από Prokopas » Δευτ Μάιος 16, 2016 2:14 pm
Επειδή το αυτοκίνητο δεν θα είναι garage queen, χρησιμοποιείται καθημερινά (και τα ΣΚ μεταφέρει τη φαμίλια) και δεν μπορώ να το περιποιούμαι τακτικά, επιλέχθηκαν προϊόντα με έμφαση την αντοχή στον χρόνο και την ευκολία συντήρησης. Ένα κερί με carnauba θα έδινε πολύ πιο όμορφα αποτελέσματα αλλά ήθελε πιο συχνή φροντίδα.
Εξωτερικά έγινε διόρθωση σε μερικά σημεία που υπήρχαν ανταύγειες από τη διαδικασία αποκέρωσης, πολύ ψιλή αράχνη καθώς και 2-3 πιο βαθειές γρατζουνιές από τις επισκέψες σε συνοικιακά πλυντήρια (άτιμη λεπίδα στεγνώματος). Κατά τη διάρκεια έγινε εμφανές ότι καθώς βαφόταν το επάνω μέρος της διχρωμίας, δεν είχαν καλύφθεί καλά όλα τα κομμάτια που δεν έπρεπε να βαφτούν και υπήρχε άχνα από το βερνίκι, η οποία και καθαρίστηκε. Για προστασία στο χρώμα επιλέχθηκε το Si3D και για τις ζάντες το Premium Paint and Alloy Sealant. Δυστυχώς λόγω έλλειψης χρόνου δεν αφαιρέθηκαν οι ζάντες, για να περαστούν και εσωτερικά, αλλά κάποια στιγμή θα το κάνω και αυτό καθώς η ευκολία στο καθάρισμα είναι αισθητή. Όλα τα εξωτερικά trim περάστηκαν με trim rejuvenator.
Εσωτερικά, έγινε ένας καθαρισμός με σκούπα και interior cleaner και σφράγισμα όλων των επιφανειών με δέρμα/alcantara με Textile Leather Sealant.
Δημήτρη 3 ημέρες χρειάστηκαν και το αφήσαμε και άλλη μία ημέρα για να στεγνώσουν τελείως όλα τα μαγικά ζουμιά. Το κόστος εξαρτάται από την κατάσταση που βρίσκεται το αυτοκίνητο και κυρίως το μέχρι που θέλεις να φτάσεις σε επίπεδο λεπτόμερειας. Το καλύτερο είναι να απευθυνθείς σε κάποιον επαγγελματία μαζί με το αυτοκίνητο για να μπορεί να το εκτιμήσει επι τόπου.
Γιώργο, ούτε και εμένα μου άρεσε αλλά είπα να προτιμήσω την ψυχική μου ηρεμία... Βλέποντας όμως το χρώμα και την πέρλα σε άλλο NV που συνάντηση στο δρόμο μάλλον είναι εργοστασιακή η βαφή ή ΠΟΛΥν κοντά στην εργοστασιακή.
Τελευταία επεξεργασία από
Prokopas και Τρί Μάιος 17, 2016 3:25 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά