upgrades...για να περνά η ώρα (Bodylift σε NGV)

upgrades...για να περνά η ώρα (Bodylift σε NGV)

Δημοσίευσηαπό panagiotis1981 » Πέμ Νοέμ 01, 2018 8:45 pm

Αμορτισερ στο καπο (απο το πορτμπαγκαζ του citroen zx που ειχα ξεχασμενο στο υπογειο και εχω αποσυρει εδω και 8 χρονια)
20181101_175529.jpg

20181101_175536.jpg


Μετατροπη των πισω ψαλιδιων +50mm.
Χρησιμοποιησα κομματια απο κοιλοδοκο 80χ40χ4mm
20181101_175708.jpg

20181101_175713.jpg


Τοποθετηση αποστατων στο πισω υποπλαισιο (+40mm)
Ατοφιο κομματι αλουμινιου 100χ40χ70mm.
Στο κεντρο υπαρχει τρυπα 1" και ενας κυλινδρος μηκους 35mm, με παχος τοιxωματος 3mm απο σιδερο.
20181101_175639.jpg

20181101_175644.jpg


Μετατροπη της βασης του πισω trailing arm.
Ενισχυθηκε η βαση στο εσωτερικο της με κομματι γωνια 60χ60χ4mm και γωνια 40x40x4mm για την επιμηκυνση +50mm
20181101_175651.jpg

20181101_175657.jpg


Τοποθετηση αποστατων μπροστινου υποπλαισιου. (+40mm)
Χρησιμοποιησα κομματια απο κοιλοδοκο 80χ40χ4mm και στο κεντρο κομματι απο 32-16(κοιλινδρος με διαμετρο 32mm, εχει τοιχωμα παχους 16mm και εσωτερικη διαμετρο 16mm)
20181101_175548.jpg

20181101_175602.jpg

20181101_175611.jpg


Προσθηκη +40mm πανω απο την παλια προσθηκη (+35mm).
Χρησιμοποιησα κομματια απο 32-16 και κοιλοδοκο 80χ40χ4mm.
20181101_175618.jpg


Επιμηκυνση αξονα τιμονιου +30mm (λογω της μετακινησης του υποπλαισιου)
Χρησιμοποιησα κυλινδρο 32-16mm
20181101_175733.jpg


Χρειαστηκαν επισης καινουργια μαρκουτσια (δεν εφταναν πλεον)
Αποστατες στις μπροστινες βασεις του κινητηρα +40mm.
Αποστατες στην γεφυρα του transfer +10mm.
Καινουργιο κομματι εξατμησης με λιγο αλλαγμενες γωνιες γιατι πλεον εβρισκε στο υποπλαισιο.
Ολες οι βιδες που χρησιμοποιηθηκαν στα υπολαισια ειναι ιδιας αντοχης με τις εργοστασιακες 10.9 με βημα 1.5 (πολυ σπανιες και πολυ ακριβες :doh: )

Μεχρι ωρας οι δοκιμες on-road ειναι οκ. :clap: :dance:
Οι off-road δοκιμες θα γινουν στην προσεχη εκδρομη στην Ευβοια την Κυριακη 04/11/2018. :D :D :D
Ολες οι μετατροπες εγιναν με ιδεες και εικονες που βρηκα στο internet και τις τροποποιησα on-the-go. :think:

Η δημοσιευση των φωτογραφιων εχει σκοπο την ενημερωση μονο και δεν αποτελει οδηγο για τις μετατροπες και ουτε προτροπη για να τις εφαρμοσετε αφου δεν εχουν δοκιμαστει συστηματικα και σε βαθος χρονου.
Άβαταρ μέλους
panagiotis1981
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 383
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2017 8:40 am
Τοποθεσία: Κορυδαλλος
Λάστιχα: 32
Διάσταση ελαστικών: 265/70R17
Suspension: OME+BODYLIFT
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Παναγιωτης

Re: upgrades...για να περνα η ωρα

Δημοσίευσηαπό eliaszim » Πέμ Νοέμ 01, 2018 9:02 pm

Μπράβο πολύ ωραίες μετατροπές :-)
Άβαταρ μέλους
eliaszim
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1217
Εγγραφή: Τετ Οκτ 26, 2016 3:37 pm
Τοποθεσία: Βόλος-Λάρισα-Αθήνα
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215X60X17
Suspension: ΜP (+5)
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Ηλίας

Re: upgrades...για να περνά η ώρα (Bodylift σε NGV)

Δημοσίευσηαπό panoshm » Πέμ Νοέμ 01, 2018 10:02 pm

:shock: Αν "για να περνά η ώρα" κάνεις bodylift στο NGV (κάτι που έχουν κάνει ελάχιστοι-έως ένας νομίζω στο φόρουμ), έχω μεγάλη απορία τι θα κάνεις όταν έχεις κέφια :D :clap: :clap: :clap:

Στα μόνα που θα σου έλεγα, αν το ξεκινούσες τώρα, θα ήταν να προσέξεις τις κολλήσεις σου στα εξής:
panagiotis1981 έγραψε:Μετατροπη των πισω ψαλιδιων +50mm.
Χρησιμοποιησα κομματια απο κοιλοδοκο 80χ40χ4mm
------------------
Μετατροπη της βασης του πισω trailing arm.
Ενισχυθηκε η βαση στο εσωτερικο της με κομματι γωνια 60χ60χ4mm και γωνια 40x40x4mm για την επιμηκυνση +50mm
------------------
Επιμηκυνση αξονα τιμονιου +30mm (λογω της μετακινησης του υποπλαισιου)
Χρησιμοποιησα κυλινδρο 32-16mm
καθώς είναι πολύ σημαντικά μέρη και τα 2 πρώτα δέχονται απίστευτες καταπονήσεις, ενώ το 3ο είναι εξαιρετικά σημαντικό να κολληθεί ολόισια

Ο τίτλος του θέματος εμπλουτίζεται!
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30472
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: upgrades...για να περνά η ώρα (Bodylift σε NGV)

Δημοσίευσηαπό BOSS » Πέμ Νοέμ 01, 2018 10:07 pm

Γιατρε τι να πει κανεις για σενα,εισαι δυνατος και στα μαστορικα!! :bravo:
Αν πετυχει το εγχειρημα σου,που στο ευχομαι ολοψυχα,ανοιξε συνεργειο να ερθουμε!! :D
Μια φωτο επιπλεον απο το πλαι του αυτοκινητου θα ηθελα να δουμε πως δειχνει και φυσικα αναμενουμε τις εντυπωσεις σου εκτος!!
Πυρ,γυνη και θαλασσα...

Άβαταρ μέλους
BOSS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 9205
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 22, 2015 10:55 pm
Τοποθεσία: Συμη-Σαλαμινα
Λάστιχα: Crosswind M/T LingLong
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: +6
cb: Όχι
Εργάτης: Ναι
Aka: εκδρομοφαγος
Name: ΒΑΛΑΝΤΗΣ

Re: upgrades...για να περνά η ώρα (Bodylift σε NGV)

Δημοσίευσηαπό panagiotis1981 » Πέμ Νοέμ 01, 2018 11:04 pm

Τα ψαλιδια δεν τα φοβαμαι. Το ψαλιδι εχει παχος 2.5-3 mm και χρησιμοποιησα 4mm. Τις κολλήσεις τις εκανα οσο πιο γεροδεμένες μπορούσα μεσα-εξω και με ενισχύσεις απο μεσα με εξτρα κομματια που δεν φαινονται.

Τον αξονα του τιμονιου οσο πιο ευθεια μπορουσα αλλα με πολυ ισχυροτερο κομματι. Ο αξονας εχει διαμετρο 15-16mm και εβαλα κομματι με εξωτερικη διαμετρο 32 και παχος 16 και εσωτερικη οπη 16 οσο και η διαμετρος του αξονα για να πετυχω την ευθεια οσο καλυτερα μπορουσα.

Για την βαση πισω θα συμφωνήσω. Οσο και αν την ενίσχυσα δεν μου πολυ γεμιζει το μάτι. Παλι αντι για 2.5mm εβαλα 4mm αλλα το μηκος απο το σημειο στηριξης με προβληματιζει να πω την αλήθεια.

Οπως λεω παντα η νεκροψία θα δειξει. :think:
Άβαταρ μέλους
panagiotis1981
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 383
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2017 8:40 am
Τοποθεσία: Κορυδαλλος
Λάστιχα: 32
Διάσταση ελαστικών: 265/70R17
Suspension: OME+BODYLIFT
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Παναγιωτης

Re: upgrades...για να περνά η ώρα (Bodylift σε NGV)

Δημοσίευσηαπό panoshm » Πέμ Νοέμ 01, 2018 11:25 pm

panagiotis1981 έγραψε:Για την βαση πισω θα συμφωνήσω. Οσο και αν την ενίσχυσα δεν μου πολυ γεμιζει το μάτι. Παλι αντι για 2.5mm εβαλα 4mm αλλα το μηκος απο το σημειο στηριξης με προβληματιζει να πω την αλήθεια.
Δεν ξέρω αν έχεις διαβάσει έχει συζητηθεί το φαινόμενο "κόπωσης" του μετάλλου από την αλλαγή/μετατόπιση της γωνίας των δυνάμεων... Η κόλληση και η extra γωνιά μπορεί να αντέξει, το μαμά μέταλλο όμως που μένει "παραπίσω"?

