perroloco έγραψε:Χαιρετώ τη βιταροπαρέα μετά από μερικά χρόνια.
Θάνο κατ'αρχήν χαίρομαι πολύ που σε "ακούω" μετά από τόσο καιρό!
perroloco έγραψε:(παρ'όλο που το σασί έχει την προβλεπόμενη κλίση προς εμπρός, η καμπίνα κάνει 1cm σούζα
)
Υπάρχει περίπτωση να έχουν φαγωθεί/κάτσει τα πίσω σινεμπλόκ του body lift της καμπίνας
Ο taxidriver ίσως να μας διαφωτίσει λίγο ακόμα;;
perroloco έγραψε:1) που μπορώ να βρώ τις τιμές για αυτά τα ύψη σε εργοστασιακό όχημα(με σκοπό να διαπιστώσω το πόσο έχουν καθήσει τα ελατήρια)?
Αν μπορεί κάποιος 5θυρος "μαμά" να κάνει τις μετρήσεις και να μας διαφωτίσει....
perroloco έγραψε:2) Μπορώ να τοποθετήσω όπως είμαι αποστάτες πίσω ελατηρίων 15mm, απροβλημάτιστα(= χωρίς αποστάτη panhard)?
Λόγο για να βάλεις +15mm δε βρίσκω αφού το θέμα δεν είναι στο σασί που έχει την επιθυμητή μπρος-πίσω διαφορά του +1 εκ. Αν βάλεις όμως, μην φοβάσαι τον αποστάτη της πανάρ.
κωσταντινος4 έγραψε:τελικα αυτα τα σινεμπλοκ για ρυθμιση καμπερ καστερ αξιζουνε? γιατι τα σκεφτομαι εντονα!!!
Κωνσταντίνε για ποιά σινεμπλόκ λες;
Το link που έδωσε ο Θάνος παραπάνω δείχνει αποστάτες ελατηρίων...