Αφρώδες υλικό ανάμεσα στα μπροστινά φτερά

Αφρώδες υλικό ανάμεσα στα μπροστινά φτερά

Δημοσίευσηαπό elnionio » Τρί Ιούλ 15, 2025 11:44 am

Γεια χαρά σε όλη την παρέα!
Σας παραθέτω μια ''παράξενη'' απορία μου μήπως ξέρει κάποιος να μου την λύσει.
Έχω ένα καινούργιο vitara εδώ και 3 μήνες.
Ανοιγοκλείνοντας τις εμπρός πόρτες παρατήρησα ότι όταν η πόρτα είναι ανοιχτή μπορείς μέσα από το κενό να δεις στα μπροστινά φτερά του αυτοκινήτου ανάμεσα σε φτερό και σασί οτι υπάρχουν κάτι σαν σακούλες με αφρώδες υλικό σφηνωμένες οι οποίες μου κάνει μεγάλη απορία που είναι έτσι εμφανείς! Φαντάζομαι πως θα έχουν να κάνουν είτε με μόνωση του αυτοκινήτου είτε για θέμα παθητικής ασφάλειας πεζών.
Αλλά μου είναι πολύ παράξενο που δεν είναι καλυμμένες με κάποιο πλαστικό κομμάτι να μην φαίνονται. Είναι μια λεπτομέρεια που μου έχει κάνει αρνητική εντύπωση στη συναρμολόγηση
του αυτοκινήτου.
Όποιος ξέρει ας μας διαφωτίσει!
elnionio
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Πέμ Απρ 03, 2025 1:28 pm
Λάστιχα: CONTINENTAL ECOCONTACT
Διάσταση ελαστικών: 215/55R17
Suspension: STANDARD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Διονύσης

Re: Αφρώδες υλικό ανάμεσα στα μπροστινά φτερά

Δημοσίευσηαπό elnionio » Τρί Ιούλ 15, 2025 11:59 am

και μια φώτο για διευκόλυνση
11.jpg
11.jpg (186.4 KiB) 8428 προβολές
Τελευταία επεξεργασία από costas66 και Τρί Ιούλ 15, 2025 3:51 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Πατάμε προβολή στή δημοσίευση
elnionio
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Πέμ Απρ 03, 2025 1:28 pm
Λάστιχα: CONTINENTAL ECOCONTACT
Διάσταση ελαστικών: 215/55R17
Suspension: STANDARD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Διονύσης

Re: Αφρώδες υλικό ανάμεσα στα μπροστινά φτερά

Δημοσίευσηαπό Moody_AL » Τρί Ιούλ 15, 2025 12:39 pm

Έτσι είναι....
New Suzuki Vitara FL 1.0 BoosterJet FWD Automatic GL+

On a mission from God
Άβαταρ μέλους
Moody_AL
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 899
Εγγραφή: Τρί Ιαν 12, 2021 5:28 pm
Λάστιχα: Falken Wildpeak AT3WA
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: +3.5: Eibach+Falken
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Αν είχε τετρακίνητο θα ήταν ο Tony.
Name: Αλέξανδρος

Re: Αφρώδες υλικό ανάμεσα στα μπροστινά φτερά

Δημοσίευσηαπό konrms » Πέμ Ιούλ 17, 2025 8:10 pm

Πρέπει να έχουν σκοπό ηχομόνωσης. Τα είχα πρωτοπαρατηρήσει σε ένα πλύσιμο που του είχα κάνει. Επίσης ένα άλλο που μου είχε κάνει εντύπωση είναι το πόσο υπερβολικά λεπτές είναι οι λαμαρίνες των φτερών!
--
Suzuki Vitara 1.4 ALL GRIP GL+ (2019)
Άβαταρ μέλους
konrms
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 24, 2020 2:16 pm
Τοποθεσία: Πάτρα
Λάστιχα: Continental Prem Cont 7
Διάσταση ελαστικών: 215/55 R17
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Konstantinos

Re: Αφρώδες υλικό ανάμεσα στα μπροστινά φτερά

Δημοσίευσηαπό elnionio » Παρ Ιούλ 18, 2025 10:49 am

Ναι, ειναι πολυ λεπτές! Νομίζω τώρα πια για να πετυχαινουν τα αστερια στα τεστ προστασιας πεζων. Πολλά γαλλικά έχουν πλαστικα φτερά
elnionio
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Πέμ Απρ 03, 2025 1:28 pm
Λάστιχα: CONTINENTAL ECOCONTACT
Διάσταση ελαστικών: 215/55R17
Suspension: STANDARD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Διονύσης


Επιστροφή στο Αμάξωμα/πλαστικά μέρη

antonis1627 Κυρ Ιουν 14, 2026 8:09 pm Πέννυ καλησπέρα.Ρίξε μια ματιά
Διοματάρης Κυρ Ιουν 14, 2026 10:00 am Good morning
arahova Κυρ Ιουν 14, 2026 8:30 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Ιουν 14, 2026 6:00 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Σάβ Ιουν 13, 2026 10:08 am Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο.
Διοματάρης Σάβ Ιουν 13, 2026 9:04 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Ιουν 13, 2026 7:29 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Ιουν 13, 2026 5:39 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
KonKalamata Σάβ Ιουν 13, 2026 4:55 am Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο!
arahova Παρ Ιουν 12, 2026 7:23 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Ιουν 12, 2026 5:42 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Παρ Ιουν 12, 2026 12:50 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Πέμ Ιουν 11, 2026 6:46 am Καλημέρα!
antonis1627 Πέμ Ιουν 11, 2026 5:08 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τετ Ιουν 10, 2026 12:34 pm Τετάρτη 10 Ιουνίου πάμε για καφεδοποτάκι που αλλού ? στο :arrow:
GATOZ Τετ Ιουν 10, 2026 12:08 pm ένας γ@τος στη σαράνταινα..
GATOZ Τετ Ιουν 10, 2026 12:07 pm viewtopic.php?f=86&t=38257
GATOZ Τετ Ιουν 10, 2026 12:07 pm EEEEEEEEEEEEE
gi@nn@kis Τετ Ιουν 10, 2026 10:06 am χαχαχα :)
Tzivitzonis Τετ Ιουν 10, 2026 9:15 am εννοειται!!!!!!!!
gi@nn@kis Τετ Ιουν 10, 2026 7:25 am tzivi, απο το 6310i μπηκες στο chat ?
Tzivitzonis Τετ Ιουν 10, 2026 7:14 am γεια σου τζοβανι
gi@nn@kis Τετ Ιουν 10, 2026 7:13 am καλημερα
Tzivitzonis Τετ Ιουν 10, 2026 7:12 am Καλημέραααααααααα
antonis1627 Τετ Ιουν 10, 2026 5:55 am Καλημέρα σας.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης