Σελίδα 1 από 3

Ερώτηση για ψήλωμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιουν 11, 2018 9:39 pm
από Glantzis
Καλησπέρα σε όλους,

Σήμερα πήγα σε γνωστό συνεργείο και συζήτησα για ψήλωμα και ο ανθρωπος επέμενε ότι το αμάξι έχει πολύ καλύτερη συμπεριφορά με αποστάτες και αμορτισέρ μόνο και όχι με MAD και μάλιστα είπε ότι έχει και πελάτη μέσα απο το κλαμπ που έβαλε mad με αμορτισερ και τελικα πήγε και τα άλλαξε σε αποστατες με αμορτισέρ . Ο λόγος λέει οτι τα mad δεν είναι μακρύτερα αλλα ίδια με τα μαμά σε μήκος απλά σκληρότερα και έτσι δίνουν το ύψος . Είναι κανείς που έχει άποψη και για τα δύο ?

Re: Ερώτηση για ψήλωμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιουν 11, 2018 9:56 pm
από ximikos00
Νομιζω πως το 2ο που σου είπε ειναι σωστό....οτι ειναι σκληροτερα κ οχι μακρύτερα...
Απο κει και πέρα περι ορέξεως! :mrgreen:

Re: Ερώτηση για ψήλωμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιουν 11, 2018 10:13 pm
από Glantzis
Ευχαριστώ , Η αληθειά είναι οτι καπου νομίζω οτι λανθασμένα είχα διαβάσει ότι είναι ψηλώτερα και είχα κολλήσει εκεί

Re: Ερώτηση για ψήλωμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιουν 11, 2018 10:58 pm
από panoshm
Σε σύγκριση με τα δικά μου (GV) μαμά ελατήρια πάντως, τα MAD ήταν μακρύτερα...

Εδώ βέβαια μιλάμε για NGV.... και επίσης ο φίλος δεν λέει τους κωδικούς των ελατηρίων, υπάρχουν διάφοροι τύποι που κυκλοφορούν...

Re: Ερώτηση για ψήλωμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιουν 11, 2018 11:41 pm
από costas66
Τα MAD ελατήρια είναι σαφώς σκληρότερα από τα μαμά και αυτό είναι εμφανές από την πρώτη ματιά από το πόσο πιο χοντρό είναι το σύρμα τους.
Όταν έβαλα το υγραέριο, με το παραμικρό φόρτωμα το αυτοκίνητο πήγαινε σούζα.
Έβαλα MAD ελατήρια πίσω, σε μαμά ύψος και άλλαξα και αμορτισέρ μπρος πίσω, μπροστά παρέμειναν τα μαμά ελατήρια.
Το αυτοκίνητο πάτησε καλύτερα και δεν καθόταν όσο και να το φόρτωνα.
Σε δεύτερη φάση, ψήλωσα με μακρύτερα ελατήρια μπρος πίσω, πάλι MAD σε συνδυασμό με αλλαγή αμορτισέρ και αποστάτες.
Βέβαια εγώ έχω GV και όχι NGV.
Κάπου είχε συζητηθεί, νομίζω από τον Αντώνη (Antonioz), για διαφορετικούς κωδικούς για ψήλωμα ή φόρτωμα. :think: :think:

Re: Ερώτηση για ψήλωμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιουν 11, 2018 11:43 pm
από Glantzis
Εγινε θα το ψαξω γιατι ο ανθρωπος στο συνεργειο σημερα υποστηριζε οτι ειναι απλα πιο σκληρα και επειδη δεν συμπιεζονται οσο τα μαμα απο το βαρος του αυτοκινητου γι αυτο και δινει 3,5 εκ ... απο οταν γυρισα σπιτι και εδω αλλα και γενικα ψαχνω στο ιντερνετ και βρισκω οτι καποια ειναι ψηλοτερα πραγμα που με απογοητευει γιατι ειχα ακουσει πολλα καλα λογια για το εν λογω συνεργειο και δεν καταλαβαινω γιατι να μου το ειπε αυτο

Re: Ερώτηση για ψήλωμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιουν 11, 2018 11:49 pm
από costas66
;-)

Re: Ερώτηση για ψήλωμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιουν 11, 2018 11:51 pm
από Glantzis
Δεν εχω λόγια , ευχαριστώ πολύ

Re: Ερώτηση για ψήλωμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 13, 2018 1:28 am
από Στράτος
Glantzis έγραψε: δεν καταλαβαινω γιατι να μου το ειπε αυτο


Μπορεί απλά να μην ξέρει ή να μην θέλει να ασχοληθεί με ψηλώματα και λοιπές εργασίες... ;-)

Re: Ερώτηση για ψήλωμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 13, 2018 8:32 am
από Antonioz
Θα ψάξω να βρω τις μετρήσεις που είχα κάνει στα δικά μου, γενικά όμως είναι πιο χονδρά και δεν συμπιέζονται εύκολα, γι'αυτο ψηλώνει το αυτοκίνητο αλλα και χάνει σε συμπίεση(κοινώς η διαδρομή μειώνεται).
Τώρα, με τον κωδικό για ψήλωμα cross country που έβαλα εγω (και νομίζω όλοι εδώ μέσα) σκληραίνει ελαφρώς το αυτοκίνητο αλλα όχι σε επίπεδα ενοχλητικά(τουλάχιστον όχι όσο περίμενα).
Πως τα είδα εγώ τα πράματα..
1)Αποστάτες. Η λύση με αποστάτες είναι πολύ τίμια και αξιόλογη. Μένει η μαλακή αίσθηση και η άνεση στο χώμα που έχουν τα μαμά ελατήρια και έχεις μεγάλη διαδρομή στην ανάρτηση. Μειονέκτημα είναι οτι για να σηκωθείς αρκετά μπροστά, πρέπει να βάλεις θηριώδη αποστάτη, ο οποίος όμως μεγαλώνει το αμορτισέρ (μπαίνει πάνω στο top mount) άρα και την διαδρομή του(με ότι αυτό συνεπάγεται).
2)MAD+Αποστάτες. Με τα mad το αυτοκίνητο "σφίγγει" στην άσφαλτο, στο χώμα είναι "οριακά" ανεκτό, ρίχνοντας την πίεση στα λάστιχα είναι μια χαρά. Κερδίζεις σε καθαρό ύψος(απο κάτω) χάνεις όμως σε διαδρομή γιατι δεν συμπιέζονται εύκολα τα ελατήρια(πρόβλημα εαν δεν έχεις tcs :mrgreen: ). Επίσης φορτώνεις άνετα.. Με λίγα λόγια το βασικό κέρδος είναι το ground clearance και η πιο sport αίσθηση.
Γιατί τα έβαλα; Γιατί στο πρόγραμμα ήταν και η τοποθέτηση εργάτη. Επίσης η μούρη μου δεν σηκωνόταν όσο ήθελα(είχα αποστάτη 45mm) και ο μηχανικός μου μου έλεγε οτι κρεμάει πολύ και πρέπει να το προσέχω,ειδικά δεξιά(γενικά δεν είχα κάποιο πρόβλημα, εκτός από μια τσιμούχα ημιαξονίου). Συνεπώς δεν ήθελα να πάω πάνω απο τα 45mm.

Re: Ερώτηση για ψήλωμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 13, 2018 6:18 pm
από Glantzis
Δεν νομίζω να μην ξέρει γιατι και πολλα βιτάρα ακούω φτιαχνει και γνωστός είναι και μου είπε για το οτιδηποτε αποφασισω να παρω 2 εβδομάδες πριν να ενημερώσω γιατι είναι γεμάτος . τελος παντων . τωρα σχετικα με αποστατες μου είπε να κανω 7εκ πισω 6εκ μπροστα και επειτα αν αποφασισω να βάλω ελατήρια τουσ κοντένουμε λεγοντας μου οτι σε συνολικο + στο γκραντ βιταρα η αναρτηλη δεν δουλευει πάνω απο τα 7 εκατοστα μπροστα και πανω απο τα 8 εκατοστά πιίσω. Ακούγοντας εσας ομς παραπάνω με προβληματίζουν αυτα τα νούμερα σε αποστάτη

Re: Ερώτηση για ψήλωμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 13, 2018 6:19 pm
από Glantzis
Antonioz έγραψε:Θα ψάξω να βρω τις μετρήσεις που είχα κάνει στα δικά μου, γενικά όμως είναι πιο χονδρά και δεν συμπιέζονται εύκολα, γι'αυτο ψηλώνει το αυτοκίνητο αλλα και χάνει σε συμπίεση(κοινώς η διαδρομή μειώνεται).
Τώρα, με τον κωδικό για ψήλωμα cross country που έβαλα εγω (και νομίζω όλοι εδώ μέσα) σκληραίνει ελαφρώς το αυτοκίνητο αλλα όχι σε επίπεδα ενοχλητικά(τουλάχιστον όχι όσο περίμενα).
Πως τα είδα εγώ τα πράματα..
1)Αποστάτες. Η λύση με αποστάτες είναι πολύ τίμια και αξιόλογη. Μένει η μαλακή αίσθηση και η άνεση στο χώμα που έχουν τα μαμά ελατήρια και έχεις μεγάλη διαδρομή στην ανάρτηση. Μειονέκτημα είναι οτι για να σηκωθείς αρκετά μπροστά, πρέπει να βάλεις θηριώδη αποστάτη, ο οποίος όμως μεγαλώνει το αμορτισέρ (μπαίνει πάνω στο top mount) άρα και την διαδρομή του(με ότι αυτό συνεπάγεται).
2)MAD+Αποστάτες. Με τα mad το αυτοκίνητο "σφίγγει" στην άσφαλτο, στο χώμα είναι "οριακά" ανεκτό, ρίχνοντας την πίεση στα λάστιχα είναι μια χαρά. Κερδίζεις σε καθαρό ύψος(απο κάτω) χάνεις όμως σε διαδρομή γιατι δεν συμπιέζονται εύκολα τα ελατήρια(πρόβλημα εαν δεν έχεις tcs :mrgreen: ). Επίσης φορτώνεις άνετα.. Με λίγα λόγια το βασικό κέρδος είναι το ground clearance και η πιο sport αίσθηση.
Γιατί τα έβαλα; Γιατί στο πρόγραμμα ήταν και η τοποθέτηση εργάτη. Επίσης η μούρη μου δεν σηκωνόταν όσο ήθελα(είχα αποστάτη 45mm) και ο μηχανικός μου μου έλεγε οτι κρεμάει πολύ και πρέπει να το προσέχω,ειδικά δεξιά(γενικά δεν είχα κάποιο πρόβλημα, εκτός από μια τσιμούχα ημιαξονίου). Συνεπώς δεν ήθελα να πάω πάνω απο τα 45mm.


Επισής τι ακριβώς μπορεί να σημαίνει αυτο το "με ότι αυτο συνεπάγεται " ,
ευχαριστώ

Re: Ερώτηση για ψήλωμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 13, 2018 6:41 pm
από ChristosJP
Ο Αντώνης τα εξήγησε μια χαρά κατά την γνώμη μου. Ο μάστορας λοιπόν σωστά σου τα είπε. Τα mad έχουν διαφορετική σταθερά από τα μαμά ελατήρια. Ως εκ τούτου συμπιέζονται η' επιμηκύνονται δυσκολότερα, άρα χάνεις σε διαδρομή στην ανάρτηση και κερδίζεις σε ευσταθεια. Έτσι δηλαδή μπορείς να τρέχεις περισσότερο στην Εθνική.....Στην δεύτερη λύση με τους αποστάτες έχεις μεγαλύτερη διαδρομή και μαλακοτερα ελατήρια, άρα το αμάξι δουλεύει καλύτερα στο χώμα.

Το θέμα λοιπόν είναι ποιος είναι ο λόγος που θέλεις να ψηλωσεις.... καλή επιτυχία!!! ;-)


Υγ. Ο πιο σωστός για μένα τρόπος να δηλώσεις είναι με μακρύτερα ελατήρια και μακρύτερα αμορτισέρ. Άμα μπορείς προτίμησε το.

Re: Ερώτηση για ψήλωμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 13, 2018 8:31 pm
από Antonioz
Glantzis έγραψε:Επισής τι ακριβώς μπορεί να σημαίνει αυτο το "με ότι αυτο συνεπάγεται " ,
ευχαριστώ

Συνεπάγεται οτι κρεμάει πιο πολύ μπροστά* άρα το ημιαξόνιο τραβιέται έξω απο το διαφορικό και επίσης οτι δουλευει συνεχώς σε μεγαλυτερη κλίση (κατι όμως που συμβαίνει και με mad+αποστάτες)
Σχετικά με το ύψος των αποστατών μπροστά παίρνεις σχεδόν όσο ύψος βάζεις, πίσω υπολόγιζε +30-40%.

*δεν γνωρίζω εαν τα ψαλίδια μπροστά τερματίζουν ούτως ή άλλως ακόμη και με αποστάτη 3cm που πιθανόν θα φορούσες με τα mad για να σου απαντήσω με βεβαιότητα. Έχω σε εκκρεμότητα μετρήσεις να κάνω.

Re: Ερώτηση για ψήλωμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 13, 2018 11:37 pm
από kaliakouda
Glantzis έγραψε:Δεν νομίζω να μην ξέρει γιατι και πολλα βιτάρα ακούω φτιαχνει και γνωστός είναι και μου είπε για το οτιδηποτε αποφασισω να παρω 2 εβδομάδες πριν να ενημερώσω γιατι είναι γεμάτος . τελος παντων . τωρα σχετικα με αποστατες μου είπε να κανω 7εκ πισω 6εκ μπροστα και επειτα αν αποφασισω να βάλω ελατήρια τουσ κοντένουμε λεγοντας μου οτι σε συνολικο + στο γκραντ βιταρα η αναρτηλη δεν δουλευει πάνω απο τα 7 εκατοστα μπροστα και πανω απο τα 8 εκατοστά πιίσω. Ακούγοντας εσας ομς παραπάνω με προβληματίζουν αυτα τα νούμερα σε αποστάτη

Ο γνωστός σου λέει φούσκες!!!!!
Με 6 εκ. εμπρός να πάει να κουμπώσει ο ίδιος τα άκρα και μετά να μας σφυρίξει κλέφτικα
Το έχω φτάσει στα 5 εκ. εμπρός και αυτό είναι οριακό, πήγα για 6 λοιπόν αλλά δεν κούμπωναν τα άκρα οπότε μην παιδεύεσαι
Εν ολίγοις ΕΜΠΡΟΣ 5εκ. και ΠΙΣΩ 6εκ και είσαι κύριος ;-)