρανκ το μυαλό σου αυτόματα δημιουργεί αίσθημα ανασφάλειας και κινδύνου.
Αυτά αγαπητοί και συγχωρείστε με για το μακροσκελές θέμα
ΥΓ
Θα ακολουθήσει φωτο απο την πετρα τις φυλαω ολες