Επισκέπτης έγραψε:Η ερωτηση δεν πρεπει να ειναι καθε ποτε πρεπει να αλλαζουμε, αλλα καθε ποτε τα ελεγχουμε και ποιος το κανει αυτο...
τα λαστιχα πρεπει να αλλαζονται οταν υπαρχει φθορα τετοια που να αλλοιωνει στο ελαχιστο την οδηγικη συμπεριφορα του οχηματος καθως ο καθενας μας κανει διαφορετικη χρηση,οποτε στανταρ του τυπου καθε 20-30-40.000 χλμ για μενα μικρη σημασια εχουν...
καλο θα ειναι να παιρνουμε και την γνωμη ενος εμπιστου λαστιχά...
και ο ελεγχος να γινεται τακτικα...ειδικα στις πιεσεις και στην γομα...
η δικη μου ερωτηση, ειναι η εξης αν και λιγο οff topic, πως συντηρουμε μια δευτερη τετραδα ελαστικων τα οποια εχουμε για χρηση μονο 2 μηνες το χρονο,ωστε το ελαστικο να ειναι ετοιμο να φορεθει 2-3 χρονια τουλαχιστον; ή μηπως τελικα δεν γινεται;...
Πολύ σωστά έθεσε ο επισκέπτης τα θέματα:
Πρώτα-πρώτα, όσο φροντίζουμε να έχουν τη σωστή πίεση (και είναι αυτή που λέει ο κατασκευαστής του κάθε αυτοκινήτου
και μόνο), τόσο περισσότερο ζουν. Όπως πρέπει τακτικά να ελέγχονται υγρά λίπανσης, ψύξης, φρένων κλπ, το ίδιο πρέπει να γίνεται και με την πίεση των ελαστικών (κάθε 10-15 μέρες).
Η φθορά στη γόμα του πέλματος εξαρτάται από τους δρόμους που πατάνε, σε σχέση πάντα και με το είδος του ελαστικού.
Οι καιρικές συνθήκες επηρεάζουν όλο το ελαστικό. Οπότε, όταν βλέπουμε το ¨μάγουλο¨ ψωριασμένο, ήρθε ώρα της αλλαγής. Φυσικά, τότε κάτι θα έχει καταλάβει ο οδηγός και στο "πάτημα" του αυτοκινήτου.
Δεν υπάρχει κανόνας, λοιπόν, για χλμ ή χρόνια. Πρέπει να έχουμε το νου μας!
Όσο για την αποθήκευση, τα ελαστικά χρειάζονται σκιά και χαμηλή θερμοκρασία. Και λίγη υγρασία καλό κάνει.