παιδια θελο να βαλω αμορτισερ στο βιταρα 1600 τριθιρο ετσι οστε να πηγενο χομα και να μην κουνιετε τιποτα μεσα να βαζο ελινικο καφε και να μην χινετε κσερι κανεισ κατι
JIM vitara έγραψε:παιδια θελο να βαλω αμορτισερ στο βιταρα 1600 τριθιρο ετσι οστε να πηγενο χομα και να μην κουνιετε τιποτα μεσα να βαζο ελινικο καφε και να μην χινετε κσερι κανεισ κατι
Σετ αμορτισέρ/ελατήρια ΟΜΕ, όσοι θέλουν άνεση στο offroad διαλέγουν αυτό το σετ.... αλλά χάνεις από ευστάθεια στην άσφαλτο, ενδείκνυνται μόνο για χώμα, όσοι τα έχουν βάλει, το έχουν διαπιστώσει
Ξεκίνα έχοντας αυτό στο μυαλό σου και ρωτώντας πας στη πόλη
Οπως τα λεει ο Πανος. Με ΟΜΕ εχεις ανεση στο χωμα αλλα στο δρομο το αμαξι γινεται βαρκα. καλυτερα για εμενα να πηγαινεις πιο χαλαρα και σιγα στο χωμα και το αμαξι να ειναι τρενο στο δρομο
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΑΝ ΗΡΩΕΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ
chris7gtir έγραψε:Οπως τα λεει ο Πανος. Με ΟΜΕ εχεις ανεση στο χωμα αλλα στο δρομο το αμαξι γινεται βαρκα. καλυτερα για εμενα να πηγαινεις πιο χαλαρα και σιγα στο χωμα και το αμαξι να ειναι τρενο στο δρομο
Δηλαδη με τα ΟΜΕ γινετε ποιο βαρκα απο τα μαμα αμορτισερ?
JIM vitara έγραψε:... να πηγενο χομα και να μην κουνιετε τιποτα μεσα να βαζο ελινικο καφε και να μην χινετε
Αυτό ουσιαστικά δεν υπάρχει. Καταλαβαίνω ότι το λες υπερβολικά για να δώσεις το στίγμα του τι θες. Έχεις +3εκ. αποστάτες στα μαμά ελατήρια απ'όσο είδα στο προφίλ σου. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να "μακρύνεις" και τα αμορτισέρ σου αναλογικά, έστω τα πίσω, για να δουλεύουν σωστά και στα σκαμπανεβάσματα το αυτ/το να μη χοροπηδάει σαν κατσίκι. Το γιατί θες αποστάτες στα αμορτισέρ δες
Για τα μαμά ελατήριά σου, μαλακά αμορτισέρ είναι τα Monroe Adventure (νομίζω πως είναι τα ίδια με τα "μαμά"), τα Kayaba και τα ΟΜΕ (τα οποία είναι ήδη +3εκ. μακρύτερα και σου κάνουν κουτί).
JIM vitara έγραψε:και πιοσ τα φερνει αυτα τα ομε ....μονο ελατιρια αμορτισερ δεν χριαζετε
Αναζητάς άνετα ελατήρια λοιπόν κι όχι αμορτισέρ;
Όσο για περί βάρκας και ΟΜΕ.... Όταν είχα πρωτοψηλώσει με αποστάτες +3 κι εγώ στα μαμά (βάρκα) ελατήρια είχα φτιάξει αμορτισέρ στη BiMors τα οποία ήταν απλά ΤΕΛΕΙΑ! Συνεργάζονταν άψογα με τα μαμά ελατήρια+αποστάτες τεφλόν. Με δαιμονισμένο αέρα στο οροπέδιο του Ομαλού στην Κρήτη και το αμάξι ήταν παραπάνω από τρένο! Αφού πέρασα από διάφορα ελατήρια, κατέληξα στα ΟΜΕ με συνδυασμό αμορτισέρ ΚΥΒ. Την σταθερότητα που είχα τότε δεν την έχω με πλευρικό άνεμο. Αυτό δε σημαίνει ότι τα ΟΜΕ ελατήρια είναι πιο μαλακά (βάρκα) από τα ήδη βάρκα εργοστασιακά. Ίσα ίσα είναι σκληρότερα ώστε και το αμάξι να πάρει το ύψος των +3-4εκ. που δίνουν. Έχουν απίστευτη άνεση στο off και στο δρόμο δεν είναι βάρκα! Έζησα λάθος χειρισμό τιμονιού (στραβοτιμονιά από λάθος) στην Εθνική με 100χλμ και το αμάξι κρατήθηκε καρφωμένο! Οπότε τα περί βάρκας και ΟΜΕ δεν ισχύουν! Για το 3θυρο τα ΟΜΕ είναι ταμάμ κι εντός δρόμου κι εκτός!
Τέλος, η άνεση στο off είναι σωστός συνδυασμός ελατηρίων ΚΑΙ αμορτισέρ. Χρυσές συνταγές τύπου υδροπνευματικών αναρτήσεων δεν υπάρχουν, όλα είναι θέμα και δικού μας συμβιβασμού.
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!
Tzivitzonis έγραψε:Όσο για περί βάρκας και ΟΜΕ.... ...... Οπότε τα περί βάρκας και ΟΜΕ δεν ισχύουν! Για το 3θυρο τα ΟΜΕ είναι ταμάμ κι εντός δρόμου κι εκτός!
+1000 OME φοράω και το αμαξι πραγματικά αλλαξε μετα την τοποθέτηση, κλισεις εχεις αλλα εχεις και +3cm υψος, οποτε τις αισθανεσαι εντονοτερα.. αλλα το αυτοκινητο σε καμια περιπτωση δεν θα το χαρακτήριζα βαρκα.. ισα ισα.
SY2CJI Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
JIM vitara έγραψε:εχω ακουσει οτι τα ΟΜΕ ναι μεν ειναι καλα αλλα πεφτει η απδοση τουσ γρηγορα εισχηει
την ανοιξη κλεινω 3 χρονια που τα φοράω και δεν θα ελεγα οτι εχω καταλαβει κάτι.. βεβαια στο βουνο(που νομιζω καταπονούντε περισσοτερο) συστηματικα εχω βγω σχεδον 2χρόνια..
SY2CJI Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!