Πωλούνται τρία (3) μπλουζάκια Polo.

Τα πάντα όλα!

Πωλούνται τρία (3) μπλουζάκια Polo.

Δημοσίευσηαπό antonis1627 » Πέμ Ιούλ 17, 2025 2:20 pm

Λόγω ενός λάθους στη φετινή μας καλοκαιρινή παραγγελία στο μέγεθος,τρία μπλουζάκια POLO μεγέθους (L) και τα τρία,χρώματος λευκού,χακί και πράσινου (κυπαρισσί) πλήρως εξοπλισμένα με εργάτη,air-locker,ψηλωμένα,κλπ :lol: :lol: :lol:
Τύπος Γ με πλήρη κεντήματα πωλούνται για όποιον ενδιαφέρεται στην τιμή αγοράς τους που έχουμε στη ομαδική μας.
Πληροφορίες εντός.
ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΟΡΗ ΚΑΙ ΤΑ ΒΟΥΝΑ
Άβαταρ μέλους
antonis1627
Super Moderator
Super Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 17957
Εγγραφή: Παρ Μαρ 05, 2010 12:13 pm
Τοποθεσία: Νέα Ερυθραία-Αθήνα
Λάστιχα: GENERAL GRABBER A/T3
Διάσταση ελαστικών: 225/70/16
Suspension: MAD+KYB+Αποστάτες
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Αντώνιος ο Συναξαριστής
Name: ΑΝΤΩΝΗΣ

Re: Πωλούνται τρία (3) μπλουζάκια Polo.

Δημοσίευσηαπό ΣΤΑΥΡΟΣ » Πέμ Ιούλ 17, 2025 8:01 pm

Μπορούμε να έχουμε καμία φωτό αν είναι εύκολο
SUZUKI JIMNY 2004 FULL EXTRA
Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.
Άβαταρ μέλους
ΣΤΑΥΡΟΣ
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 7645
Εγγραφή: Τρί Σεπ 15, 2009 10:33 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑ-ΑΘΗΝΑ
Λάστιχα: General Grabber
Διάσταση ελαστικών: 225/70/16
Suspension: ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΕΛΑΤΗΡΙΩΝ
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Ο...έχεις P.M. !!!
Name: ΣΤΑΥΡΟΣ

Re: Πωλούνται τρία (3) μπλουζάκια Polo.

Δημοσίευσηαπό stamatdi » Πέμ Ιούλ 17, 2025 8:55 pm

:magas: Αγαπούλα Πούλα !!!
Άβαταρ μέλους
stamatdi
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1754
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 07, 2022 3:29 am
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ /ΛΟΥΤΡΑΚΙ
Λάστιχα: YOKOHAMA GEO/LING LONG MT
Διάσταση ελαστικών: 195/80/15 -215/75/15
Suspension: KAYABA / MAD
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Δημήτρης

Re: Πωλούνται τρία (3) μπλουζάκια Polo.

Δημοσίευσηαπό antonis1627 » Πέμ Ιούλ 17, 2025 11:07 pm

ΣΤΑΥΡΟΣ έγραψε:Μπορούμε να έχουμε καμία φωτό αν είναι εύκολο


Όχι είναι αναρτημένα στην ομαδική :lol:.
ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΟΡΗ ΚΑΙ ΤΑ ΒΟΥΝΑ
Άβαταρ μέλους
antonis1627
Super Moderator
Super Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 17957
Εγγραφή: Παρ Μαρ 05, 2010 12:13 pm
Τοποθεσία: Νέα Ερυθραία-Αθήνα
Λάστιχα: GENERAL GRABBER A/T3
Διάσταση ελαστικών: 225/70/16
Suspension: MAD+KYB+Αποστάτες
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Αντώνιος ο Συναξαριστής
Name: ΑΝΤΩΝΗΣ

Re: Πωλούνται τρία (3) μπλουζάκια Polo.

Δημοσίευσηαπό Tzivitzonis » Παρ Ιούλ 18, 2025 11:26 am

Ψιτ παιδί...... πιάσε μου ένα πράσινο :!:
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system
Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!

Homo homini lupus est
Άβαταρ μέλους
Tzivitzonis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 38322
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 20, 2008 8:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: Michelin Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Αποστάτες +3/KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καλτσόγιαννος-Τζιτζιλόνης-Πατροτζούλης
Name: Τζιβιτζόνης

Re: Πωλούνται τρία (3) μπλουζάκια Polo.

Δημοσίευσηαπό antonis1627 » Παρ Ιούλ 18, 2025 2:37 pm

Στο έπιασα,δόθηκαν και τα άλλα 2 στο Σταύρο οπότε κλειδώνουμε.
ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΟΡΗ ΚΑΙ ΤΑ ΒΟΥΝΑ
Άβαταρ μέλους
antonis1627
Super Moderator
Super Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 17957
Εγγραφή: Παρ Μαρ 05, 2010 12:13 pm
Τοποθεσία: Νέα Ερυθραία-Αθήνα
Λάστιχα: GENERAL GRABBER A/T3
Διάσταση ελαστικών: 225/70/16
Suspension: MAD+KYB+Αποστάτες
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Αντώνιος ο Συναξαριστής
Name: ΑΝΤΩΝΗΣ


Επιστροφή στο Πώληση Ειδών γενικού ενδιαφέροντος.

arahova Παρ Ιουν 12, 2026 7:23 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Ιουν 12, 2026 5:42 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Παρ Ιουν 12, 2026 12:50 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Πέμ Ιουν 11, 2026 6:46 am Καλημέρα!
antonis1627 Πέμ Ιουν 11, 2026 5:08 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τετ Ιουν 10, 2026 12:34 pm Τετάρτη 10 Ιουνίου πάμε για καφεδοποτάκι που αλλού ? στο :arrow:
GATOZ Τετ Ιουν 10, 2026 12:08 pm ένας γ@τος στη σαράνταινα..
GATOZ Τετ Ιουν 10, 2026 12:07 pm viewtopic.php?f=86&t=38257
GATOZ Τετ Ιουν 10, 2026 12:07 pm EEEEEEEEEEEEE
gi@nn@kis Τετ Ιουν 10, 2026 10:06 am χαχαχα :)
Tzivitzonis Τετ Ιουν 10, 2026 9:15 am εννοειται!!!!!!!!
gi@nn@kis Τετ Ιουν 10, 2026 7:25 am tzivi, απο το 6310i μπηκες στο chat ?
Tzivitzonis Τετ Ιουν 10, 2026 7:14 am γεια σου τζοβανι
gi@nn@kis Τετ Ιουν 10, 2026 7:13 am καλημερα
Tzivitzonis Τετ Ιουν 10, 2026 7:12 am Καλημέραααααααααα
antonis1627 Τετ Ιουν 10, 2026 5:55 am Καλημέρα σας.
gi@nn@kis Τρί Ιουν 09, 2026 10:27 am καλημεραααααααααααα
antonis1627 Τρί Ιουν 09, 2026 6:18 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Ιουν 08, 2026 7:09 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Ιουν 08, 2026 5:07 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
KonKalamata Δευτ Ιουν 08, 2026 4:49 am Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
arahova Κυρ Ιουν 07, 2026 7:09 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Ιουν 07, 2026 5:58 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Ιουν 06, 2026 7:21 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Ιουν 06, 2026 5:10 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης