"αυτόματο μπλοκέ του φτωχού" ή "πρωτόγονο tcs "

"αυτόματο μπλοκέ του φτωχού" ή "πρωτόγονο tcs "

Δημοσίευσηαπό hairentin » Παρ Νοέμ 22, 2013 6:14 pm

Μιάς και λόγω επαγγέλματος , οι δρόμοι που κινούμε είναι πολλές φορές λασπόδρομοι , αλλά μπορεί να έχουν για κάποιο μεγάλο μήκος μαλακή λάσπη ή γούβα με νερό μόνο καταμήκος της μιάς πλευράς , διαβάζωντας για τον τυπο της τετρακίνησης του gv 1.6. , αρχισα να πιστεύω οτι το ενδεχώμενο να κολήσω ακόμα και με τετρακίνηση είναι πολύ πιθανό ...
Μετά απο διάβασμα , βρήκα μια πρώτη λύση στο λεγόμενο "¨μπλοκέ του φτωχού" , με ενστάσεις όμως στο καταπόσο μπορεί να ξεχαστεί το χειρόφρενο ,στην λύση με το διπλό χειρόφρενο , το πόσο εύκολο είναι να οδηγάει κάποιος και να έχει χέρια σε τιμόνι και χειρόφρενα ταυτόχρονα , και τέλος στο πως θα βρίσκει ποιος τροχός είναι αυτός που σπινάρει ώστε να τον φρενάρει ...
Σε άλλο θέμα και μετά απο αρκετο ψάξιμο , παρατήρησα οτι το tcs που ουσιαστικά φρενάρει όποιον τροχό πάει να σπινάρει , είναι ουσιαστικά ένα πολύ εξελιγμένο "μπλοκέ του φτωχού" όσον αφορά το εκτός δρόμου (εντός έχει και άλλα πλεονεκτήματα) .

Αρχική σκέψη ήταν να προστεθούν δύο αποσπόμενες μανέτες στο τιμόνι , ώστε και τα χέρια να βρίσκονται στο τιμόνι , και να μπορεί να ελεγθεί το κάθε φρένο όπως σε μια μηχανή , και να μην μπορεί να ξεχαστεί πατημένο ...
Τα προβλήματα που εντόπισα σε αυτή τη σκέψη ήταν τα εξής: α) σε πλήρες περιστροφές το που είναι η κάθε μανέτα είναι πρόβλημα , και το σημαντικότερο β) οι ντίζες θα μπλεκόταν γύρω απο το τιμόνι , με απρόβλεπτες συνέπιες (για μία μόνο ντίζα η λύση υπάρχει και είναι ευκολη και φθηνή , για δύο όμως θέλει πολύ πατέντα με άγνωστα αποτελέσματα) .

Το σύστημα αυτή τη στιγμή είναι περίπου έτσι :
yparxon.png
Υπάρχων σύστημα
yparxon.png (16.32 KiB) 9045 προβολές


Το πρώτο στάδιο που σκέφτομαι είναι η προσθήκη σερβομηχανισμού ή stepmotor , ώστε αντι για ντίζες να έχω δύο button στο τιμόνι , που να ενεργοποιούν το κάθε φρένο αντοίστιχα ... (εδώ υπάρχει και η δυνατότητα πλήρους ελέγχου του συστήματος με κάποιο χειριστήριο που δεν ελέγχει μόνο το onn/off αλλά και ένταση όπως τα τηλεκατευθηνόμενα) . Φυσικά το όλο σύστημα θα πρέπει να μπορεί να απεμπλακεί έυκολα και χωρίς έργαλεία , οπότε ο σερβομηχανισμός σκέφτομαι να έχει αποσπωμενη ντίζα .

