Ατυχώς δεν σημαίνει τπτ...
Οι αναβαθμίσεις γίνονται μονο στη αντιπροσωπεία (edit 2017-09-30 19:42) προκειμενου να ισχυει κανονικα η εγγυηση σας...
Ισως αν δούμε-αντιγράψουμε τη διαδικασία (edit 2017-09-30 19:42) μπορουμε να προχωρησουμε στη διαδικασια αφου διαβασουμε τα παρακατω...
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤο λογισμικο αναβαθμισης ειναι open source, που σημαίνει ειναι ελευθερο πνευματικων δικαιωματων, αρα δεν τιθεται θεμα νομιμοτητας του.
Τιθεται ομως θεμα διαδικασιας:
Οταν οι ιδιοι εκτελειτε την αναβαθμιση, θα πρεπει να εισαστε ετοιμοι να αντιμετωπισετε και τις συνεπειες της, οπως π.χ. το λογισμικο που χρησιμοποιείτε ειναι αλλης της υποστηριζομενης έκδοσης απο τη συσκευή ή ακομη να εχετε ελλατωματικο usb stick ή ακομη τα ασχετους λογους να μην ολοκληρωθει η αναβαθμιση επιτυχως, σκεφτειτε να μεινετε απο μπαταρια την ωρα που αναβαθμιζετε!
Οταν η αναβαθμιση γινεται σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο, οι συνεπειες και οι ευθυνες μεταβιβαζονται σε αυτο.
ΑΡΑ
Μπορειτε να δοκιμασετε την αναβαθμιση αλλα αν αποτυχετε, μην ζητησετε εγγυηση ή δεν ξερω εγω τι αλλο απο τη suzuki. Η ευθυνη ειναι προσωπική.
Απο την άλλη, μεχρι 2017-09-30 η suzuki ή οι αντιπροσωποι της ΔΕΝ δικαιουνται να σας ζητησουν αντιτιμο για το λογισμικο. Φυσικα δικαιούνται να σας ζητησουν αντιτιμο για την εργασία. Αλλα και η χρεωση του λογισμικου μπορει να αλλαξει εάν μεταβληθει το καθεστως των πνευματικων του δικαιωματων (που ομως δεν το βλεπω).
Επισης
Σε αντιθεση με το λογισμικο συστηματος που ειναι ανοικτου κωδικα και δεν εχει πνευματικα δικαιωματα, οι χαρτες εχουν. Αρα οτι προσπαθησετε επ'αυτών προφανως και ειναι παρανομο.
Ευτυχως οι χαρτες και το λογισμικο συστηματος ειναι δυο ανεξαρτητες οντοτητες.