Sonix Power Project :: Salonica

Sonix Power Project :: Salonica

Δημοσίευσηαπό sonix » Πέμ Οκτ 08, 2009 1:44 am

Xρονολογία: 1998

Τύπος: JLX

Κινητήρας: 1600 8v ,

Εξάτμιση: Χταπόδι calmini, βγαλμενος καταλυτης , τελικο ελευθερας (by Australos Racing)

Κιβώτιο: normal

Lockers: Lock Right (πισω)

Λάστιχα: 31/10.5/16 Malatesta Kaiman

Ζάντες: 16'' vitara

Body Lift: 3''

Εργατης: XRC8 Smittybilt

Μπροστινή ανάρτηση: Calmini 3''

Μπροστινός άξονας/ημιαξόνια: normal

Μπροστινά φρένα: normal

Πίσω ανάρτηση: Calmini 3''

Πίσω άξονας: normal

Πίσω φρένα: ταμπούρα

Μουσική:
1 ενυσχητης Digital Designs,
door panel πολυεστερικα στις πορτες με 1-8'' + 1 Twiter (scream sound) σε καθε πορτα
1 sub woofer 12''
Ασφαλειοθηκη,Ρευματα,RCA,Διπολικα : ολα ειναι της Audison

Επικοινωνίες: VHF

Εξοπλισμός: ιμαντες, γαντια , ναυτικά κλειδιά , Φτιαρι



Άλλα:

- Mπαταρια: Οptima

- Αποστάτες τροχων αλουμινίου 5cm

- Μαντεμενιο καβουκι μπροστινου διαφορικου

- Φώτα Xenon 6000k

- Hard top Armada με επένδυση μοκέτας

- καθισματα Bucket

- ζωνες τεσσαρων σημειων

- Τιμόνι momo

- Πολυεστερικη κατασκευη by crazYSoNix 3 οργανα πανω απο το ντουλαπακι
του συνοδηγου με κλιση προς τον οδηγο




Μελλοντικά σχέδια .....

- Transfer απο Samourai

- Roll Cage

- ARB

- Αμορτισέρ τιμονιού

- Snorkel

- Προβολακια οροφης

- Φιμε

- ποδιες προστασιας διαφορικου και transfer

- να βγει η ρεζερβα και να γινει λαμαρινοδουλεια για να κλεισει η τρυπα της βασης
(περιτο βαρος πλεον)
Τελευταία επεξεργασία από sonix και Σάβ Οκτ 17, 2009 4:46 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
sonix
S.A.S Member
S.A.S Member
 
Δημοσιεύσεις: 554
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2008 11:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό sonix » Πέμ Οκτ 08, 2009 2:06 am

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
sonix
S.A.S Member
S.A.S Member
 
Δημοσιεύσεις: 554
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2008 11:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Πέμ Οκτ 08, 2009 2:24 am

Αυτό θα μας καταπιεί ρε φίλε :lol: :lol:
Ομορφο εργαλείο :wink:
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Δημοσίευσηαπό JOHNV6 » Πέμ Οκτ 08, 2009 9:01 am

Ωραίο το θηρίο σου φίλε sonix :!: :!: :!:
Άβαταρ μέλους
JOHNV6
S.A.S Member
S.A.S Member
 
Δημοσιεύσεις: 2817
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 15, 2008 10:55 am
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Λάστιχα: 35"
Διάσταση ελαστικών: maxxis trepador
Suspension: coilover
cb: Ναι
Aka: γιάφκαρχος-σιδεροτζαμάς!!!
Name: Γιάννης

Δημοσίευσηαπό ΜΩΡΑΙΤΗΣ » Πέμ Οκτ 08, 2009 1:54 pm

Αμαν :shock: :shock: :shock: Οργωνει και το χωράφι αμα λάχει? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Ωραίος
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους.
Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή.
Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός.
Μπ. Μπρέχτ
Άβαταρ μέλους
ΜΩΡΑΙΤΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 27150
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 08, 2008 1:08 pm
Τοποθεσία: ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Λάστιχα: MICHELIN
Suspension: BILSTEIN B6
cb: Όχι
Aka: Ο Κυανοπώγωνας..

Δημοσίευσηαπό ------ » Πέμ Οκτ 08, 2009 7:56 pm

Ετοιμος για Κ3 :!:
------
 

Δημοσίευσηαπό sonix » Πέμ Οκτ 08, 2009 10:26 pm

ε οχι και για κ3 ακομα θελει πολλα ψωμια για κ3...αν και δεν θα το προσπαθησω ποτε..κ2 καλα ειμαστε!
τωρα ετοιμαζω κατι ψιλολεπτομεριες που μεινανε και ειμαστε ετοιμοι για την σεζον...
Άβαταρ μέλους
sonix
S.A.S Member
S.A.S Member
 
Δημοσιεύσεις: 554
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2008 11:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Πέμ Οκτ 08, 2009 10:44 pm

Πολύ ωραίο να είσαι καλά να το χαίρεσαι φίλε
Επισκέπτης
 

Δημοσίευσηαπό taxidriver06 » Πέμ Οκτ 08, 2009 10:52 pm

Θηρίο το εργαλείο και λειτουργικό.Μπράβο φίλε να το γλεντάς πάντα.
ΓΙΩΡΓΟΣ-GV 1.6-CALMINI 2,5"-205/80/16
Τα πάντα γίνονται αδύνατα,όταν πιστέψουμε πως δεν μπορούμε να τα πράξουμε.(ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ)
Άβαταρ μέλους
taxidriver06
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1485
Εγγραφή: Παρ Μαρ 27, 2009 1:26 am
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ
Λάστιχα: 215/75/15,225/70/15
Suspension: Calmini
cb: Ναι
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ

Δημοσίευσηαπό alexelis » Παρ Οκτ 09, 2009 12:18 am

:wink: ωραιος
:lol:
Γιατι η τρελα ειναι vitara
Εικόνα

http://www.youtube.com/watch?v=cXaAGRHdFdk
Άβαταρ μέλους
alexelis
S.A.S Member
S.A.S Member
 
Δημοσιεύσεις: 646
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 22, 2009 9:33 pm
Τοποθεσία: ZITSA- IOANNINA

Δημοσίευσηαπό sonix » Παρ Οκτ 09, 2009 12:34 am

να ειστε καλα ολοι για τα καλα σας λογια!

