Θελει ο γατος πισω θεσεις.....

Οτιδήποτε αφορά τα Vitara μας...

Θελει ο γατος πισω θεσεις.....

Δημοσίευσηαπό GATOZ » Τρί Σεπ 24, 2024 5:12 pm

λοιπον
ο γατος χρειαζεται και πισω θεσεις
οποτες δεν του κανει το δικο του μια και ειναι επαγγελματικο με 105 σημα. που σημαινει οτι πρεπει νασαι επαγγελματιας ή ναχεις εταιρεια.
ΔΗΛΑΔΗ το αλλαζει
ΑΛΛΑ μονο για αναλογο
δηλαδης
2lt κιαπανω gv ή ngv ή κοντη μιτσουμπα ή λαντκρουζερια.
αμα εχετε και γιουρο πεντε 1.9 νιτζιβι σας αγαπω, το αλλαξαμε χθες.
με καλουδια σαν του γατου πουναι 2lt gv 2004, 215000km που εχει δει και νοιωσει πολλα βουνα αν και μηχανικα παντα κυριλε
ποδιες, μπλοκε μπρος-πισω, μαντεμι, ψηλωματα, εργατη, αεριο, σχαρα, προβολια παντου, καμερα, dvr, αφθονα μπλιμπλικια χρησιμα απο σιμπια, vhf, inverter 220v μεχρι αεροθερμα και γενικα πολλα πεταμενα ευροπούλια
οκ, αν λειπει κατι ηλεκτρονικο δεν ειναι θεμα
αμα ειναι κατι καλο, φυσικα και δινω και γιουρα, μη σου πω και μπολικα
αααα, προτιμω 3.2 αυτοματο αλλα σιγα μην βρω....
μιλφΑμαν
Άβαταρ μέλους
GATOZ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2821
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 15, 2015 7:38 pm
Τοποθεσία: Πετρούπολη
Λάστιχα: Malatesta Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: 4wheelers +14
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: gatoz
Name: Θεοντόρε δη Γκρέιπ (τ νοτ)

Re: Θελει ο γατος πισω θεσεις.....

Δημοσίευσηαπό Tsakas » Τρί Σεπ 24, 2024 7:12 pm

Πάει κι αυτό,,,, πάει , πάει
Αν δεν δοκίμασες ποτέ ο ίδιος κάτι, μη το χλευάζεις και μη το απορρίπτεις
Άβαταρ μέλους
Tsakas
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 264
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 30, 2022 9:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: Crosswind M/T
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: Μεταβλητή
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Ηorseman
Name: Χρήστος

Re: Θελει ο γατος πισω θεσεις.....

Δημοσίευσηαπό Στράτος » Τετ Σεπ 25, 2024 8:19 am

Κανένα από αυτά που αναφέρεις δεν είναι αξονάτο γατούλη :snooty:
Νόμιζα θα πήγαινες σε σοβαρό εργαλείο... :mrgreen:
Βλέπε, άκου, σώπα...
Once you go mud, you never go back

Άβαταρ μέλους
Στράτος
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4701
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 01, 2016 12:35 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: Malatesta Cobra
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: Βουνίσια...
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Βουνοφαγοκατασκηνωτής/Τάι-ραπερ
Name: Στράτος

Re: Θελει ο γατος πισω θεσεις.....

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Τετ Σεπ 25, 2024 10:05 am

Έκλεισες μόνιμη θέση στο Νίκο για κανα χρόνο??? :lol:
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
(aka : το μπουρδουγαλλλί)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 10343
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Θελει ο γατος πισω θεσεις.....

Δημοσίευσηαπό FanIsHere » Τετ Σεπ 25, 2024 10:54 am

Έβγαινε το GV επαγγελματικό;;
Άβαταρ μέλους
FanIsHere
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 30, 2023 11:38 am
Τοποθεσία: Αγ. Δημήτριος / Κύμη
Λάστιχα: Nankang FT7
Διάσταση ελαστικών: 205-70-15
Suspension: KYB Excel-G
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Φάνης

Re: Θελει ο γατος πισω θεσεις.....

Δημοσίευσηαπό GATOZ » Τετ Σεπ 25, 2024 2:25 pm

3 υπάρχουν επαγγελματικά gv
με δηλωση απο μηχανολογο σε καποιο μακρυνο υπουργειο συγκοινωνιωνε
του γατου ειναι δραμινο
το αλλο ειναι στην κρητη
και υπαρχει αλλο ενα που δεν ξερω πουναι

ΑρΕς
ναι ρε αντουαν, το ξευρω πως οτι και να παρω θα φαω ενα-δυο χρονακια στο νικο μεχρι να το στησω αναλογα, σαν να εχουμε παλι σχεση.....

α!!!!
σε αλλο ποστ μιλας για την αλληλεπιδραση με ενα δελφινι ολο γλυκα
εμ, ξεχνας την συχνη σου αλληλεπιδραση με τα θηλυκα προβατα....
μιλφΑμαν
Άβαταρ μέλους
GATOZ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2821
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 15, 2015 7:38 pm
Τοποθεσία: Πετρούπολη
Λάστιχα: Malatesta Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: 4wheelers +14
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: gatoz
Name: Θεοντόρε δη Γκρέιπ (τ νοτ)

Re: Θελει ο γατος πισω θεσεις.....

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Τετ Σεπ 25, 2024 3:02 pm

GATOZ έγραψε:α!!!!
εμ, ξεχνας την συχνη σου αλληλεπιδραση με τα θηλυκα προβατα....

:trollfeed: :trollfeed: :trollfeed: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :nospam: :nospam: :nospam:
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
(aka : το μπουρδουγαλλλί)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 10343
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Θελει ο γατος πισω θεσεις.....

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Τρί Οκτ 01, 2024 1:56 pm

Tony Louk έγραψε:Έκλεισες μόνιμη θέση στο Νίκο για κανα χρόνο??? :lol:

GATOZ έγραψε:.... θα φαω ενα-δυο χρονακια στο νικο μεχρι να το στησω αναλογα, σαν να εχουμε παλι σχεση.....

Λίγο είπα??? :oops: :oops: :oops:

Sorry! :lol: :lol: :lol:
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
(aka : το μπουρδουγαλλλί)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 10343
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Θελει ο γατος πισω θεσεις.....

Δημοσίευσηαπό GEORGE PALTOGLOU » Τρί Οκτ 01, 2024 2:24 pm

Κανα φωτό θα δούμε ??? Μπας και μας ψήσεις :mrgreen: :mrgreen:
Για ψάρεμα κάνει ? :p :p
The Best Way To Predict The Future Is To Create It !!!
Άβαταρ μέλους
GEORGE PALTOGLOU
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4508
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 28, 2013 11:24 am
Τοποθεσία: ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟ ΣΕΡΡΩΝ
Λάστιχα: MAXXIS A/T 980
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Μαμά +3,5cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ

Re: Θελει ο γατος πισω θεσεις.....

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Τρί Οκτ 01, 2024 3:23 pm

GEORGE PALTOGLOU έγραψε:Για ψάρεμα κάνει ? :p :p

Με τους 2 εργάτες του... τραβάς έξω και φάλαινα!!! :lol: :lol: :lol:
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
(aka : το μπουρδουγαλλλί)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 10343
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Θελει ο γατος πισω θεσεις.....

Δημοσίευσηαπό GEORGE PALTOGLOU » Τρί Οκτ 01, 2024 8:09 pm

Εγώ χρυσόψαρα ψαρεύω :lol: :lol: :lol:
The Best Way To Predict The Future Is To Create It !!!
Άβαταρ μέλους
GEORGE PALTOGLOU
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4508
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 28, 2013 11:24 am
Τοποθεσία: ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟ ΣΕΡΡΩΝ
Λάστιχα: MAXXIS A/T 980
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Μαμά +3,5cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ

Re: Θελει ο γατος πισω θεσεις.....

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Τρί Οκτ 01, 2024 8:39 pm

Έχετε χρυσόψαρα στο Σιδηρόκαστρο?

Πάντως ο γατούλης ακόμα περιμένει ένα χρυσόψαρο... :lol: :lol: :lol: :lol:
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
(aka : το μπουρδουγαλλλί)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 10343
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Θελει ο γατος πισω θεσεις.....

Δημοσίευσηαπό GEORGE PALTOGLOU » Τρί Οκτ 01, 2024 8:55 pm

Εχει πολλές καραβίδες...αν θέλει Ευχαρίστως :D :D
The Best Way To Predict The Future Is To Create It !!!
Άβαταρ μέλους
GEORGE PALTOGLOU
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4508
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 28, 2013 11:24 am
Τοποθεσία: ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟ ΣΕΡΡΩΝ
Λάστιχα: MAXXIS A/T 980
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Μαμά +3,5cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ

Re: Θελει ο γατος πισω θεσεις.....

Δημοσίευσηαπό Antonioz » Τρί Οκτ 01, 2024 10:06 pm

..ερωτικό κάλεσμα απο το γατί!! :D :D
SY2CJI
Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
Άβαταρ μέλους
Antonioz
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 5461
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 10:10 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/75-16
Suspension: MP
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Αντώνιος


Επιστροφή στο Ανταλλάσσονται Αυτοκίνητα-Ανταλλακτικά-Αξεσουάρ για Vitara

arahova Παρ Ιουν 12, 2026 7:23 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Ιουν 12, 2026 5:42 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Παρ Ιουν 12, 2026 12:50 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Πέμ Ιουν 11, 2026 6:46 am Καλημέρα!
antonis1627 Πέμ Ιουν 11, 2026 5:08 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τετ Ιουν 10, 2026 12:34 pm Τετάρτη 10 Ιουνίου πάμε για καφεδοποτάκι που αλλού ? στο :arrow:
GATOZ Τετ Ιουν 10, 2026 12:08 pm ένας γ@τος στη σαράνταινα..
GATOZ Τετ Ιουν 10, 2026 12:07 pm viewtopic.php?f=86&t=38257
GATOZ Τετ Ιουν 10, 2026 12:07 pm EEEEEEEEEEEEE
gi@nn@kis Τετ Ιουν 10, 2026 10:06 am χαχαχα :)
Tzivitzonis Τετ Ιουν 10, 2026 9:15 am εννοειται!!!!!!!!
gi@nn@kis Τετ Ιουν 10, 2026 7:25 am tzivi, απο το 6310i μπηκες στο chat ?
Tzivitzonis Τετ Ιουν 10, 2026 7:14 am γεια σου τζοβανι
gi@nn@kis Τετ Ιουν 10, 2026 7:13 am καλημερα
Tzivitzonis Τετ Ιουν 10, 2026 7:12 am Καλημέραααααααααα
antonis1627 Τετ Ιουν 10, 2026 5:55 am Καλημέρα σας.
gi@nn@kis Τρί Ιουν 09, 2026 10:27 am καλημεραααααααααααα
antonis1627 Τρί Ιουν 09, 2026 6:18 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Ιουν 08, 2026 7:09 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Ιουν 08, 2026 5:07 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
KonKalamata Δευτ Ιουν 08, 2026 4:49 am Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
arahova Κυρ Ιουν 07, 2026 7:09 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Ιουν 07, 2026 5:58 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Ιουν 06, 2026 7:21 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Ιουν 06, 2026 5:10 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης