Καλησπερα,έχω διαβασει τοσα πολλα εδω μεσα αλλα παραλλήλα έχω ακουσει κ παρα πολλα συζητώνας που έχουν γίνει όλα στο κεφάλι μου μια ωραιότατη χωριάτικη. Εν αρχη, θέλω να αλλάξω αμορτισερ-ελατηρια,4αδα αλλα κ παραλλήλα να το ψηλώσω. Οι επιλογες-προβληματισμοι είναι οι εξής: 1)Κιτ old man emu - Αρν.: Τιμή κ δεν ξέρω αν αξιζουν κιολας 2)Ελατήρια MAD με αμορτισερ KYB -Αρν.: δεν ξερω κωδικους κ ποιοι παντρευονται μεταξυ τους -Θετ.: Βρίσκω χονδρικη τιμη κ για τα 2 3)Σετ Calmini -Αρν.: μου εχουν πει οτι κοπαναει πολυ το αμαξι. -Θετ.: δεν ξερω 4)Καινουργια 4αδα μαμα με αποστατες (ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΩ ΕΔΩ) Αυτα. Ειμαι πραγματικα χαμενος. Η βοηθεια σας πολυτιμη. Ευχαριστω ε των προτερων.
Suzuki Grand Vitara 2003 3d 1.6
Χιλιομετρα αμετρητα ο δρομος της ζωης μου κ το τιμονι που κρατω λόγος της υπαρξης μου.#92
Tzivitzonis έγραψε:Δηλ για να καταλάβω.... Υπάρχει κιτ για 3θυρο Grand;
Κιτ δεν υπαρχει,απλα παντρευεις απ οτι καταλαβα. Κατεληξα,οπως καταλαβαινω εγω κ αν κανω λαθος διορθωστε με,οτι υπαρχουν 2 κωδικοι. Ο ενας ειναι με ελατηρια που εχουν το μαμα υψος κ ο αλλος ειναι που σου δινει +3cm σε ολο το αμαξι. ΑΛΛΑ εδω ο φιλος quote="Βαγγελας"] Ο Κωδικος SQ 05.98 HV-393018 60 R-T ειναι για μαμισιο υψος,και μεσα σε αυτο το σετ υπαρχουν δυο ελατηρια για μπροστα Σειρα S133 FRONTκαι τα γραμματα μετα το S133 υποδηλωνουν την ημερομηνια κατασκευης σε ολα τα ελατηρια,Και δυο για πισω S134 REAR, O Κωδικος SQ 05.98 HV 393041 120 Cross Cuntry 30mm Ειναι το σετ που σηκωνει το GV 3 ποντους,και για μπροστα εχει την σειρα S133 FRONT και για πισω την σειρα S134 REAR, Υπαρχει και ενας κωδικος για δυο μονο πισινα ελατηρια ενισχυμενου τυπου για αυτους που εχουν σκυλοκουτα η εβαλαν υγραεριο και συκωνουν το αυτοκινητο συν 1 ποντο,δηλ κρατανε το μαμισιο υψος μπροστα αν θελουν και βαζουν αυτα τα δυο μονο πισω και περνωντας ενα ποντο πισω ισοσταθμιζουν το πισινο επιπροσθετο βαρος,ευελπιστωντας οτι δεν εχω κανει καπου λαθος, πιστευω να βοηθησα να αποσαφηνιστουν η κωδικοι και η σειρες τον ελατηριων MAD ωστε ο καθενας να ξερει τη πρεπει να παραγγελνει συμφωνα με της επιθυμιες του. ;)[/quote] μας λεει οτι υπαρχει κ ενας κωδικος,χωρις να ανφερεται οτι υπαρχει κ ενας ακομη κωδικος που δινει περισσοτερο πισω.(ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΘΕΛΩΩΩΩΩ ) Τωρα απ κει κ περα πρεπει να βρω κ τον κωδικο απ KYB Ετσι ωστε να επωφεληθω απ ολο το φασμα του αμορτισερ,δλδ να βρω αμορτισερ με το ανοιγμα του ελατηριου,για να μην το ταλαιπωρω κ να μην ειναι σκληρο κ κοπαναει.Απλα πρωτα πρεπει να βρουμε ΚΩΔΙΚΟ απ τα ελατηρια που αναγραφω παραπανω οτι θελω,επειτα να δουμε χαρακτηριστικα κ μηπως μπορουμε να βρουμε ακρη.
