ΜΠΑΟΥ έγραψε:μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος :το κρέμασμα του τροχού σταματάει απο το μήκος του αμορτισερ ή απο την αντιστρεπτική.
μιλάμε πάντα για το μπροστινά σύστημα σε στραμπούληγμα.
και εξηγούμαι! Πιστεύω οτι αν το κρέμασμα τερματίζει απο αμορτισέρ(με αποστάτη) τα ημιαξόνια κάποια στιγμή θα κοπούν σαν αγγούρι οπότε θα προτιμούσα να μου δακρύσουν ένα χρόνο νωρίτερα οι μπουκάλες παρά να μείνω σε άσχημο σημείο χωρίς 4χ4.
παρακαλώ τις απόψεις σας
παρακαλώ και γω για τις αποψεις σας(στα ngv ισχυει μπρος πισω-
εχει πισω αντιστρεπτικη;;;
)
Πιστευω παντως οτι ισχυει το δευτερο(αντιστρεπτικη) και όσο πατιέται η μια πλευρα τοσο λιγοτερο κρέμασμα εχεις στην αλλη(αρα πάνε τζαμπα κ τα μακρια αμορτισερ..) γενικά τα ψαλίδια ειναι γμτ.. σε κρεμασματα...