Προβληματισμός για τα SERVICE

Ότι αφορά τα Hybrid Vitara

Προβληματισμός για τα SERVICE

Δημοσίευσηαπό vavouras » Κυρ Ιούλ 20, 2025 7:47 pm

Καλησπέρα σας.

Έχω κάνει το πρώτο service στα 15.000, ένα έτος , το πιο φθηνό που βρήκα παιδιά ήταν στον Αδαμίδη - Λάδια 0-20 και φίλτρο ( ούτε καν το καμπίνας δεν αλλάζουν, αλλά ούτε και το φίλτρο λαδιού ) στα 138 ευρώ . Όλοι οι άλλοι για τα ίδια 190 Ευρώ ζητούσαν.
Το δεύτερο service μου έγραψαν θα το πάω στα 35.000 χιλιόμετρα να μου αλλάξουν λάδια - φίλτρο ( όχι της καμπίνας πάλι ) και το φίλτρο λαδιού. Μα είναι δυνατόν να μην αλλάξουν το φίλτρο λαδιού στο πρώτο service και ούτε της καμπίνας στο δεύτερο ; Δεν λέω για τα λάδια που σκέφτομαι να τα αλλάξω άλλη μία στις 25.000 έξω σε φίλο πριν από τις 35.000

Τι τακτική της εταιρίας είναι αυτή ; Δεν μπορώ να καταλάβω
vavouras
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 22, 2024 4:52 am
Τοποθεσία: Κατερίνη
Λάστιχα: KHUMO
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: KAYABA
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Νίκος

Re: Προβληματισμός για τα SERVICE

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Κυρ Ιούλ 20, 2025 8:12 pm

Μας έχουν φοβηθεί που όλο ζητάμε πιό φτηνά και ξανά πιό φτηνά και κατεβάζουν το κόστος κόβοντας διάφορα.....
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
(aka : το μπουρδουγαλλλί)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 10343
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Προβληματισμός για τα SERVICE

Δημοσίευσηαπό stamatdi » Δευτ Ιούλ 21, 2025 12:24 am

Τελικά ας κόψουν και το service.
Να το πηγαίνεις να το βλέπουν να σου παίρνουν 130€ και μετά να το φτιάχνεις αλλού :angry-steamingears:
Άβαταρ μέλους
stamatdi
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1754
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 07, 2022 3:29 am
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ /ΛΟΥΤΡΑΚΙ
Λάστιχα: YOKOHAMA GEO/LING LONG MT
Διάσταση ελαστικών: 195/80/15 -215/75/15
Suspension: KAYABA / MAD
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Δημήτρης

Re: Προβληματισμός για τα SERVICE

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Δευτ Ιούλ 21, 2025 9:01 am

Έτσι....

Τελικά αυτό που μένει σε όλους είναι μόνο ένα νούμερο... Ακούει ο άλλος service με 130 και λέει εκεί θα πάω.

Τι περιλαμβάνει το service όμως... λίγοι εξετάζουν....

Πχ στο δικό μου, μόνο αγορά 6 λίτρα λάδι επί 15 είναι 90 ευρώ (από όπου και να τα αγοράσεις...)
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
(aka : το μπουρδουγαλλλί)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 10343
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Προβληματισμός για τα SERVICE

Δημοσίευσηαπό makis_V » Παρ Σεπ 26, 2025 11:38 am

Καλησπέρα
Έχει κάνει κάποιος αλλαγές λαδιών στα 10.000 αντί 15.000 χλμ ; Γιατί τα θεωρώ πολλά τα 15.000 χλμ για να μείνει το λάδι ...
Αυτό που ο Βολταίρος το είχε πεί με 16 λέξεις (διαφωνώ με αυτό που λές , αλλά θα υπερασπισθώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λές) , εμείς πριν 2.500 χρόνια το είχαμε πεί με 3 : ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΥΕΙΝ ΒΟΥΛΕΤΑΙ
Άβαταρ μέλους
makis_V
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Παρ Μαρ 15, 2019 10:32 am
Λάστιχα: Continental EcoContact 6
Διάσταση ελαστικών: 215/55R17
Suspension: Factory
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: madmak
Name: Μάκης

Re: Προβληματισμός για τα SERVICE

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Παρ Σεπ 26, 2025 11:48 am

Κάποιοι τα αλλάζουν στα 5000...

Αυτό δεν λέει κάτι... ο κατασκευαστής δίνει το μέγιστο ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΟ αριθμό χλμ.

Μπορεί ο καθένας να κάνει ότι αποφασίσει για το αυτοκίνητό του.