φιλε alexelis την ψαχνω τωρα για το roll cage που λεγαμε...
και τον χειμωνα ειμαστε για τρελα γουστα!
Άβαταρ μέλους
sonix
S.A.S Member
S.A.S Member
 
Δημοσιεύσεις: 554
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2008 11:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό alexelis » Παρ Οκτ 09, 2009 5:04 pm

το βρικες αυτο που ηθελες σε αυτο που σου εστειλα
Γιατι η τρελα ειναι vitara
Εικόνα

http://www.youtube.com/watch?v=cXaAGRHdFdk
Άβαταρ μέλους
alexelis
S.A.S Member
S.A.S Member
 
Δημοσιεύσεις: 646
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 22, 2009 9:33 pm
Τοποθεσία: ZITSA- IOANNINA

Δημοσίευσηαπό motofox » Παρ Οκτ 09, 2009 8:20 pm

ωραιοςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
motofox
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: Τετ Απρ 01, 2009 4:26 pm
Τοποθεσία: ΚΕΡΚΥΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δημοσίευσηαπό alexelis » Σάβ Οκτ 10, 2009 9:40 pm

:arrow: :arrow: :arrow:
8.1 ΓΕΝΙΚΑ
Η τοποθέτηση κλωβού ασφαλείας είναι υποχρεωτική.
Μπορεί να είναι:

(α) Είτε κατασκευασμένος σύμφωνα με τις προδιαγραφές των ακόλουθων άρθρων

(β) Είτε αναγνωρισμένος ή πιστοποιημένος από μία ΕΑΛ σύμφωνα με τους κανονισμούς αναγνώρισης για κλωβούς ασφαλείας. Ενα έγγραφο αναγνώρισης ή πιστοποιητικό, εγκεκριμένο από την ΕΑΛ και υπογεγραμμένο από κατάλληλους τεχνικούς, εκπροσώπους του κατασκευαστή, πρέπει να παρουσιάζεται στους τεχνικούς εφόρους του αγώνα

Κάθε νέος κλωβός ασφαλείας, αναγνωρισμένος από κάποια ΕΑΛ και πωλούμενος, μετά την 1/1/2003, πρέπει να φέρει ως στοιχείο ταυτοποίησης μια αναγνωριστική πλάκα κολλημένη από τον κατασκευαστή, η οποία δεν μπορεί ούτε να αντιγραφεί ούτε να μετακινηθεί (να είναι ενσωματωμένο ή χαραγμένο ή αυτοκαταστρεφόμενο αυτοκόλλητο). Η αναγνωριστική πλάκα πρέπει να φέρει το όνομα του κατασκευαστή, τον αριθμό του δελτίου αναγνώρισης ή του πιστοποιητικού της ΕΑΛ και το μοναδικό αριθμό σειράς του κατασκευαστή. Ενα πιστοποιητικό, το οποίο φέρει τους ίδιους αριθμούς, πρέπει να βρίσκεται στο αυτοκίνητο και να παρουσιάζεται στους τεχνικούς εφόρους του αγώνα.

(γ) Είτε αναγνωρισμένος από τη ΔΟΑ σύμφωνα με τους κανονισμούς αναγνώρισης για κλωβούς ασφαλείας. Πρέπει να περιλαμβάνεται σε μία επέκταση (VO) του δελτίου αναγνώρισης του οχήματος από τη ΔΟΑ. Η ταυτότητα του κατασκευαστή και ο αριθμός σειράς πρέπει να είναι εμφανή σε όλους τους κλωβούς, που αναγνωρίστηκαν και πωλήθηκαν μετά την 1/1/1997. Το δελτίο αναγνώρισης πρέπει να περιγράφει πως και που βρίσκεται αυτή η πληροφορία και οι αγοραστές πρέπει να λάβουν ένα αντίστοιχο αριθμημένο πιστοποιητικό.

Για τα ακόλουθα αυτοκίνητα, ο κλωβός ασφαλείας πρέπει οπωσδήποτε να είναι αναγνωρισμένος από τη ΔΟΑ: Super 1600, Super 2000, World Rally Car.

Οποιαδήποτε τροποποίηση σε αναγνωρισμένο ή πιστοποιημένο κλωβό ασφαλείας απαγορεύεται.
Ως “τροποποίηση” εννοείται οποιαδήποτε επέμβαση στον κλωβό, με μηχανική κατεργασία ή κόλλησης, η οποία επιφέρει μόνιμη αλλαγή του υλικού του κλωβού.
Οποιαδήποτε επέμβαση σε αναγνωρισμένο ή πιστοποιημένο κλωβό, λόγω ζημιάς από ατύχημα, πρέπει να γίνεται από τον κατασκευαστή του κλωβού ή με την έγκρισή του.

Οι σωληνώσεις δεν πρέπει να περιέχουν υγρά ή οποιοδήποτε άλλο υλικό.

Ο κλωβός δεν πρέπει να εμποδίζει υπερβολικά την είσοδο ή έξοδο του οδηγού και του συνοδηγού. Στοιχεία του κλωβού μπορούν να εισέρχονται στο θάλαμο των επιβατών περνώντας μέσα από το ταμπλό ή την ταπετσαρία ή μέσα από τα πίσω καθίσματα. Τα πίσω καθίσματα μπορούν να διπλωθούν.

8.2 ΟΡΙΣΜΟΙ

8.2.1 Κλωβός ασφαλείας
Κατασκευή από πολλαπλές σωλήνες, εγκατεστημένες στο θάλαμο επιβατών, και τοποθετημένες κοντά στο αμάξωμα, με σκοπό τη μείωση της παραμόρφωσης του απαξώματος (σασί) σε περίπτωση σύγκρουσης

8.2.2 Τοξύλιο
Σωληνωτό πλαίσιο, που σχηματίζει μια αψίδα με δύο σημεία στερέωσης

8.2.3 Κύριο τοξύλιο (σχέδιο 253-1)
Εγκάρσια και σχεδόν κατακόρυφη αψίδα, αποτελούμενη από μία μονοκόμματη σωλήνα και τοποθετημένη στο πλάτος του οχήματος, ακριβώς πίσω από τα εμπρός καθίσματα


Σχήμα 253-1
Σχήμα 253-2



Σχήμα 253-3
Σχήμα 253-34


8.2.4 Εμπρόσθιο τοξύλιο (σχέδιο 253-1)
Παρόμοιο με το κύριο τοξύλιο, αλλά ακολουθεί τις κολώνες και το πάνω μέρος του παρ-μπριζ

8.2.5 Πλευρικά τοξύλια (σχέδιο 253-2)
Σχεδόν διαμήκης και σχεδόν κατακόρυφη αψίδα, αποτελούμενη από μία μονοκόμματη σωλήνα, τοποθετημένη κατά μήκος της αριστερής ή της δεξιάς πλευράς του οχήματος, και της οποίας η μεν μπροστινή κολώνα ακολουθεί την κολώνα του παρ-μπριζ, η δε πίσω κολώνα είναι σχεδόν κατακόρυφα και βρίσκεται ακριβώς πίσω από τα εμπρός καθίσματα.

8.2.6 Πλευρικό ημι-τοξύλιο (σχέδιο 253-3)
Οπως το πλευρικό τοξύλιο αλλά χωρίς την πίσω κολώνα

8.2.7 Διαμήκες στοιχείο
Σωλήνα σχεδόν παράλληλη με τον διαμήκη άξονα του οχήματος, που ενώνει τα πάνω μέρη του κυρίου και του εμπρόσθιου τοξυλίου

8.2.8 Εγκάρσιο στοιχείο
Σωλήνα σχεδόν κάθετη στο διαμήκη άξονα του οχήματος, που ενώνει τα πάνω μέρη του πλευρικού τοξυλίου ή ημι-τοξυλίου

8.2.9 Διαγώνιο στοιχείο
Συνδετική σωλήνα μεταξύ:
Μίας από τις πάνω γωνίες του κύριου τοξυλίου, ή του ενός άκρου του πλευρικού τοξυλίου, αν υπάρχει, και του κατώτερου σημείο στήριξης στην απέναντι πλευρά του τοξυλίου
Ή
Το πάνω άκρο ενός στοιχείου αντιστήριξης και το κάτω σημείο στήριξης του άλλου στοιχείου αντιστήριξης

8.2.10 Αφαιρούμενο στοιχείο
Στοιχείο του κλωβού ασφαλείας, το οποίο μπορεί να αφαιρεθεί

8.2.11 Στοιχείο ενίσχυσης
Στοιχείο του κλωβού, το οποίο προστίθεται με σκοπό την αύξηση της αντοχής του

8.2.12 Πέδιλο στήριξης
Πλάκα κολλημένη στο ένα άκρο της σωλήνας ενός τοξυλίου, η οποία επιτρέπει το βίδωμα ή/και την κόλληση στο αμάξωμα/σασί, συνήθως πάνω σε μία πλάκα ενίσχυσης

8.2.13 Πλάκα ενίσχυσης
Μεταλλική πλάκα στερεωμένη στο αμάξωμα/σασί κάτω από ένα πέδιλο στήριξης, με σκοπό την καλύτερη κατανομή του φορτίου πάνω στο αμάξωμα/σασί

8.2.14 Σύνδεσμος
Ενίσχυση για μια καμπύλη ή ένωση, κατασκευασμένη από ένα λυγισμένο σε σχήμα “U” φύλλο μετάλλου (σχήμα 253-34), το πάχος του οποίου δεν μπορεί να είναι μικρότερο από 1 mm. Τα άκρα της ενίσχυσης πρέπει να βρίσκονται από την κορυφή της γωνίας σε μία απόσταση μεταξύ 2 και 4 φορών τη διάμετρο της μεγαλύτερης από τις σωλήνες που ενώνονται.

8.3 ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

8.3.1 Βασική δομή
Η βασική δομή του κλωβού ασφαλείας πρέπει να γίνεται σύμφωνα με ένα από τα ακόλουθα σχήματα:

• Σχήμα 253-1: Ενα κύριο τοξύλιο + Ενα εμπρόσθιο τοξύλιο + Δυο διαμήκη στοιχεία + Δύο στοιχεία αντιστήριξης + Εξι πέδια στήριξης
• Σχήμα 253-2: Δύο πλευρικά τοξύλια + Δύο εγκάρσια στοιχεία + Δύο στοιχεία αντιστήριξης + Εξι πέδιλα στήριξης
• Σχήμα 253-3: Ενα κύριο τοξύλιο + Δύο πλευρικά ημι-τοξύλια + Ενα εγκάρσιο στοιχείο + Δύο στοιχεία αντιστήριξης + Εξι πέδιλα στήριξης