Χιλιομετρα αμετρητα ο δρομος της ζωης μου κ το τιμονι που κρατω λόγος της υπαρξης μου.#92
Καλέ μου φίλε Αντώνη..... τη θυμάσαι τη διαφήμιση για το Ultrex; Που έλεγε ο άλλος απελπισμένος "άσε έχω δοκιμάσει τα πάντα";; Ε εγώ έχω δοκιμάσει τα πάντα (από ελατήρια κι αμορτισέρ εννοώ, γιατί πιτυρίδα οκ δεν έχω! ). Ποιά πάντα; Χειροποίητα ελατήρια, MAD και OME! Το έχω πει και το ξαναλέω (πάντα η υποκειμενική μου άποψη): για ψήλωμα του Grand Vitara I 1.6 δεν υπάρχει τίποτε καλύτερο από το πάντρεμα ΟΜΕ - ΚΥΒ.
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!
Καλε μου Tzivi αυτη την λυση δεν την ειχα σκεφτει! Πραγματικα μου κεντριζει το ενδιαφερον παρα πολυ!Σ ευχαριστω. ΑΛΛΑ(θα σας σπασω τα ουμπουλα,συγνωμη για την εκφραση) με τα πισω ελατηρια-αμορτισερ τι γινεται;!Επειδη το αμαξι απ μεσα αυγουστου εως φλεβαρη το σκυλοκουτι ειναι φορεμενο στ αμαξι κ οσο να ναι εχει παραπανισιο βαρος. Θα εχουν ωραια συμπεριφορα ή θα πρεπει να βαλω κ αποστατη +1cm πισω κ να βαλω αμορτισερ απ shortage μακρυτερα;!Ιδου εγενετο η απορια!
Χιλιομετρα αμετρητα ο δρομος της ζωης μου κ το τιμονι που κρατω λόγος της υπαρξης μου.#92
το θέμα "σκληρό / μαλακό", είτε αφορά ελατήριο, είτε αμορτισέρ, είναι πάντα καθαρά υποκειμενικό! Τώρα, όποιο γάμο και να διαλέξεις να κάνεις, το σίγουρο είναι ένα:
- όσο ψηλώνεις από ανάρτηση (δηλ από ελατήριο), τόσο θα πρέπει να μακρύνεις και το αμορτισέρ. Αν δε το κάνεις θα συμβαίνει Σε ένα ψήλωμα της τάξης των ΟΜΕ (δηλ 3-3.5 εκ), μπροστά δε χρειάζεται ίσως να επέμβεις στα αμορτισέρ, καθώς το φαινόμενο της αναπήδησης (λόγω "κοντού" αμορτισέρ) δεν υφίσταται μπροστά, λόγω του τρόπου λειτουργίας των ψαλιδιών. Αν δεν βάλεις μακρύτερα (που δεν υπάρχουν στο εμπόριο) ή δεν μακρύνεις το καλάμι με κάποιον αποστάτη, τα εμπρός ελατήρια θα έχουν την αίσθηση "αρκετά σφιχτά" (δηλ σκληρά κατά τη συμπίεση). Πάλι υποκειμενικό δηλ! Από θεμα λειτουργίας ανάρτησης δε θα έχεις θέμα. Τώρα, αν θέλεις να ωφελείσαι από όλη τη διαδρομή της ανάρτησης εμπρός (π.χ. σε βαθιά νεροφαγώματα, κλπ), τότε η λύση αποστάτη στο εμπρός αμορτισέρ είναι μονόδρομος. Τα προβλήματα με αυτό, αλλά σε αρκετά ψηλωμένα αυτοκίνητα, είναι να ανοίξει τόσο πολύ η ανάρτηση και να ξεκουμπώσει κανα ημιαξόνιο...
- αν ψηλώσεις ισόποσα το GV μας, όσο και να το ψηλώσεις, πάντα ο πίσω θόλος θα φαίνεται πιο χαμηλός από τον μπροστά. Το θέμα είναι οπτικό και μόνο γιατί, όπως προαναφέραμε, έχεις ψηλώσει ισόποσα. ΟΜΩΣ επειδή το τιμόνι λόγω ψηλώματος θα το "χάσεις" λίγο, και ιδίως με το σκυλόκουτο πίσω (όπως κι εγώ με το θερμοσίφωνα υγραερίου), για μένα η βέλτιστη διαφορά ύψους πίσω με εμπρός είναι +2εκ. πίσω (στο ελατήριο μιλάω). Αυτό το +2 πίσω θα σου "ισιώνει" το αμάξι. Αν λοιπόν επιλέξεις να κάνεις ένα ψήλωμα της τάξης των 3εκ, πίσω υπολόγισε να πας περί τα 5εκ με προσθήκη στο ελατήριο που θα επιλέξεις. Αν πας γύρω στους 4-4.5 πόντους να μην βάλεις τα μακρύτερα αμορτισέρ της ΚΥΒ, αλλά αποστάτες τύπου Π στη βάση (ή καρφί στο καλάμι). Τα μακρύτερα (που είναι +6εκ) σε τέτοιο ψήλωμα θα σου δουλεύουν ολίγον συμπιεσμένα και δεν θα έχεις την επιθυμητή επαναφορά πιστεύω. Αν πας σε MAD ελατήρια που το αμάξι θα πάρει σίγουρα 5εκ, τότε βάλε τα μακρύτερα ΚΥΒ πίσω.