Εγώ αλλάζω κάθε 20000 (1.6 diesel)
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
(aka : το μπουρδουγαλλλί)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 10343
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Προβληματισμός για τα SERVICE

Δημοσίευσηαπό Dim77 » Παρ Σεπ 26, 2025 12:00 pm

Εγώ αλλάζω μόνο κάθε 5000 χλμ λάδια και στα βενζίνης αλλά ειδικά στο ντίζελ το 5000χλμ είναι αυστηρά... Ο τρόπος λειτουργίας του πετρελαιοκινητήρα (που μαζεύει ο κύλινδρος συνεχώς υπολείμματα καύσης και περνάνε σιγά σιγά στο λάδι καταστρεφει πιο γρήγορα το λιπαντικό.

Παίζει ρόλο και πότε φτάνεις τα 10.000χλμ ή τα 20.000χλμ...Αν τα φτάνεις κάθε 3 μήνες ή 6 μήνες ή 2 χρόνια.
Παίζει ρόλο η κίνηση. Κάνεις 50 χλμ σε ανοικτό δρόμο και άλλα 50 σταματα-ξεκίνα τη μέρα, ή κάνεις 100 κάθε μέρα στο κέντρο της Αθήνας, ή κάνεις 100 καθε μέρα στον ανοικτό δρόμο...
Πάς κάθε απόγευμα τα παιδιά φροντιστήριο-κολυμβητήριο-ωδεία και κάνεις 10 διαδρομές του 1 χλμ τη φορά; Ο κινητήρας στις διαδρομές δεν αποκτά ποτέ σωστή θερμοκρασία λειτουργίας, δουλεύει με πολύ πλούσιο μίγμα και κακή καύση με άσχημα αποτελέσματα.
Οδηγείς με το σωστό εύρος λειτουργίας χωρίς πολύ φορτία αλλά και συχνά ανοιγματα με αρκετό γκάζι και στροφές ή είσαι συνέχεια κρεμασμένος κάτω από το εύρος σωστής λειτουργίας με αποτέλεσμα (μάντεψε) κακή καύση...

Όλα αυτά παίζουν ρόλο ειδικά στους πετρελαιοκινητήρες.


Επίσης...Οι κατασκευαστές προτείνουν τα διαστήματα αλλαγής που είναι όσο δυνατόν μεγαλύτερα (για να φαίνονται ωραία στον πελάτη), αλλά το μόνο που τους νοιάζει είναι να αντέξει το μοτέρ μέχρι τη λήξη της εγγύησης. Μέχρι εκεί πλερώνουν αυτοί, μετά εσύ. Για αυτό και δεν κρατιούνται να σε πετάξουν εκτός εγγύησης αν τα λαδάκια σου με 4500 χλμ τα κρατήσεις 12 μήνες και 18 μέρες, ενώ με 19500 χλμ και 12 μήνες ακριβώς είσαι μέσα...

Επίσης για να είναι καλυμμένοι, γράφουν στα βιβλιαράκια με αστεράκια και παρενθέσεις ότι τα προτεινόμενα διαστήματα είναι για τέλειες συνθήκες κίνησης και αναλόγως προτείνουν και πιο συχνή συντήρηση (συνήθως τα μισά 7500-10000χλμ και 6μηνο αλλαγής).

Τα συνιστώμενα-προτεινόμενα κλπ...κυρίως νομικής φύσεως είναι παρά μηχανολογικής. Είναι τι θα κάνουν οι εταιρείες λιζινγκ με τη συντηρηση, τι ο πιο πολύς κόσμος και τι ΔΕΝ θα αποζημιώνει ο κάθε κατασκευαστής.

Οι εταιρείες λιζινγκ δε θέλουν στο στόλο αμάξια που θα τους λέει ο κατασκευαστής λάδια κάθε 5000χλμ για να το πάρει στα 80.000χλμ καθαρό ο επόμενος...Ας λήξει το λιζινγκ με 3 αλλαγές λαδιών και μετά ο επόμενος ας κάνει ότι νομίζει...
Dim77
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Τρί Δεκ 15, 2020 6:15 pm
Λάστιχα: Goodyear Vector Gen3
Διάσταση ελαστικών: 215-60-17
Suspension: Eibach pro lift
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Δημήτρης

Re: Προβληματισμός για τα SERVICE

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Παρ Σεπ 26, 2025 5:13 pm

Πολύ σωστά αυτά που λέει ο φίλος Δημήτρης για τα diesel

Ειδικά για τα NV diesel 1.6, ο κατασκευαστής ΔΕΝ ΟΡΙΖΕΙ αριθμό χιλιομέτρων για την αλλαγή.

Συνιστά αλλαγή 1 φορά τον χρόνο ή όταν ανάψει το σχετικό λαμπάκι.

Το σχετικό λαμπάκι ανάβει όταν περάσει ο χρόνος ή τα χιλιόμετρα, με αρχή τα 30.000 χλμ.

