από θανος ngv avdel » Παρ Αύγ 02, 2019 9:37 am
Χαιρετω την ομαδα. Επειδη ειμαι ασχετος απο μηχανολογικα αυτοκινητων ( μονο απο ανθρωπων γνωριζω ως ορθοπαιδικος), θελω να δηλωσω οτι χρειαζεται να κανεις διδακτορικη διατριβη για να κατανοησεις ποιο ειναι το καλυτερο ψηλωμα κ οι αναλογες επιπτωσεις, θετικες ή αρνητικες,, χωρια οτι η πληθωρα των κιτ σε κανει να μπερδευεσαι ακομα περισσοτερο! Θελω να σχολιασω οτι η ολη μηχανικη του θεματος θυμιζει την αρθρωση του ισχιου κ τις μηχανικες παραμετρους π λαμβανουμε υποψην στις εγχειρησεις ολικης ή μερικης αντικαταστασης της αρθρωσης..
Λοιπον εχω ενα ngv2010 facelift 5dootr, 2000cc κ θελω να το ψηλωσω γυρω στους 5 ποντους( ή κ περισσοτερο εως 7). Μπορειτε να μ προτεινετε ποια λυση /κιτ ειναι αυτη π θα επηρεασει λιγοτερο ( κ πως;;) την συμπεριφορα ( ευσταθεια, κρατηματα, κλισεις αμαξωματος στις στροφες, μηχανικη ακεραιοτητα λοιπων εξαρτηματων τιμονι ψαλιδια μπιλιοφορους κτλ) κ τους θορυβους του αυτοκινητου κ ποια ειναι η καλυτερη σχεση ποιοτητας αξιοπιστιας κ τιμης;;
Διαβασα για την Rocky ROAD ( 300€) αλλα δεν καταλαβα εαν περιλαμβανει κ τα αμορτισερ ή μονο τα ελατηρια ή τα MAD ελατηρια σε συνδιασμο με τα μαμισια αμορτισερ( γυρω στα 400 ευρω, δεν ξερω ομως ποσο υψος δινουν);
Τα αμορτισερ χρειαζεται να αλλαχτουν; Αποστατες χρειαζονται ; Για ευσταθεια; Καμπερ;;; Χαμηλωμα διαφορικων;; Ελαστικα;; Μπερδευτηκα.. SOS!!!
να επισημανω οτι το αυτοκινητο αυτο ειναι το κυριο αμαξι μου οποτε δεν θελω να χαθει η χειροτερεψει η οδηγικη του συμπεριφορα.
Θανος Κατσώχης
Keep jeeping