Αυτά!
ΥΓ: κάντε μου ρε σεις και καμιά διαφήμιση, μη θεωρηθεί ότι.... αυτοπροωθούμαι!
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!
Δηλαδη συνοψιζοντας,αν βαλω MUD ελατηρια κ KYB θα χρειαστω αποστατη στο πισω ελατηριο της ταξεως των +2cm;!Αλλα κ μακρυτερο αμορτισερ;!Ετσι ωστε να ναι κουκλακι ζωγραφιστο αλλα κ λειτουργικο;! Αν βαλω OME ελατηρια κ KYB αμορτισερ δεν θα χρειαστω αποστατη στα ελατηρια πισω;!
Ωρε θα σου κανω εγω μια διαφημιση ισα με το μποι μου,στο 1.70 για να μαστε κ οικονομικοι...
Χιλιομετρα αμετρητα ο δρομος της ζωης μου κ το τιμονι που κρατω λόγος της υπαρξης μου.#92
Αντώνη για να συμπληρώσω,και στα ome ελατήρια έχουμε δύο κωδικούς για τα μπροστινά ελατήρια μιας και τα πίσω από ότι γνωρίζω είναι ίδια,του tzivitzonis έχουν άλλο κωδικό μπροστά και τα δικά μου άλλο και μάλλον έχει να κάνει με το πάχος των ελατηρίων,κάπου το είχα γράψει,αλλά αύριο θα τα κοιτάξω πάλι.
antonis92 έγραψε:....αν βαλω MUD ελατηρια κ KYB θα χρειαστω αποστατη στο πισω ελατηριο της ταξεως των +2cm;!Αλλα κ μακρυτερο αμορτισερ;!
μμμ... Μπορεί και μικρότερο γιατί το MAD είναι πιο σκληρό και θα κρατάει το αμάξι ψηλότερα.... Οι MADοφορεμένοι 3θυροι μπορούν να βοηθήσουν παραπάνω... Ξαναδιάβασε:
Tzivitzonis έγραψε:- όσο ψηλώνεις από ανάρτηση (δηλ από ελατήριο), τόσο θα πρέπει να μακρύνεις και το αμορτισέρ. Αν δε το κάνεις θα συμβαίνει
- ............ Αν πας γύρω στους 4-4.5 πόντους να μην βάλεις τα μακρύτερα αμορτισέρ της ΚΥΒ, αλλά αποστάτες τύπου Π στη βάση (ή καρφί στο καλάμι). Τα μακρύτερα (που είναι +6εκ) σε τέτοιο ψήλωμα θα σου δουλεύουν ολίγον συμπιεσμένα και δεν θα έχεις την επιθυμητή επαναφορά πιστεύω. Αν πας σε MAD ελατήρια που το αμάξι θα πάρει σίγουρα 5εκ, τότε βάλε τα μακρύτερα ΚΥΒ πίσω.
antonis92 έγραψε:Αν βαλω OME ελατηρια κ KYB αμορτισερ δεν θα χρειαστω αποστατη στα ελατηρια πισω;!
Θα χρειαστείς +2εκ. Ξαναδιάβασε:
Tzivitzonis έγραψε:.... για μένα η βέλτιστη διαφορά ύψους πίσω με εμπρός είναι +2εκ. πίσω (στο ελατήριο μιλάω). Αυτό το +2 πίσω θα σου "ισιώνει" το αμάξι.
antonis92 έγραψε:Α!Κ επισης των κωδικο ελατηριων OME τον εχουμε καλου-κακου;!(Για 4αδα μιλαμε παντα)
stelios8ess έγραψε:Από περιέργεια να ρωτήσω... με τα ημιαξόνια τι κάνετε Έχουν περιθώρια όταν δίνετε αυτό το ύψος στο αυτοκίνητο
Δεν έχει πρόβλημα Στέλιο. Άμα αρχίσεις και ανεβαίνεις όμως και δίνεις και το μάκρος στα αμορτισέρ, εκεί μπορεί σε καμιά χαράδρα (5η & 6η φωτό) να πάθεις καμιά εξάρθρωση....
antonis92 έγραψε:Ωρε θα σου κανω εγω μια διαφημιση ισα με το μποι μου,στο 1.70 για να μαστε κ οικονομικοι...
Βασικά εννοούσα, αλλά ουδείς το έπιασε.........
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!