Εκτός από αυτά όμως, μετράει και την ποιότητα του λαδιού, η οποία καταστρέφεται σιγά σιγά από προσμίξεις άκαυτου πετρελαίου, όπως λέει και ο Δημήτρης πιό πάνω (ένας από τους λόγους που διαθέτει μεγάλη ποσότητα λαδιού, σχεδόν 6 λίτρα, είναι για να καθυστερεί η πρόσμιξη πετρελαίου να το επηρεάσει).

Επίσης το λάδι που προτείνεται είναι πλήρως συνθετικό, που έχει την μεγαλύτερη αντοχή.

Με βάση όλα τα ανωτέρω, αλλάζω τα λάδια, όταν ο δείκτης μου γράφει ότι έχω ακόμα 10.000 χλμ, δηλαδή κάθε 20.000 χλμ περίπου.

Και εννοείται δεν κάνω την παραμικρή παρέκκλιση από την πρόταση του κατασκευαστή, ούτε σε μάρκα ούτε σε προδιαγραφή.
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
(aka : το μπουρδουγαλλλί)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 10343
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Προβληματισμός για τα SERVICE

Δημοσίευσηαπό Dim77 » Παρ Σεπ 26, 2025 6:26 pm

Πολύ σωστά λέει ο Αντώνης για την προδιαγραφή του λιπαντικού. Είναι πολύ σημαντική γενικά στους σύγχρονους κινητήρες και κρίσιμη στα diesel.

Να πώ και κάτι για αυτά που αναγράφονται στο πρώτο ποστ του νήματος.

Φίλτρο ΠΑΝΤΑ στις αλλαγές του λιπαντικού. Το φίλτρο στα 5-10.000 χλμ έχει ήδη κορεστεί. Στα 15000 θέλει αλλαγή. Ένα φιλτράκι έχει 5-10 ευρώ και είναι κρίσιμο για την ομαλή κυκλοφορία του λιπαντικού για να έχει σωστές πιέσεις σε όλο το φάσμα στροφών του κινητήρα.

Όπως είχα διαβάσει και κάποτε από κάποιον, το να αλλάξεις λάδια χωρίς φίλτρο είναι σαν να κάνεις μπάνιο και να βάλεις το χθεσινό σώβρακο :lol:
Dim77
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Τρί Δεκ 15, 2020 6:15 pm
Λάστιχα: Goodyear Vector Gen3
Διάσταση ελαστικών: 215-60-17
Suspension: Eibach pro lift
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Δημήτρης


Επιστροφή στο Hybrid

antonis1627 Κυρ Ιουν 14, 2026 8:09 pm Πέννυ καλησπέρα.Ρίξε μια ματιά
Διοματάρης Κυρ Ιουν 14, 2026 10:00 am Good morning
arahova Κυρ Ιουν 14, 2026 8:30 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Ιουν 14, 2026 6:00 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Σάβ Ιουν 13, 2026 10:08 am Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο.
Διοματάρης Σάβ Ιουν 13, 2026 9:04 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Ιουν 13, 2026 7:29 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Ιουν 13, 2026 5:39 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
KonKalamata Σάβ Ιουν 13, 2026 4:55 am Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο!
arahova Παρ Ιουν 12, 2026 7:23 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Ιουν 12, 2026 5:42 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Παρ Ιουν 12, 2026 12:50 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Πέμ Ιουν 11, 2026 6:46 am Καλημέρα!
antonis1627 Πέμ Ιουν 11, 2026 5:08 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τετ Ιουν 10, 2026 12:34 pm Τετάρτη 10 Ιουνίου πάμε για καφεδοποτάκι που αλλού ? στο :arrow:
GATOZ Τετ Ιουν 10, 2026 12:08 pm ένας γ@τος στη σαράνταινα..
GATOZ Τετ Ιουν 10, 2026 12:07 pm viewtopic.php?f=86&t=38257
GATOZ Τετ Ιουν 10, 2026 12:07 pm EEEEEEEEEEEEE
gi@nn@kis Τετ Ιουν 10, 2026 10:06 am χαχαχα :)
Tzivitzonis Τετ Ιουν 10, 2026 9:15 am εννοειται!!!!!!!!
gi@nn@kis Τετ Ιουν 10, 2026 7:25 am tzivi, απο το 6310i μπηκες στο chat ?
Tzivitzonis Τετ Ιουν 10, 2026 7:14 am γεια σου τζοβανι
gi@nn@kis Τετ Ιουν 10, 2026 7:13 am καλημερα
Tzivitzonis Τετ Ιουν 10, 2026 7:12 am Καλημέραααααααααα
antonis1627 Τετ Ιουν 10, 2026 5:55 am Καλημέρα σας.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης