chris7gtir έγραψε:Γιωργο λογικα χωρις να εχω εμπειρια θα αυξανεται η καταναλωση αλλα και μερικα αλογακια θα πηγαινουν περιπατο.Απλα ενα μελετημενο καποιας επωνυμης εταιρειας θα εχει οσο το δυνατον λιγοτερες απωλειες πραγμα που δεν θα πετυχουμε αν το φτιαξουμε εμεις μονοι μας
Κάτσε γιατι είμαστε είδη off...
Η κατανάλωση δεν θα αυξηθεί κι αυτό γιατί με τον ψεκασμό,τον εγκέφαλο και τους αισθητήρες ρυθμίζεται ηλεκτρονικά.Τώρα για το αν ο κινητήρας ¨κόψει¨ και μόνο στα χαμηλά τον απελευθερώνεις με ένα πιο ελεύθερο φίλτρο απο το μαμά θα σου πώ ένα παράδειγμα αν βγάλεις το φίλτρο στο αμάξι και το κάνεις μια βόλτα θα δείς τεράστια διαφορά στις χαμηλές στροφές σε τραβήγματα κι αυτό γιατί ο κινητήρας αναπνεύει καλυτερα,όσοι έχουν βάλει φίλτρα aftermarket έχουν δει αυτή τη διαφορά.Τώρα με το snorkel τοποθετημένο και με ενα τέτοιο φίλτρο αντε να έρθεις πάλι στη μαμα λειτουργία.Ενα άλλο στοιχείο είναι οι εισαγωγές των snorkel,αμα δεις όλες κοιτάνε μπροστά αυτό συμαίνει οτι ο μετωπικός αέρα εισέρχεται μέτα στο snorkel τουλάχιστο με την ταχύτητα που κινήται το όχημα,άρα η διαδρομή στο σωλήνα καλύπτεται άμεσα,στη μαμά εισαγωγή δεν σύμβαίνει αυτό γιατί η εισαγωγή τραβάει μέσα απο τον χώρο του κινητήρα.
Φυσικά να τονίσω οτι το snorkel αποτελεί βοήθημα και όχι αξεσουάρ σ΄αυτούς που πραγματικά το χρειάζονται για διαβάσεις ποταμών κίνηση σε αμμώδης εκτάσεις κτλ,ενώ παράλληλα μελετάται και η εξαγωγή (εξάτμηση) μακραίνωντας τον σωλήνα (υπάρχει σχετική φώτο εδώ) ή χρησιμοποιόντας τελικό με κλαπέτο.
Είμαστε έτοιμοι για Νότια