Saizo έγραψε:Φορούσα τα General Grabber AT3 και τα είχα βάλει καθαρά για δοκιμή διάστασης. Βάσει τις ανάγκες που μου αναφέρεις και επειδή είναι πολύ υποκειμενικό το τι είναι ιδανικό για τον καθένα, εγώ θεωρώ 1ον οτί ιδανική διάσταση για σένα είναι το 205/80/16 ή το 235/75/15 επειδή πρακτικά είναι ίδιες διαστάσεις και χωράνε (οριακά βέβαια που αναλόγως τη μάρκα μπορεί να βρίσκει), οπότε διαλέγεις όποια σε βολεύει με offset μέχρι ΕΤ-05 υπολογίζοντας το +5 lift που στοχεύεις. 2ον μείωση στα διαφορικά να δουλεύει πιο ξεκούραστα ο κινητήρας στα ταξίδια και 3ον βελτίωση στα φρένα γιατί θα σου γίνει αισθητή η μείωση πέδησης λόγω μεγαλύτερων τροχών. Body lift ξαναλέω ΔΕΝ χρειάζεσαι και κυριολεκτικά είναι άχρηστο σε αυτές τις διαστάσεις ελαστικών. Όσον αφορά τη διάσταση 215/75/15, είναι μια πολύ καλή διάσταση αν δεν έχεις σκοπό να το χώνεις σε βαθιά νεροφαγώματα. Την χωράει ανετότατα και σε mud ελαστικό και δεν θυσιάζει τόσο την επιτάχυνση - πέδηση ώστε να βάλεις μειώσεις-φρένα. Τα ελατήρια δεν γνωρίζω πόσο μαλακά τα θέλεις, όμως να έχεις υπόψιν σου ότι τα OME είναι σκληρότερα από τα εργοστασιακά. Όλα αυτά βέβαια είναι απλά άποψη μου, η τελική απόφαση είναι δική σου στο τι θα κάνεις.
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες,,
Το 235/75/15 , νομίζω, δεν μου κάθεται καλά, σαν επιλογή, γιατί είναι φαρδυ αρκετα και θα βρίσκει πιθανόν και θα ανεβάσει και την κατανάλωση.
Γείτονας φίλος που έχει το ίδιο αυτοκίνητο με μένα, με 235/75/15 και έχει κάνει και lift 5εκ και body lift , αναγκάστηκε να σφυρηλατήσει θόλους, έκοψε προφυλακτήρες κλπ και ακόμη, όπως λέει, είναι οριακά,,
Σκέφτομαι το 205/80/16 ή ακόμη και το 215/80/16 , ισως,,, αν βρω σχέσεις κατάλληλες , που δεν βλέπω όμως φως. Δεν βλέπω να υπάρχει τίποτε καλό απο σχέσεις,, και αξιόπιστο πάντα
Φυσικά η λύση των 16" σημαίνει και αγορά ζαντών ,,, συν και άλλα έξοδα δηλ
Το 215/75/15 είναι θεωρώ μία τίμια λύση και χωρίς προβλήματα
Θα δω τι θα βρώ και θα αποφασίσω
Για το lift είμαι μεταξύ ΟΜΕ (πιθανόν συν μικρές προσθήκες) και Trailmaster μέχρι στιγμής.
Απο σκληρότητα τα μαμα ελατήρια εμένα μου κανουν , γενικά μου αρέσουν οι μαλακές αναρτήσεις.
Δεν με ενδιαφέρει να μπαίνω σε στροφές με ταχύτητα κλπ για να βάλω κάτι σκληρό. Η μαλακή ανάρτηση είναι πιο σωστή για το φυσικό έδαφος (άποψη μου και προτίμηση μου)
Πρώτη φορα ακούω ότι τα ΟΜΕ είναι πιο σκληρά απο τα εργοστασιακά . Η ιδέα που έχω σχηματίσει , ειναι οτι είναι πιο μαλακά απο τα μαμα
Δεν έχω προσωπική άποψη όμως , μόνο ότι διαβάζω ή ακούω
Για να μαθαίνουμε και εμείς,, τι βελτίωση γίνεται στα φρένα ?? άλλες δαγκάνες ? και δίσκοι ? απο ποιό αυτοκίνητο ? οι ζάντες οι 15άρες μπαίνουν μετά ? ή η βελτίωση απαιτεί μετά οπωσδήποτε 16άρες ζάντες ?
Ευχαριστώ και πάλι