stageA.png
Stage A
stageA.png (25.3 KiB) 9045 προβολές


Δεύτερο στάδιο :
Αν καταφέρω και βάλω 2 αισθητήρες στροφών στις πίσω ρόδες (μάλλον στα τάμπουρα) , χωρίς όμως να επηρεαστεί η ζυγοστάθμιση των τροχών , μια μονάδα ελέγχου, βλέπει την διαφορά στροφών της κάθε ρόδας και αναλόγως την διαφορά εμπλέκει το φρένο που χρειάζεται ... τα χειριστήρια στο τιμόνι μπορούν να αφαιρεθούν. Σε αυτή τη περίπτωση εκτός απο την αποσπώμενη ντίζα , σκέφτομαι και έναν φωτιζώμενο διακόπτη τύπου αλάρμ , ώστε σε να γίνεται και ηλεκτρικά η απομονωση του συστήματος , και να υπενθιμίζει συνεχώς οτι είανι ενεργοποιημένο .

stageB.png
Stage B
(38.53 KiB) Δεν έχει μεταφορτωθεί ακόμη


Είμαι στα στάδια της πολύ πρώιμης μελέτης , με το βασικό μου πρόβλημα να είναι οι αισθητήρες των πίσω τροχών ...
Υπόλογίζω οτι τα εξαρτήματα του όλου συστήματος θα είναι πολύ οικονομικά , (αν και οι εργατοώρες πολλές) , και με ενδιαφέρει να μπορεί να υπέρκαλύψει τέτοιου είδους εμπόδια ... Όταν θα έχω ανάγκη για πιό ζόρικα πράγματα θα πάω σε ένα κανονικό μπλοκέ με κομπρέσσορα ...

Ιδέες , donts και κάθε είδους συζήτηση ευπρόσδεκτή ...
Υ.Σ. Πολύ πιθανόν να μείνει μόνο ιδέα , αλλά σαν μηχανικός(όχι αυτοκινήτων) έχω πολύ χρόνο για κάψιμο ...
hairentin
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 14, 2013 4:38 pm
Τοποθεσία: Σέρρες
Λάστιχα: Matador MP81
Suspension: monroe ?
cb: Όχι
Aka: Ότι μου βγάλουν ...
Name: Κωνσταντίνος

Re: "αυτόματο μπλοκέ του φτωχού" ή "πρωτόγονο tcs "

Δημοσίευσηαπό tjordas » Παρ Νοέμ 22, 2013 9:19 pm

Δεν μπορώ να βοηθήσω, αλλά να σου αποδώσω τα εύσημα για την πολύτιμη προσπάθεια σου!
NGV1600, 10/2011, ESP/TCS, Michelin latitude cross 225/65 R17.
Άβαταρ μέλους
tjordas
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: Παρ Αύγ 02, 2013 1:29 pm
Τοποθεσία: Πάτρα
Λάστιχα: 225/65 R17
Suspension: MAMA
cb: Ναι
Aka: tjordas
Name: Τάσος

Re: "αυτόματο μπλοκέ του φτωχού" ή "πρωτόγονο tcs "

Δημοσίευσηαπό gi@nn@kis » Παρ Νοέμ 22, 2013 9:28 pm

Ωραια ιδεα !!! :text-bravo:
:ngv:
Άβαταρ μέλους
gi@nn@kis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4553
Εγγραφή: Παρ Μάιος 01, 2009 7:06 pm
Λάστιχα: yoko A/T-s
Διάσταση ελαστικών: 225/65-17
Suspension: μαμά
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιάννης

Re: "αυτόματο μπλοκέ του φτωχού" ή "πρωτόγονο tcs "

Δημοσίευσηαπό char » Παρ Νοέμ 22, 2013 9:29 pm

Πολύ ενδιαφέρουσες σκέψεις! :handgestures-thumbupleft:
"We have two lives.
The second begins when we realise we only have one."

                  Comfucius
Άβαταρ μέλους
char
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 10653
Εγγραφή: Τρί Απρ 28, 2009 11:52 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: BF Goodrich T/A KO2
Διάσταση ελαστικών: 215/70-16
Suspension: Mad, Bilstein
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Τσάρος ή Γριά....
Name: Νίκος

Re: "αυτόματο μπλοκέ του φτωχού" ή "πρωτόγονο tcs "

Δημοσίευσηαπό ΜΩΡΑΙΤΗΣ » Παρ Νοέμ 22, 2013 10:03 pm

Δημιουργικό πνεύμα :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :D
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους.
Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή.
Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός.
Μπ. Μπρέχτ
Άβαταρ μέλους
ΜΩΡΑΙΤΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 27150
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 08, 2008 1:08 pm
Τοποθεσία: ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Λάστιχα: MICHELIN
Suspension: BILSTEIN B6
cb: Όχι
Aka: Ο Κυανοπώγωνας..

Re: "αυτόματο μπλοκέ του φτωχού" ή "πρωτόγονο tcs "

Δημοσίευσηαπό dpol » Σάβ Νοέμ 23, 2013 12:14 am

Κωνσταντινε η πατεντα με τα δυο χειροφρενα ειναι παλια, και εχει εφαρμοστει μαλιστα, αν ψαξεις στο Google θα βρεις πολλες αναφορες μεχρι και οδηγιες και φωτογραφιες :!: :!: απο εκει και περα δεν χρειαζεται να γινει πιο περιπλοκο με αισθητηρες κ.λ.π.

Αναστολη διαφορισμου, μπλοκαρισμα δηλαδη χρειαζεσαι μονο οταν δυο χιαστι τροχοι χασουν την προσφυση τους, αυτο θα συμβει σε καποιο χαντακι, νεροφαγωμα κ.λ.π, εκει μπορεις ανετα να τραβηξεις το ενα χειροφρενο, να περασεις σιγα το εμποδιο και μετα να συνεχισεις κανονικα.

Σε συνθηκες ελειψης προσφυσης οπως λασπη, χιονι, αμμο, κ.λ.π το μπλοκε ειναι αχρηστο εως επικυνδυνο γιατι το πισω μερος πλεον γινεται πολυ ακαμπτο, ανεξελεγκτο, εαν δεν εχεις προσφυση και τους τεσσερις να μπλοκαρεις ειναι ανουσιο :!:

Παντα κατα την γνωμη μου :grin:
Μην ξυνεστε στην γκλιτσα του τσοπανη!!!
Άβαταρ μέλους
dpol
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11404
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 18, 2008 11:36 pm
Τοποθεσία: Άγραφα
Λάστιχα: Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 215-80-16
Suspension: Custom 4"
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Ο Γκλίτσας ή Αγραφιώτης
Name: Δημήτρης

Re: "αυτόματο μπλοκέ του φτωχού" ή "πρωτόγονο tcs "

Δημοσίευσηαπό hairentin » Σάβ Νοέμ 23, 2013 5:36 am

Να κρεμάσουν διαγώνιοι τροχοί στα μέρη που ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να πάω είναι δύσκολο ... σε αυτά που ΘΕΛΩ είναι πιθανό ..
Απο τα λεγόμενα σου , το πρόβλημα είναι μόνο όταν χάσουν πρόσφηση διαγώνιοι τροχοί . Δηλαδή σε περίπτωση που οι δύο δεξιές ρόδες πατάνε σε κάπως σταθερό χώμα και οι δύο αριστερές σε πολύ μαλακή λάσπη ή λασπόνερο (αυτό που αφήνουν οι ρόδες απο τα τρακτέρ τέλος πάντων) , θα προχωρήσει το αμάξι ή θα γυρνάν οι αριστερές ρόδες , και οι δεξιές σταματημένες ?
Βλέπω να επίγει να σας βρώ σε καμιά εκδρομούλα να δώ τίποτα απο αυτά στην πράξη , γιατί το να βγώ μόνος να τα δοκιμάσω δύσκολο ...
hairentin
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 14, 2013 4:38 pm
Τοποθεσία: Σέρρες
Λάστιχα: Matador MP81
Suspension: monroe ?
cb: Όχι
Aka: Ότι μου βγάλουν ...
Name: Κωνσταντίνος

Re: "αυτόματο μπλοκέ του φτωχού" ή "πρωτόγονο tcs "

Δημοσίευσηαπό nipa » Σάβ Νοέμ 23, 2013 9:21 am

Αν οι δύο αριστερές όπως λες χωθούν σε λάσπη και οι δυο δεξιές είναι σε σταθερό έδαφος δυστυχώς πάλι την πάτησες. Θα ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο.
Νίκος
Είσαι Έλληνας? Τι προσκυνάς? Σηκώσου απάνω.
Εμείς και στους Θεούς ορθοί μιλούμε
Θ. Κολοκοτρώνης
Άβαταρ μέλους
nipa
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1029
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 18, 2008 7:47 am
Τοποθεσία: ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Λάστιχα: Hankook Dynapro AT-m RF10
Διάσταση ελαστικών: 225/70/15
Suspension: MAD-ΚΑΥΑΒΑ
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Νίκος

Re: "αυτόματο μπλοκέ του φτωχού" ή "πρωτόγονο tcs "

Δημοσίευσηαπό ΝΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ » Σάβ Νοέμ 23, 2013 9:52 am

Κατα την δικημου γνωμη μπλοκε προ-τρακ αμοριανος :dance:
Και το οτι καταναλωνεις φαια ουσια ειναι πολυ καλο, αν σκεφτης κατι δυνατο κατοχυρωσε την πατεντα :clap:
Οποίος φοβάται πέφτει και κοιμάται!!!
Άβαταρ μέλους
ΝΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3127
Εγγραφή: Παρ Σεπ 20, 2013 3:43 pm
Τοποθεσία: ΚΑΣΤΟΡΙΑ
Λάστιχα: NANKANG 205/80/16 MT
Διάσταση ελαστικών: 225
Suspension: +6cm KYB,αποστατες
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: ΚΑΣΤΟΡΑΣ
Name: ΝΙΚΟΣ

Re: "αυτόματο μπλοκέ του φτωχού" ή "πρωτόγονο tcs "

Δημοσίευσηαπό panoshm » Σάβ Νοέμ 23, 2013 12:31 pm

Σαν ιδέα πολύ καλή, αλλά δεν νομίζω ότι είναι εφαρμόσιμη....

Που θα βρεις σερβοκινητήρα που να τραβάει ΑΠΟΤΟΜΑ το συρματόσχοινο? Και πως θα τον αποσπάς "εύκολα" όπως λες?

Η επίδραση την οποία θέλεις να έχει το σύστημα, πρέπει να είναι στιγμιαία και ακαριαία.... κάτι που δεν μπορείς να το καταφέρεις με αυτόν τον τρόπο....

Να σκεφτείς κάτι άλλο (τρελό)....
:arrow: Παράλληλο (2ο) κύκλωμα στα φρένα με ένα αντεπίστροφο για να μην επηρεάζεται το (1ο) κυρίως κύκλωμα από το (2ο), αλλά και ένα 2ο αντεπίστροφο για να μην επηρεάζεται το (2ο) παράλληλο κύκλωμα από το (1ο)

Δεν ξέρω αν είναι εφαρμόσιμο, αλλά θα είναι πιο ακαριαίο πιστεύω....

Όλα αυτά είναι απλά σκέψεις φυσικά, δεν ξέρω αν εφαρμόζονται, ή αν είναι επικίνδυνο σε περίπτωση που εφαρμοστεί με κάποιο τρόπο....

Γενικώς πάντως, τα υλικά που θα χρειαστείς θα πρέπει να είναι τόσο καλά ποιοτικά (και δυσεύρετα), που είτε στο δικό σου σενάριο, είτε στο δικό μου, θα ξεπεράσεις κατά πολύ (μαζί με τις εργατοώρες τοποθέτησης-δοκιμών-ελέγχων) το κόστος ενός μπλοκέ που είναι το καλύτερο που κυκλοφορεί για τα Vitara μας 8)

Τι είχα πει σε άλλο post? Ααααα... ναι! Του χρόνου θα βάλω εγώ μπλοκέ :mrgreen: :lol: :lol:
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30475
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: "αυτόματο μπλοκέ του φτωχού" ή "πρωτόγονο tcs "

Δημοσίευσηαπό hairentin » Σάβ Νοέμ 23, 2013 5:52 pm

Προφανώς και ένα μπλοκέ διαφορικό θα είναι πολύ καλύτερο , χρήματα όμως υπάρχουν περιορισμένα (αν και κάποια στιγμή μάλλον θα μπεί), και είναι και θέμα χόμπυ το ψάξιμο ...

Πάνο , ακόμα είμαι στο ψάξιμο , θεώρισα την λύση σερβοκινητήρα ή στεπμοτορ καλύτερη , γιατί θεωρούσα οτι το φρενάρισμά θα πρέπει να γίνει προοδευτικά και όχι απότομα , ώστε να μην δώσω απότομες ροπές στον άξονα και ταλαιπωρείτε . Αν τελικά καταλήξω οτι πρέπει να γίνεται στιγμιαία η όλη διαδικασία η λύση είναι ακόμα πιό εύκολη , καθώς μπορώ να χρησιμοποιήσω solenoids , που σε ταχύτητα παίζουν σε δέκατα δευτερολέπτου , και απο δύναμη φτάνουν τα πολλά κιλά τραβήγματος ή σμπρωξίματος ...
Επίσης για το θέμα απόσπασης ... για την ώρα δεν σκέφτομαι να αποσπάται ο σερβοκινητήρας , αλλά να μπορώ να απεμπλέξω την εξτρά ντίζα .. Η απλοική για την ώρα λύση που έχω στο μυαλό μου για αυτό είναι , ντίζα με βαρελάκι στην μιά μεριά και φωλιά για το βαρελάκι στην άλλη , δεν ξέρω πως ακριβώς λέγεται αυτό αλλά το χρησιμοποιούσα παλιά για φρένα ποδηλάτων και νομίζω ακόμα και τώρα όλες οι μανέτες κάπως έτσι δουλεουν (σαν κουφιο μπουλόνει ένα πράγμα που έχει άνοιγμα ίσα να περνάει το βαρελάκι και με το που τραβιέται λίγο φωλιάζει) .
Όσον αφορά το κόστος , με πολύ πρόχειρους υπολογισμούς :
Stage A
2 μηχανισμοι κόστος απο 20-40 ευρώ έκαστος
2 διακόπτες , που μπορουν να κάνουν απο 5 ευρώ 40 αν μπουν οι ρυθμιζόμενης έντασης
Ντίζες και εξαρτήματα 5-10 ευρώ

Σύνολο : 55-190 ευρώ άντε και 30-40 τα απρόβλεπτα

Stage B
2 μηχανισμοι κόστος απο 20-40 ευρώ έκαστος
2 διακόπτες , που μπορουν να κάνουν απο 5 ευρώ 40 αν μπουν οι ρυθμιζόμενης έντασης αλλά μιάς και δεν χρειάζονται μπορούν να αποφευχθούν
2 αισθητήρες , ακόμα και αισθητήρας abs να μπεί το κόστος στο ebay κυμαίνεται στα 20-30 ευρώ για τον καθένα (δεν χρειάζεται να είναι για συγκεκριμένο αυτοκινήτο)
1 εξτρά φωτιζόμενος διακόπτης για να κάνει μπαμ οτι δουλεύει το σύστημα 10-20 ευρώ
1 μονάδα ελέγχου arduino + μονάδα ελέγχου ηλεκτρικών μοτέρ 20-50 ευρώ
Ντίζες και εξαρτήματα 5-10 ευρώ

Σύνολο 115-300 ευρώ + 30-40 απρόβλεπτα ...
Εργατορώρες θέλει πάρα πολλές, αλλά δυστηχώς τις διαθέτω ..
Σε σύγκριση με το χιλιάρικο που απο ότι κατάλαβα θέλει ένα μπλοκέ νομίζω οτι απο πλευράς κόστους αξίζει η ερευνά του .

Για το θέμα με τα δεύτερα φρένα , ήταν η πρώτη μου σκέψη, μάλιστα πουλάνε έτειμα κιτ με ηλεκτρικά τάμπουρα για βαριά τρείλερ στην Αμερική γιατί έχουν κάποιες αυστηρές προδιαγραφές .Το θέμα μου όμως είναι οτι ότι και να μπεί δεν θα το θεωρώ ποτέ τόσο αξιόπιστο ώστε να ρισκάρω να φύγει κανένα ελλατηριάκι απο την θέση του και να μπλοκάρει-επιβραδύνει οποιονδήποτε τροχό ενω εγώ βρίσκομαι σε εθνική όδο .
Η όλη σκέψη μου είναι τέτοια ώστε να μου επιτρέψει όταν δεν χρησιμοποιείτε το σύστημα το αμάξι να παραμένει πλήρως εργοστασιακό με τις ασφάλειες και ανοχές που η suzuki μελέτησε .
Έτσι κι αλλιώς το σύστημα προσπαθώ να το φέρω σε θέση να μπορεί να λειτουργήσει κάπως αξιωπρεπώς με ταχύτητες μάξ 20-30 km/h δηλαδή καθαρά στα δύσκολα κομμάτια , δεν θέλω να μου προσφέρει εξτρά ενεργητική ασφάλεια και δεν προορίζεται για τέτοιο ...

Σας ευχαριστώ όλους για τις μεχρι τώρα απαντήσεις σας .
hairentin
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 14, 2013 4:38 pm
Τοποθεσία: Σέρρες
Λάστιχα: Matador MP81
Suspension: monroe ?
cb: Όχι
Aka: Ότι μου βγάλουν ...
Name: Κωνσταντίνος

Re: "αυτόματο μπλοκέ του φτωχού" ή "πρωτόγονο tcs "

Δημοσίευσηαπό Lefkoulis » Κυρ Νοέμ 24, 2013 11:22 am

Μ'αρεσει ο τροπος που σκεφτεσε! :wink:
What the world does not give to man... man must create!

-Κωστας-
Άβαταρ μέλους
Lefkoulis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3472
Εγγραφή: Κυρ Απρ 11, 2010 3:20 pm
Τοποθεσία: Αργος
Λάστιχα: Dynapro AT-M (RF10)
Διάσταση ελαστικών: 215/80/15
Suspension: Calmini+Mad+KYB+Bits
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καναδός
Name: Κωνσταντίνος

Re: "αυτόματο μπλοκέ του φτωχού" ή "πρωτόγονο tcs "

Δημοσίευσηαπό Βασίλης ΧΤΧ » Πέμ Ιαν 07, 2016 4:34 pm

τι εγινε τελικα με αυτο το σεναρειο υλοποιηθηκε?το εχω και εγω στο μυαλο μου..
Άβαταρ μέλους
Βασίλης ΧΤΧ
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 552
Εγγραφή: Δευτ Φεβ 09, 2015 12:32 am
Τοποθεσία: Βόλος-Βέροια
Λάστιχα: TOYO OPEN COUNTRY A/T
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: kyb +3
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: gemis
Name: Βασιλης


Επιστροφή στο Ιδιοκατασκευές

arahova Παρ Απρ 19, 2024 9:50 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 19, 2024 5:46 am Καλημέρα σας
john maxx Πέμ Απρ 18, 2024 10:24 pm Καλησπέρα από Μάλτα
arahova Πέμ Απρ 18, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
ΣΤΑΥΡΟΣ Πέμ Απρ 18, 2024 8:16 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
antonis1627 Πέμ Απρ 18, 2024 5:57 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Πέμ Απρ 18, 2024 3:36 am Καλημέρα όλη μέρα
arahova Τετ Απρ 17, 2024 10:35 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 17, 2024 6:16 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Απρ 16, 2024 10:16 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 16, 2024 6:31 am Καλημέρα σας.
Nikola Tenv Δευτ Απρ 15, 2024 7:21 pm Καλησπέρα ,καλή εβδομάδα
arahova Δευτ Απρ 15, 2024 10:55 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 15, 2024 6:08 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
john maxx Κυρ Απρ 14, 2024 11:30 pm Καλησπέρα
arahova Κυρ Απρ 14, 2024 11:48 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 14, 2024 7:01 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Σάβ Απρ 13, 2024 5:26 pm Καλησπέρα σε όλους και καλό μας Σαββατοκύριακο.
arahova Σάβ Απρ 13, 2024 9:49 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
Atlas Σάβ Απρ 13, 2024 8:51 am Καλημέρα παίδες!!!
antonis1627 Σάβ Απρ 13, 2024 8:08 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
arahova Παρ Απρ 12, 2024 9:51 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ//Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 12, 2024 6:08 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Πέμ Απρ 11, 2024 10:57 am Τετάρτη 17-4-2024 πάμε για καφεδάκι στη
arahova Πέμ Απρ 11, 2024 9:53 am Καλημέρα σε όλους.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες