ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ ΖΑΝΤΑ 15' ΓΙΑ ΡΕΖΕΡΒΑ

Οτιδήποτε αφορά τα Vitara μας...

ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ ΖΑΝΤΑ 15' ΓΙΑ ΡΕΖΕΡΒΑ

Δημοσίευσηαπό nekkots » Σάβ Φεβ 24, 2024 11:23 am

Καλημέρα παιδιά, μήπως έχει κανένας στην αποθήκη του ζάντα σιδερένια 15΄ από SUZUKI JIMNΥ;
Άβαταρ μέλους
nekkots
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2643
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 27, 2012 9:47 pm
Τοποθεσία: Τετράκωμο Άρτας
Λάστιχα: Nexen
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: Μαμά
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Νεκτάριος

Re: ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ ΖΑΝΤΑ 15' ΓΙΑ ΡΕΖΕΡΒΑ

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Σάβ Φεβ 24, 2024 11:41 am

Μεταφερθήκαμε στο σωστό θέμα
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
(aka : το μπουρδουγαλλλί)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 10343
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ ΖΑΝΤΑ 15' ΓΙΑ ΡΕΖΕΡΒΑ

Δημοσίευσηαπό nekkots » Πέμ Μαρ 07, 2024 10:35 am

Παρακαλώ να κλειδώσει, βρήκα.
Άβαταρ μέλους
nekkots
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2643
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 27, 2012 9:47 pm
Τοποθεσία: Τετράκωμο Άρτας
Λάστιχα: Nexen
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: Μαμά
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Νεκτάριος


Επιστροφή στο Ζήτηση Αυτοκινήτων-Ανταλλακτικών-Αξεσουάρ για Vitara

Σταύρος 4x4 Σάβ Ιουν 13, 2026 10:08 am Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο.
Διοματάρης Σάβ Ιουν 13, 2026 9:04 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Ιουν 13, 2026 7:29 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Ιουν 13, 2026 5:39 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
KonKalamata Σάβ Ιουν 13, 2026 4:55 am Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο!
arahova Παρ Ιουν 12, 2026 7:23 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Ιουν 12, 2026 5:42 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Παρ Ιουν 12, 2026 12:50 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Πέμ Ιουν 11, 2026 6:46 am Καλημέρα!
antonis1627 Πέμ Ιουν 11, 2026 5:08 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τετ Ιουν 10, 2026 12:34 pm Τετάρτη 10 Ιουνίου πάμε για καφεδοποτάκι που αλλού ? στο :arrow:
GATOZ Τετ Ιουν 10, 2026 12:08 pm ένας γ@τος στη σαράνταινα..
GATOZ Τετ Ιουν 10, 2026 12:07 pm viewtopic.php?f=86&t=38257
GATOZ Τετ Ιουν 10, 2026 12:07 pm EEEEEEEEEEEEE
gi@nn@kis Τετ Ιουν 10, 2026 10:06 am χαχαχα :)
Tzivitzonis Τετ Ιουν 10, 2026 9:15 am εννοειται!!!!!!!!
gi@nn@kis Τετ Ιουν 10, 2026 7:25 am tzivi, απο το 6310i μπηκες στο chat ?
Tzivitzonis Τετ Ιουν 10, 2026 7:14 am γεια σου τζοβανι
gi@nn@kis Τετ Ιουν 10, 2026 7:13 am καλημερα
Tzivitzonis Τετ Ιουν 10, 2026 7:12 am Καλημέραααααααααα
antonis1627 Τετ Ιουν 10, 2026 5:55 am Καλημέρα σας.
gi@nn@kis Τρί Ιουν 09, 2026 10:27 am καλημεραααααααααααα
antonis1627 Τρί Ιουν 09, 2026 6:18 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Ιουν 08, 2026 7:09 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Ιουν 08, 2026 5:07 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες