AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide
? Updates every 5 Seconds
Μετά την πρόσφατη αγορά του Vitara JLX 1600 με τα ολοκαίνουργια ασφάλτινα λάστιχα Continental Conti 4x4 Contact, είχα μπει σε δίλημμα. Να τα δώσω σε μια καλή τιμή ως ελαφρώς μεταχειρισμένα και να βάλω ένα all-terrain λάστιχο ή να αγοράσω μια τετράδα ζάντες (μεταλλικές ή αλουμινίου) και να βάλω ένα mud λάστιχο για να είναι ετοιμοπόλεμο σε εκδρομές;
Η πρώτη επιλογή όσο πάει και εξαφανίζεται, με συνέπεια να προσανατολίζομαι στην δεύτερη επιλογή. Έτσι μου έχουν προκύψει τα παρακάτω ερωτήματα:
1) Σε όχι ψηλωμένο αμάξωμα, χωράνε τα mud; (μέχρι ποια διάσταση είναι άνετο το ελαστικό)
2) Η εναλλαγή από την μια τετράδα στην άλλη, απαιτεί κάποια ιδιαίτερη διαδικασία; (σχετικά με τις πλύμνες π.χ., ή ευθυγράμμιση, ζυγοστάθμιση κ.λ.π.)
3) Είναι προτιμότερη η μεταλλική ζάντα στο mud λάστιχο;
Αναμένω τις απόψεις των εμπειρότερων μελών με ενδιαφέρον, γιατί στο Sportage SUV που είχα πριν, δεν με ανησυχούσαν τέτοια θέματα. Έβαζα ένα all-terrain λαστιχάκι και καθάριζα! Τώρα όμως υπάρχουν πολλές επιλογές και θα ήθελα να τις μελετήσω λίγο.
Ευχαριστώ!