Σε κάθε περίπτωση, θα το αντιμετωπίσεις είμαι σίγουρος :D
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30472
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: upgrades...για να περνά η ώρα (Bodylift σε NGV)

Δημοσίευσηαπό vic27 » Παρ Νοέμ 02, 2018 12:20 am

Γιατρέ μου τι να πω... Λάθος επάγγελμα κάνεις!!
Άβαταρ μέλους
vic27
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4186
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 11, 2014 11:55 pm
Τοποθεσία: Νίκαια
Λάστιχα: BF ko2
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: αποστάτες +45 mm
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: vic27
Name: Βίκτωρας

Re: upgrades...για να περνά η ώρα (Bodylift σε NGV)

Δημοσίευσηαπό Οδυσσέας » Κυρ Νοέμ 04, 2018 10:14 pm

...το ""οπτικό""αποτέλεσμα πάντως ειναι :whistle:
Οδυσσέας
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3270
Εγγραφή: Παρ Ιαν 08, 2016 9:05 pm
Λάστιχα: Cooper mud-goudyear ATS
Διάσταση ελαστικών: 235/85/16
Suspension: Δεν πάει άλλο !
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: odusseas
Name: Κώστας Οδυσσέας

Re: upgrades...για να περνά η ώρα (Bodylift σε NGV)

Δημοσίευσηαπό Στράτος » Κυρ Νοέμ 04, 2018 10:56 pm

Γεια σου ρε Doc με τις μοντίφες σου!!! :clap: :clap: :clap:
Εύχομαι να δουλέψουν όλα καλά :p
Άντε, γράψε εντυπώσεις από τη βόλτα 8)


Υ.Γ. Και τους ασθενείς σου έτσι τους "γιατρεύεις"; :mrgreen: :lol: :lol: :lol:
Βλέπε, άκου, σώπα...
Once you go mud, you never go back

Άβαταρ μέλους
Στράτος
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4594
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 01, 2016 12:35 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: Maxxis Bighorn MT 764
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: Βουνίσια...
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Βουνοφαγοκατασκηνωτής/Τάι-ραπερ
Name: Στράτος

Re: upgrades...για να περνά η ώρα (Bodylift σε NGV)

Δημοσίευσηαπό panagiotis1981 » Κυρ Νοέμ 04, 2018 11:06 pm

Οι πρωτες εντυπωσεισ ειναι πολυ καλες.
Αυριο θα κανω εναν ελεγχο σε ολα τα σημεια να δω αν εχει προκυψει κατι.

Οι φωτο που ζητησε ο Βαλαντης:
20181102_174857.jpg

20181102_174901.jpg

20181102_174905.jpg
Άβαταρ μέλους
panagiotis1981
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 383
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2017 8:40 am
Τοποθεσία: Κορυδαλλος
Λάστιχα: 32
Διάσταση ελαστικών: 265/70R17
Suspension: OME+BODYLIFT
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Παναγιωτης

Re: upgrades...για να περνά η ώρα (Bodylift σε NGV)

Δημοσίευσηαπό nick_89 » Δευτ Νοέμ 05, 2018 1:01 am

:clap: :clap: :clap: :clap: Συγχαρητήρια!
ΑΡΜΑ!!

ταξιδιάρα ψυχή..
Vitara Virus
Raptorian
Άβαταρ μέλους
nick_89
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 21797
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 6:26 pm
Τοποθεσία: Αθήνα GR
Λάστιχα: General Grabber AT
Διάσταση ελαστικών: 285/70/ R17
Suspension: Fox Racing
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Scotsman
Name: Νίκος

Re: upgrades...για να περνά η ώρα (Bodylift σε NGV)

Δημοσίευσηαπό Antonioz » Δευτ Νοέμ 05, 2018 1:04 am

:clap: :clap: Μπράβο σου!!
Αναμένω τα αποτελέσματα της δοκιμής στην εκδρομή!! ..κάποιοι λένε οτι με το bodylift στο τέλος βρίσκεις σε σημεία που κανονικά(ψηλωμένος) περνάς, παρατήρησες κάτι;
SY2CJI
Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
Άβαταρ μέλους
Antonioz
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 5347
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 10:10 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/75-16
Suspension: MP
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Αντώνιος

Re: upgrades...για να περνά η ώρα (Bodylift σε NGV)

Δημοσίευσηαπό fronteras » Δευτ Νοέμ 05, 2018 1:09 am

Μπράβο!!!
Αναμένουμε εντυπώσεις από off road!
Χαμογελάτε ειναι μεταδοτικό.
fronteras
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 829
Εγγραφή: Παρ Ιουν 05, 2015 6:36 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΧΑΛ/ΚΗ
Λάστιχα: BF Good.AT 225/70/16
Suspension: MX6+Αποστάτες
cb: Ναι
Aka: Fronteras
Name: Άγγελος

Re: upgrades...για να περνά η ώρα (Bodylift σε NGV)

Δημοσίευσηαπό panagiotis1981 » Δευτ Νοέμ 05, 2018 8:10 am

Αμα κανεις μονο το bodylift χωρις να ψηλωσεις επιπλέον λογικο ειναι να χασεις υψος στη μεση. Για αυτο 40mm bodylift και +40mm μπροστα και +50mm πισω.

Θα κανω σημερα τον ελεγχο να δω τα επιμαχα σημεια και υπαρχει περιπτωση να αλλαξω τελειως τις βασεις των πισω trailing arms βαζοντας τις αυθεντικες και να επιμηκυνω τα trailing arms.

Παντως στην πρωτη δοκιμη σε γενικες γραμμες ειμαι πολυ ικανοποιημενος.
Άβαταρ μέλους
panagiotis1981
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 383
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2017 8:40 am
Τοποθεσία: Κορυδαλλος
Λάστιχα: 32
Διάσταση ελαστικών: 265/70R17
Suspension: OME+BODYLIFT
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Παναγιωτης

Re: upgrades...για να περνά η ώρα (Bodylift σε NGV)

Δημοσίευσηαπό vic27 » Δευτ Νοέμ 05, 2018 8:15 am

Antonioz έγραψε::clap: :clap: Μπράβο σου!!
Αναμένω τα αποτελέσματα της δοκιμής στην εκδρομή!! ..κάποιοι λένε οτι με το bodylift στο τέλος βρίσκεις σε σημεία που κανονικά(ψηλωμένος) περνάς, παρατήρησες κάτι;

Αντώνη αυτό είναι λογικό να συμβαίνει στην ποδιά του κινητήρα και στο πίσω διαφορικό τα οποία στην ουσία δεν ψηλώνουν. Το αυτοκίνητο του Παναγιώτη φοράει όμως και αποστάτες.
Άβαταρ μέλους
vic27
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4186
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 11, 2014 11:55 pm
Τοποθεσία: Νίκαια
Λάστιχα: BF ko2
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: αποστάτες +45 mm
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: vic27
Name: Βίκτωρας

Επόμενο

Επιστροφή στο Ιδιοκατασκευές

Nikola Tenv Παρ Μαρ 29, 2024 10:24 am Καλημέρα σας
arahova Παρ Μαρ 29, 2024 10:17 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
KOUTOUROUSHIS Παρ Μαρ 29, 2024 7:25 am kalimera
antonis1627 Παρ Μαρ 29, 2024 7:14 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Μαρ 28, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:09 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:08 am Καλημέρα
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm θα ρωτησω τον υιο :P
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm δεν έχει διήμερη άδεια ρε μάστορα?
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:07 pm Εγώ που θα ερθω Κυριακή πόσες έχω;
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:05 pm 9 και σήμερα!!!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm Μερσύ μποκού!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm αχαχαχαχα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Νουχρίτσααααααααααα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Καλημέρες! Λίγο θέαμα για όλους! viewtopic.php?f=66&t=37146&p=940582#p940582
arahova Τετ Μαρ 27, 2024 12:14 pm Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Μαρ 27, 2024 6:58 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μαρ 26, 2024 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Μαρ 26, 2024 7:03 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 10:24 pm Φίλε Θανάση ΘανασηςΖ καλησπέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
arahova Δευτ Μαρ 25, 2024 11:58 am Καλημέρα σε όλους, καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Μαρ 25, 2024 11:52 am Καλημερα σας Χρονια πολλα,καλη εβδομαδα.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 7:24 am Καλημέρα σας καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά
arahova Κυρ Μαρ 24, 2024 11:39 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Κυρ Μαρ 24, 2024 7:32 am Καλημέρα σας.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης