AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide
? Updates every 5 Seconds
Άργησα αλλά τα κατάφερα και εγώ!
Μπορεί τεχνικά να μην κατέχω πολλά αλλά από φωτογραφίες πιστευώ θα καταλάβετε περισσότερα!
Το αυτοκίνητο κλείνει 10 χρόνια στους ελληνικούς δρόμους και αφού θα άλλαζα που θα άλλαζα ανάρτηση και λάστιχα είπα να το κάνω σωστά όπως αρκετοί εδώ μέσα!
Λοιπόν επιγραμματικά οι αλλαγές που γίνανε είναι οι εξής:
1 ) αμορτισέρ πίσω KYB +8
2 ) ελατήρια πίσω
3 ) αποστάτες στα μπροστά ελατήρια +6
4 ) αλλαγή σινεμπλόκ
5 ) επέκταση της πανάρ πίσω
6 ) αλλαγή σωληνάκια φρένων
7 ) ζάντες σιδερένιες 16" -25 offset
8 ) λάστιχα malatesta kobra trac nt 205/80/16
9 ) κόψιμο προφυλακτήρων+μαρσπιέ σε μερικά σημεία
10 ) ευθυγράμμιση
Η αντιστρεπτική παρέμεινε στο αυτοκίνητο.
δεν νομίζω να ξεχνάω κάτι (αλλά είναι πιθανό).
Ήθελα να σχηματίσω μία γνώμη πριν γίνει η παρουσίαση καθώς τώρα μπορώ να πω με βεβαιότητα πως μετά από σχεδόν 1000km το αυτοκίνητο έγινε όπως ακριβώς το ζήτησα.
Μαλάκωσε όσο χρειαζόταν, κραδασμοί και κοπανήματα εξαφανίστηκαν και οι διαδρομές της ανάρτησης ατελείωτες!
Έχω τα κλασσικά μούτρα σε έντονο φρενάρισμα λόγω της γεωμετρίας του αυτοκινήτου, αλλά σε στροφές και αλλαγές πορείας είμαι απόλυτα ικανοποιημένος.
Υπάρχει μία αύξηση της κατανάλωσης αλλά πιστεύω πως οφείλεται στα λάστιχα παρά στην ανάρτηση καθώς δεν κινούμαι πάνω από 100 km/h (ούτε πριν ούτε τώρα).
Το αυτοκίνητο δεν μου φαίνεται να έχει "κόψει" σε δύναμη και στις 3000rpm έχω πάλι 100km/h (λίγο περίεργο αυτό αλλά δεν ξέρω να το ερμηνεύσω)
Σε αυτό το σημείο να ευχαριστήσω τον Νίκο Σακκά για την εξυπηρέτηση και τον επαγγελματισμό του καθώς και για την υπομονή του στις ερωτήσεις μου πριν και μετά την τοποθέτηση!
Από εδώ μέσα έχω επισκεφτεί και εμπιστευτεί και τους τρείς γνωστούς μηχανικούς και έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος από όλους
Δυστυχώς δεν έχω κρατήσει μετρήσεις πριν την ανάρτηση αλλά χτεσινή κιόλας μέτρηση (με μισό ντεπόζιτο βενζίνη και μισό lpg) έδειξε:
Δάπεδο-Φτερό
Μπροστά: 89cm
Πίσω : 91cm
Διάμετρος ελαστικών: 73.5cm
Ορίστε και οι φωτογραφίες:
ακολουθούν μερικές ακόμα...