Το κατακόρυφο τμήμα του κύριου τοξυλίου πρέπει να είναι όσο το δυνατόν κοντύτερα στην εσωτερική καμπύλη του αμαξώματος.
Η μπροστινή κολώνα του εμπρόσθιου τοξυλίου ή ενός πλευρικού τοξυλίου πρέπει να ακολουθεί τις κολώνες του παρ-μπριζ, και να έχει μόνο μία καμπή με το χαμηλότερο κατακόρυφο μέρος της.
Για την κατασκευή του κλωβού ασφαλείας, οι συνδέσεις των εγκάρσιων στοιχείων με τα πλευρικά τοξύλια, οι συνδέσεις των διαμήκων στοιχείων με το κύριο και το εμπρόσθιο τοξύλιο, όπως και οι συνδέσεις των πλευρικών ημι-τοξυλίων με το κύριο τοξύλιο, πρέπει να βρίσκονται στο επίπεδο της οροφής.
Σε όλες τις περιπτώσεις, δεν πρέπει να υπάρχουν παραπάνω από 4 αφαιρούμενες συνδέσεις στο επίπεδο της οροφής
Τα στοιχεία αντιστήριξης πρέπει να συνδέονται κοντά στη γραμμή της οροφής και κοντά στις εξωτερικές καμπές του κύριου τοξυλίου, και στις δύο πλευρές του αυτοκινήτου, ενδεχομένως με χρήση αφαιρούμενων συνδέσεων.
Πρέπει να σχηματίζουν γωνία τουλάχιστον 30ο με την κατακόρυφο, να εκτείνονται προς τα πίσω και όσο το δυνατόν κοντύτερα στις πλαίνές εσωτερικές επιφάνειες του αμαξώματος.

8.3.2 Σχεδιασμός
Μετά το σχηματισμό της βασικής δομής, αυτή πρέπει να συμπληρωθεί με υποχρεωτικά στοιχεία και ενισχύσεις (βλ. άρθρο 253-8.3.2.1), στα οποία μπορούν να προστεθούν προαιρετικά στοιχεία και ενισχύσεις (βλ. άρθρο 253-8.3.2.2)

8.2.2.1 Υποχρεωτικά στοιχεία και ενισχύσεις
8.3.2.1.1 Διαγώνια στοιχεία
Αυτοκίνητα αναγνωρισμένα πριν την 1/1/2002:
Ο κλωβός πρέπει να έχει ένα από τα διαγώνια στοιχεία των σχημάτων 253-4, 253-5 ή 253-6. Η κατεύθυνση της διαγωνίου επιτρέπεται να αντιστραφεί. Στην περίπτωση του σχήματος 253-6, η απόσταση μεταξύ των δύο στηρίξεων στο αμάξωμα/σασί δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερη από 300 mm. Τα στοιχεία πρέπει να είναι ευθύγραμμα και μπορούν να είναι αφαιρούμενα.
Το πάνω μέρος του διαγώνιου στοιχείου πρέπει να συνδέεται με το κύριο τοξύλιο όχι μακρύτερα από 100 mm από τη σύνδεση του τελευταίου με το στοιχείο αντιστήριξης ή αντίστροφα το στοιχείο αντιστήριξης να συνδέεται όχι μακρύτερα από 100 mm από τη σύνδεση του κυρίου τοξυλίου με το διαγώνιο στοιχείο (βλ. σχήμα 253-52 για τη μέτρηση).
Η κάτω άκρη του διαγώνιου στοιχείου πρέπει να συνδέεται με το κύριο τοξύλιο ή με το στοιχείο αντιστήριξης όχι μακρύτερα από 100 mm από το πέδιλο στήριξης (εκτός της περίπτωσης του σχήματος 253-6).
Αυτοκίνητα αναγνωρισμένα μετά την 1/1/2002:
Ο κλωβός πρέπει να έχει δύο διαγώνια στοιχεία στο κύριο τοξύλιο, σύμφωνα με το σχήμα 253-7. Τα στοιχεία πρέπει να είναι ευθύγραμμα και μπορούν να είναι αφαιρούμενα.
Το κάτω άκρο του διαγώνιου στοιχείου πρέπει να συνδέεται με το κύριο τοξύλιο ή το στοιχείο αντιστήριξης όχι μακρύτερα από 100 mm από το πέδιλο στήριξης (βλ. σχήμα 253-52 για τη μέτρηση)
Το πάνω άκρο του διαγώνιου στοιχείου πρέπει να συνδέεται με το κύριο τοξύλιο όχι μακρύτερα από 100 mm από τη σύνδεση του τελευταίου με το στοιχείο αντιστήριξης, ή αντίστροφα το στοιχείο αντιστήριξης να συνδέεται όχι μακρύτερα από 100 mm από τη σύνδεση του κυρίου τοξυλίου με το διαγώνιο στοιχείο.


Σχήμα 253-4
Σχήμα 253-5


Σχήμα 253-6
Σχήμα 253-7

8.3.2.1.2 Στοιχεία θυρών
Ενα ή περισσότερα διαμήκη στοιχεία πρέπει να τοποθετηθούν σε κάθε πλευρά του οχήματος σύμφωνα με τα σχέδια 253-8, 253-9, 253-10 και 253-11 (για αυτοκίνητα αναγνωρισμένα μετά την 1/1/2007, σχέδια 253-9, 253-10 και 253-11).
Μπορούν να είναι αφαιρούμενα.
Η πλαϊνή προστασία πρέπει να είναι όσο το δυνατόν ψηλότερα, αλλά το πάνω σημείο στήριξής της δεν μπορεί να είναι ψηλότερα από το μισό ύψος του ανοίγματος της θύρας, μετρούμενο από τη βάση του. Αν αυτά τα πάνω σημεία στήριξης βρίσκονται μπροστά ή πίσω από το άνοιγμα της θύρας, ο συγκεκριμένος περιορισμός ύψους ισχύει επίσης για την αντίστοιχη λογική τομή της σωλήνωσης και του ανοίγματος της θύρας.
Στην περίπτωση που τα στοιχεία σχηματίζουν “X” (σχήμα 253-9), συστήνεται τα κάτω σημεία στήριξης του “X” να συνδέονται απευθείας πάνω στο διαμήκες τμήμα του αμαξώματος/σασί και τουλάχιστον ένα μέρος του “X” να είναι μονοκόμματο.
Επιτρέπεται η σύνδεση των στοιχείων θυρών με τις ενισχύσεις των κολωνών του παρ-μπριζ (σχήμα 253-15)
Για αγώνες χωρίς συνοδηγό, επιτρέπεται η τοποθέτηση των στοιχείων θυρών μόνο στην πλευρά του οδηγού.


Σχήμα 253-8
Σχήμα 253-9


Σχήμα 253-10
Σχήμα 253-11

8.3.2.1.3 Ενισχύσεις οροφής
Μόνο αυτοκίνητα αναγνωρισμένα μετά την 1/1/2005:
Το πάνω μέρος του κλωβού ασφαλείας πρέπει να είναι σύμφωνο με ένα από τα σχήματα 253-12, 253-13 και 253-14.
Οι ενισχύσεις πρέπει να ακολουθούν την καμπύλη της οροφής
Για αγώνες χωρίς συνοδηγό, μόνο στην περίπτωση του σχήματος 253-12, μπορεί να τοποθετηθεί ένα μόνο διαγώνιο στοιχείο, αλλά η μπροστινή του σύνδεση πρέπει να είναι στην πλευρά του οδηγού.
Τα άκρα των ενισχύσεων πρέπει να είναι σε απόσταση μικρότερη από 100 mm από τις συνδέσεις μεταξύ τοξυλίων και στοιχείων (δεν ισχύει για την κορυφή του “V”, που σχηματίζεται από τις ενισχύσεις στα σχήματα 253-13 και 253-14).

Σχήμα 253-12
Σχήμα 253-13


Σχήμα 253-14
Σχήμα 253-15

8.3.2.1.4 Ενίσχυση κολώνας παρ-μπριζ
Μόνο αυτοκίνητα αναγνωρισμένα μετά την 1/1/2006:
Πρέπει να τοποθετείται σε κάθε πλευρά του εμπρόσθιου τοξυλίου αν η απόσταση “A” είναι μεγαλύτερη από 200 mm (σχήμα 253-15).
Μπορεί να είναι καμπύλη, με την προϋπόθεση πως από το πλάι φαίνεται ευθύγραμμη, και η γωνία της καμπύλης δεν είναι μεγαλύτερη από 20ο.
Το πάνω άκρο της πρέπει να είναι σε απόσταση μικρότερη από 100 mm από την ένωση μεταξύ του εμπρόσθιου/πλευρικού τοξυλίου και του διαμήκους/εγκάρσιου στοιχείου (βλ. σχήμα 253-52 για τη μέτρηση).
Το κάτω άκρο της πρέπει να είναι σε απόσταση μικρότερη από 100 mm από το εμπρόσθιο πέδιλο στήριξης ή το εμπρόσθιο διαμήκες τοξύλιο.

8.3.2.1.5 Ενισχύσεις καμπών και συνδέσεων
Οι συνδέσεις μεταξύ:

• Των διαγώνιων στοιχείων του κυρίου τοξυλίου
• Των ενισχύσεων της οροφής (σχήμα 253-12 και μόνο για αυτοκίνητα αναγνωρισμένα μετά την 1/1/2007)
• Των στοιχείων θυρών (σχήμα 253-9)
• Των στοιχείων θυρών και της ενίσχυσης της κολώνας παρ-μπριζ (σχήμα 253-15)

πρέπει να ενισχύονται με τουλάχιστον 2 συνδέσμους όπως περιγράφονται στο άρθρο 253-8.2.14.
Αν τα στοιχεία θυρών και η ενίσχυση της κολώνας παρ-μπριζ δεν βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο, η ενίσχυση μπορεί να γίνει με ένα επεξεργασμένο φύλλο μετάλλου, που να συμφωνεί σε διαστάσεις με ό,τι αναφέρεται στο άρθρο 253-8.2.14.

8.3.2.2 Προαιρετικά στοιχεία και ενισχύσεις
Εκτός από αν αναφέρεται διαφορετικά στο άρθρο 253-8.3.2.1, στοιχεία και ενισχύσεις, που φαίνονται στα σχήματα 253-12 ως 253-21 και 253-23 ως 253-33, είναι προαιρετικά και μπορούν να τοποθετηθούν κατά βούληση από τον κατασκευαστή.
Πρέπει είτε να είναι κολλητά είτε με αφαιρούμενους συνδέσμους.
Ολα αυτά τα στοιχεία και ενισχύσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνα τους ή σε συνδυασμό μεταξύ τους.


Σχήμα 253-16
Σχήμα 253-17

Σχήμα 253-18
Σχήμα 253-19

Σχήμα 253-20
Σχήμα 253-21

Σχήμα 253-22
Σχήμα 253-23

Σχήμα 253-24
Σχήμα 253-23

Σχήμα 253-26
Σχήμα 253-27

Σχήμα 253-28
Σχήμα 253-29

Σχήμα 253-30
Σχήμα 253-31

Σχήμα 253-32
Σχήμα 253-33


8.3.2.2.1 Ενισχύσεις οροφής (σχήματα 253-12 ως 253-14)
Προαιρετικές μόνο για αυτοκίνητα αναγνωρισμένα πριν την 1/1/2005.
Για αγώνες χωρίς συνοδηγό, μόνο στην περίπτωση του σχήματος 253-12, μπορεί να τοποθετηθεί ένα μόνο διαγώνιο στοιχείο, αλλά η μπροστινή του σύνδεση πρέπει να είναι στην πλευρά του οδηγού.

8.3.2.2.2 Ενίσχυση κολώνας παρ-μπριζ (σχήμα 253-15)
Προαιρετική μόνο για αυτοκίνητα αναγνωρισμένα πριν την 1/1/2006.
Μπορεί να είναι καμπύλη, με την προϋπόθεση πως από το πλάι φαίνεται ευθύγραμμη, και η γωνία της καμπύλης δεν είναι μεγαλύτερη από 20ο.

8.3.2.2.3 Διαγώνιοι στοιχείων αντιστήριξης (σχήμα 253-21)
Η τοποθέτηση του σχήματος 253-21 μπορεί να αντικατασταθεί με αυτή του σχήματος 253-22 αν χρησιμοποιηθεί ενίσχυση οροφής σύμφωνα με το σχήμα 253-14

8.3.2.2.4 Σημεία στήριξης της εμπρόσθιας ανάρτησης (σχήμα 253-25)
Οι επεκτάσεις πρέπει να συνδέονται με τα πάνω σημεία στήριξης της μπροστινής ανάρτησης

8.3.2.2.5 Εγκάρσια στοιχεία (σχήματα 253-26 ως 253-30)
Εγκάρσια στοιχεία τοποθετημένα στο κύριο τοξύλιο ή μεταξύ των στοιχείων αντιστήριξης, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για στήριξη ζωνών ασφαλείας σύμφωνα με το άρθρο 253-6.2.
Για τα στοιχεία των σχημάτων 253-26 και 253-27, η γωνία μεταξύ του κεντρικού σκέλους και της κατακορύφου πρέπει να είναι τουλάχιστον 30ο.
Το εγκάρσιο στοιχείο, που τοποθετείται στο εμπρόσθιο τοξύλιο, δεν πρέπει να καταλαμβάνει χώρο των επιβαινόντων. Μπορεί να τοποθετηθεί όσο το δυνατόν ψηλότερα, αλλά η κάτω πλευρά του δεν πρέπει να είναι ψηλότερα από το ψηλότερο σημείο του ταμπλό.
Για αυτοκίνητα αναγνωρισμένα από την 1/1/2007: δεν πρέπει να τοποθετείται κάτω από την κολώνα του τιμονιού.

8.3.2.2.6 Ενισχύσεις καμπών και συνδέσεων (σχήματα 253-31 ως 253-34)
Οι ενισχύσεις πρέπει να γίνονται με σωλήνες ή με καμπύλα φύλλα μετάλλου με σχήμα “U” σύμφωνα με το άρθρο 253-8.2.14.
Το πάχος των εξαρτημάτων, που σχηματίζουν μια ενίσχυση, δεν πρέπει να είναι μικρότερο από 1 mm.
Τα άκρα των σωληνωτών ενισχύσεων δεν πρέπει να βρίσκονται στηριγμένα μακρύτερα από το ήμισυ του μήκους του στοιχείου στο οποίο είναι κολημένα, εκτός από αυτά στην ένωση του εμπρόσθιου τοξυλίου, τα οποία μπορούν να συμμετέχουν στη σύνδεση του στοιχείου της θύρας με το εμπρόσθιο τοξύλιο.

8.3.2.3 Ελάχιστες απαιτήσεις για τη μορφή του κλωβού ασφαλείας
Οι ελάχιστες απαιτήσεις για τη μορφή του κλωβού ασφαλείας είναι οι ακόλουθες:

Αναγνώριση αυτοκινήτου Με συνοδηγό Χωρίς συνοδηγό
Μεταξύ 1/1/2002 και 31/12/2004 Σχήμα 253-35A Σχήμα 253-36A ή συμμετρικό
Μεταξύ 1/1/2005 και 31/12/2005 Σχήμα 253-35B Σχήμα 253-36B ή συμμετρικό
Μετά την 1/1/2006 Σχήμα 253-35C Σχήμα 253-36C ή συμμετρικό

Τα στοιχεία θυρών και οι ενισχύσεις οροφής ανάλογα με όσα αναφέρονται στα άρθρα 253-8.3.2.1.2 και 253-8.3.2.1.3


Σχήμα 253-35A
Σχήμα 253-35B

Σχήμα 253-35C
Σχήμα 253-36Α

Σχήμα 253-36B
Σχήμα 253-36C


8.3.2.4 Αφαιρούμενα στοιχεία
Σε περίπτωση, που χρησιμοποιηθούν αφαιρούμενα στοιχεία για την κατασκευή ενός κλωβού ασφαλείας, οι αφαιρούμενοι σύνδεσμοι που θα χρησιμοποιηθούν πρέπει να είναι κάποιοι από τους εγκεκριμένους από τη ΔΟΑ (σχήματα 253-37 ως 253-47).
Δεν πρέπει να κολλούνται μετά τη συναρμολόγησή τους.
Οι βίδες και τα μπουλόνια πρέπει να έχουν ελάχιστη ποιότητα 8.8 (πρότυπο ISO)
Αφαιρούμενοι σύνδεσμοι σύμφωνοι με τα σχέδια 253-37, 253-40, 253-43, 253-46 και 253-47 πρέπει να χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για τη σύνδεση προαιρετικών στοιχείων και ενισχύσεων, όπως περιγράφονται στο άρθρο 253-8.3.2.2, και απαγορεύονται για τη σύνδεση των πάνω τμημάτων του κύριου τοξυλίου, του εμπρόσθιου τοξυλίου, των πλευρικών τοξυλίων και των πλευρικών ημιτοξυλίων.


Σχήμα 253-37 Σχήμα 253-38

Σχήμα 253-39 Σχήμα 253-40

Σχήμα 253-41 Σχήμα 253-42



Σχήμα 253-43 Σχήμα 253-44


Σχήμα 253-45 Σχήμα 253-46


Σχήμα 253-47


8.3.2.5 Επιπλέον περιορισμοί
Ολόκληρος ο κλωβός ασφαλείας πρέπει να περιέχεται κατά μήκος μεταξύ των σημείων στήριξης της εμπρός και πίσω ανάρτησης, που φέρουν το κατακόρυφο φορτίο (ελατήρια και αμορτισέρ). Επιτρέπονται επιπλέον ενισχύσεις, που υπερβαίνουν αυτά τα όρια, μεταξύ του κλωβού ασφαλείας και των σημείων στήριξης της εμπρός ή της πίσω αντιστρεπτικής δοκού πάνω στο αμάξωμα/σασί. Καθένα από αυτά τα τα σημεία μπορεί να συνδέεται με τον κλωβό ασφαλείας με μία σωλήνα με διαστάσεις 30 x 1.5 mm.

Για αυτοκίνητα αναγνωρισμένα από την 1/1/2002:
Τυχόν ενισχύσεις καμπών και συνδέσεων των πάνω γωνιών του εμπρόσθιου κλωβού ασφαλείας πρέπει να φαίνονται (από μπροστά) μόνο μέσα από την περιοχή του παρ-μπριζ, που περιγράφεται στο σχήμα 253-48.

Για όλους τους κλωβούς ασφαλείας για αυτοκίνητα “Super Production” και “Super 2000” αναγνωρισμένα μετά την 1/1/2000, καθώς και για όλα τα αυτοκίνητα ράλι, αναγνωρισμένα μετά την 1/1/2001:

Η ύπαρξη ενισχύσεων του κλωβού ασφαλείας στο άνοιγμα της θύρας πρέπει να είναι σύμφωνη με τα ακόλουθα κριτήρια:

• Η διάσταση Α πρέπει να είναι κατ΄ελάχιστο 300 mm
• Η διάσταση Β πρέπει να είναι κατά μέγιστο 250 mm
• Η διάσταση C πρέπει να είναι κατά μέγιστο 300 mm
• Η διάσταση D (μετρούμενη από την πάνω γωνία του παρ-μπριζ, χωρίς την τσιμούχα) πρέπει να είναι κατά μέγιστο 100 mm
• Η διάσταση E δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερη από το μισό ύψος του ανοίγματος της θύρας Η


Σχήμα 253-48


Σχήμα 253-49


8.3.2.6 Στήριξη του κλωβού ασφαλείας στο αμάξωμα
Τα ελάχιστα σημεία στήριξης είναι:

• Ενα για κάθε σκέλος του εμπρόσθιου τοξυλίου
• Ενα για κάθε σκέλος των πλευρικών τοξυλίων ή ημι-τοξυλίων
• Ενα για κάθε σκέλος του κύριου τοξυλίου
• Ενα για κάθε στοιχείο αντιστήριξης

Για να επιτευχθεί η βέλτιστη στήριξη στο αμάξωμα, η αρχική εσωτερική ταπετσαρία μπορεί να τροποποιηθεί γύρω από τον κλωβό ασφαλείας και τα σημεία στήριξής του, κόβοντας ή μετακινώντας τη. Ωστόσο, αυτή η τροποποίηση δε σημαίνει πως επιτρέπεται η αφαίρεση ολόκληρων τμημάτων του εσωτερικού διάκοσμου.
Οπου χρειάζεται για την τοποθέτηση του κλωβού ασφαλείας, επιτρέπεται η μετακίνηση της ασφαλειοθήκης.

Σημεία στήριξης των κύριων, εμπρόσθιων και πλευρικών τοξυλίων και των πλευρικών ημι-τοξυλίων:
Κάθε σημείο στήριξης πρέπει να περιλαμβάνει μια πλάκα ενίσχυσης πάχους τουλάχιστον 3 mm.
Κάθε πέδιλο στήριξης πρέπει να συνδέεται με τουλάχιστον τρεις βίδες σε μία πλάκα ενίσχυσης πάχους τουλάχιστον 3 mm και επιφάνειας τουλάχιστον 120 cm2 κολλημένη στο αμάξωμα.
Για αυτοκίνητα αναγνωρισμένα από 1/1/2007, πρέπει να υπάρχει πλήρης επαφή μεταξύ της πλάκας ενίσχυσης και του αμαξώματος για όλη την επιφάνεια των 120 cm2.
Παραδείγματα σύμφωνα με τα σχήματα 253-50 ως 253-56.
Για τα σχήματα 253-50 και 253-52, η πλάκα ενίσχυσης δε χρειάζεται απαραίτητα να είναι κολλημένη στο αμάξωμα.
Οι βίδες στερέωσης πρέπει να είναι ελάχιστης διαμέτρου Μ8 και ελάχιστης ποιότητας 8.8 (πρότυπο ISO).
Τα παξιμάδια πρέπει να είναι αυτασφαλιζόμενα ή να περιλαμβάνουν ροδέλες ασφαλείας.


Σχήμα 253-50 Σχήμα 253-51


Σχήμα 253-52 Σχήμα 253-53

Σχήμα 253-54 Σχήμα 253-55


Σχήμα 253-56 Σχήμα 253-57


Σχήμα 253-58


Σημεία στήριξης των στοιχείων αντιστήριξης:
Κάθε στοιχείο αντιστήριξης πρέπει να στερεώνεται με δύο κατ΄ελάχιστο βίδες Μ8 (2008) με πέδιλα στήριξης τουλάχιστον 60 cm2 (σχήμα 253-57) ή με μία περαστή βίδα με στηρίξεις αριστερά – δεξιά (σχήμα 253-5, με την προϋπόθεση, πως είναι επαρκούς διατομής και αντοχής και πως μέσα στο στοιχείο αντιστήριξης έχει κολληθεί κατάλληλη κυλινδρική ενίσχυση.

Αυτές είναι οι ελάχιστες απαιτήσεις. Επιπλέον, μπορούν να χρησιμοποιηθούν περισσότερες βίδες, τα πέδιλα στήριξης μπορούν να κολληθούν στις πλάκες ενίσχυσης ή ο κλωβός ασφαλείας (όπως ορίστηκε στο άρθρο 253-8.3.1) μπορεί να συγκολληθεί στο αμάξωμα/σασί.

Ειδική περίπτωση: Για αμαξώματα/σασί όχι από χάλυβα, απαγορεύεται οποιαδήποτε συγκόλληση μεταξύ κλωβού ασφαλείας και αμαξώματος/σασί, εκτός από την κόλληση της πλάκας ενίσχυσης στο αμάξωμα/σασί.

8.3.3 Προδιαγραφές υλικών
Μόνο σωλήνες με κυκλική διατομή επιτρέπονται. Οι προδιαγραφές των σωλήνων είναι:

Υλικό Ελάχιστη αντοχή σε εφελκυσμό Ελάχιστες διαστάσεις (mm) Χρήση
Ανθρακούχος αμιγής (όχι σε κράμα) χάλυβας χωρίς ραφή (βλ. παρακάτω), καμπυλωμένος εν ψυχρώ, μέγιστης περιεκτικότητας σε άνθρακα 0.3%




350 N/mm2 45 x 2.5
(1.75’’ x 0.095’’)
ή
50 (2.0’’) x 2.0
(2.0’’ x 0.083’’) Κύριο τοξύλιο
Πλευρικά τοξύλια, ανάλογα με την κατασκευή
38 x 2.5
(1.5’’ x 0.095’’)
ή
40 (1.6’’) x 2.0
(1.6’’ x 0.083’’) Πλευρικό ημιτοξύλιο και άλλα τμήματα του κλωβού ασφάλειας (εκτός ή και εάν αναφέρεται στα ανωτέρω άρθρα)
Σημείωση: Για αμιγή χάλυβα, η μέγιστη περιεκτικότητα σε πρόσθετα είναι 1.7% για μαγγάνιο και 0.6% για άλλα υλικά.

Κατά την επιλογή του χάλυβα, πρέπει να προσεχθεί να υπάρχουν καλές ιδιότητες επιμήκυνσης και επαρκής ικανότητα συγκολλήσεως.
Η σωλήνα πρέπει να κάμπτεται με διαδικασία εν ψυχρώ και η ακτίνα καμπυλότητας πρέπει να είναι τουλάχιστον 3 φορές τη διάμετρο της σωλήνας.
Αν η σωλήνα αποκτά σχήμα οβάλ κατά την κάμψη της, ο λόγος της μικρής προς τη μεγάλη διάμετρο πρέπει να είναι τουλάχιστον 0.9.
Η επιφάνεια στο σημείο των καμπών πρέπει να είναι ομαλή και ομοιογενής, χωρίς ρυτίδες ή σκασίματα.

8.3.4 Οδηγίες συγκολλήσεως
Οι συγκολλήσεις πρέπει να γίνονται σε όλη την περίμετρο της σωλήνας.
Ολες οι συγκολλήσεις πρέπει να είναι της υψηλότερης δυνατής ποιότητας, σε όλο το βάθος και κατά προτίμηση χρησιμοποιώντας προστασία με ατμόσφαιρα αερίου (“αργκόν”) για το βολταϊκό τόξο.
Παρότι η καλή εξωτερική όψη μιας συγκόλλησης δεν εγγυάται αναγκαστικά την ποιότητά της, μια κακή όψη δε είναι ποτέ σημάδι καλής εργασίας.
Σε περίπτωση χρήσης χάλυβα, που έχει υποστεί πρότερη θερμική επεξεργασία, πρέπει να ακολουθούνται οι οδηγίες του κατασκευαστή (ειδικά ηλεκτρόδια, προστασία με ατμόσφαιρα αερίου)

8.3.5 Προστατευτική επικάλυψη
Στα σημεία, στα οποία τα σώματα των επιβατών έρχονται σε επαφή με τον κλωβό ασφαλείας, πρέπει να υπάρχει προστατευτική επικάλυψη με αντιφλεκτικό υλικό.
Στα σημεία, στα οποία τα κράνη των επιβατών έρχονται σε επαφή με τον κλωβό ασφαλείας, η προστατευτική επικάλυψη πρέπει να είναι σύμφωνη με το πρότυπο 8857-2001 Τύπου Α της ΔΟΑ (βλ. σχετική τεχνική λίστα).
Εφαρμογή
Γιατι η τρελα ειναι vitara
Εικόνα

http://www.youtube.com/watch?v=cXaAGRHdFdk
Άβαταρ μέλους
alexelis
S.A.S Member
S.A.S Member
 
Δημοσιεύσεις: 646
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 22, 2009 9:33 pm
Τοποθεσία: ZITSA- IOANNINA

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Σάβ Οκτ 10, 2009 10:03 pm

:shock: :shock: πολύ δεδομένο :idea: :idea:
μπαι δε γουει.πολύ ωραίο στήσιμο. :wink:
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

Επόμενο

Επιστροφή στο Ιδιοκατασκευές

antonis1627 Κυρ Απρ 28, 2024 7:21 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Σάβ Απρ 27, 2024 8:29 am Καλημέρα σας κύριοι
antonis1627 Σάβ Απρ 27, 2024 6:56 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 26, 2024 6:16 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 25, 2024 10:07 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 25, 2024 6:02 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 24, 2024 10:03 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 9:55 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 6:20 am Καλημέρα σας.
SIAL Τρί Απρ 23, 2024 5:28 pm Καλησπέρες! Όμορφες εικόνες για όλο τον λαό ..... viewtopic.php?f=181&t=37434&p=941302#p941302
arahova Τρί Απρ 23, 2024 10:58 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 23, 2024 6:21 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Απρ 22, 2024 10:12 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 22, 2024 5:55 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα
antonis1627 Κυρ Απρ 21, 2024 11:43 am Μ.Τετάρτη 1-5-2024 πάμε για τσιπουράκι στο
arahova Κυρ Απρ 21, 2024 11:26 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 21, 2024 7:22 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Απρ 20, 2024 10:22 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
Σταύρος 4x4 Σάβ Απρ 20, 2024 10:08 am Καλημέρα και καλό ΣΚ :!:
antonis1627 Σάβ Απρ 20, 2024 6:29 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
arahova Παρ Απρ 19, 2024 9:50 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 19, 2024 5:46 am Καλημέρα σας
john maxx Πέμ Απρ 18, 2024 10:24 pm Καλησπέρα από Μάλτα
arahova Πέμ Απρ 18, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
ΣΤΑΥΡΟΣ Πέμ Απρ 18, 2024 8:16 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 22 επισκέπτες