Σελίδα 4 από 5

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 20, 2018 12:01 am
από costas66
Γ@μ@τη κατασκευή. :clap: :clap:
Ούτε μαμά τέτοια τοποθέτηση. :D

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 20, 2018 2:59 am
από Antonioz
Ένας λόγος που έγιναν κάποιες επιπλέον ενισχύσεις στην βάση ήταν να είναι όσο το δυνατόν άκαμπτη ώστε η δύναμη να μοιράζεται σε όλες τις βίδες..
kaliakouda έγραψε: αναρωτιέστε αν φτάνει η 8άρα βίδα αν καταλαβαίνω σωστά, αν εγώ αντί αυτής βάλω 10άρες δεν θα είναι καλύτερα? :shifty:

Οι βίδες φτάνουν και παρα φτάνουν και για σιγουριά βάλε αυτές που σου είπα τουλάχιστον Gr 8.8. Να μην βάλεις M10 γιατι θα πρέπει να ξετρυπήσεις τις τρύπες στο σα(ν)σι με αποτέλεσμα να το αποδυναμώσεις. Η καλύτερη βελτίωση θα ήταν να βάλεις Μ8 Gr10.9, ξαναλέω όμως οτι οι 8.8 σε καλύπτουν ήδη 8) 8)

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 20, 2018 9:53 am
από BOSS
Aντωνη οπως προειπα η κατασκευη σου αψογη,καλυτερη απο εργοστασιακη...το τερματισες! :clap: :clap: :clap: :clap:
Αλλα ενα γαζακι δεν κακο,δεν κακο για το "θεαθήναι" που λενε να δυναμωσει με το σανσι ;-)

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 20, 2018 10:33 am
από hlias
Ευγε Αντονιοζ :clap: :clap: :clap: :clap:

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 20, 2018 2:31 pm
από Antonioz
BOSS έγραψε:Αλλα ενα γαζακι δεν κακο,δεν κακο για το "θεαθήναι" που λενε να δυναμωσει με το σανσι ;-)

Θα με κάνετε να σας τα πω όλα και δεν θέλω 8) 8) ...έχουμε και αυτές οι κουφάλες με τα GV που παραμονεύουν!! :lol: :lol:

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 20, 2018 2:36 pm
από jimsiv
Κρύβε λόγια Antonioz!!! Όλα πια πρέπει να τα μάθουν;;; :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Εξαιρετική κατασκευή παρεπιπτόντως αν και δεν περίμενα κάτι λιγότερο από τον καλύτερο μηχανικό μας!!!
(Ωωωω ρε γλύψιμο :lol: :lol: :lol: )

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 20, 2018 4:45 pm
από Antonioz
Σίγουρα ο καλύτερος του συγκροτήματος σε ειδικές κατασκευές για τετρακίνητα
:lol: :lol: :lol: 8)

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 20, 2018 9:43 pm
από stelios8ess
BOSS έγραψε:Αλλα ενα γαζακι δεν κακο,δεν κακο για το "θεαθήναι" που λενε να δυναμωσει με το σανσι ;-)


Για να καταλάβω, το γαζάκι επάνω στο σασί του αυτοκινήτου :?:
Με τι είδους κόλληση :?:

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 20, 2018 9:56 pm
από BOSS
Mε ουχου Στελιο,εσυ με τι λες; :lol: :lol: :lol:
Λοιπον σοβαρα...συγκολλεις τα ρομφαια με την βαση δξ και αρ,δες την δικη μου κατασκευη και θα καταλαβεις ;-)
Εννοειται με βγαλμενους τους πολους της μπαταριας. :geek:

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 20, 2018 10:46 pm
από stelios8ess
BOSS Γιατί ρώτησα για τον τρόπο κόλλησης.
Είχα προσέξει κολλήσεις που γινόντουσαν σε σασί, θόλους, ποδιές (όχι προφύλαξης) μετά από καιρό
έσπαγε το μέταλλο δίπλα στην κόλληση και όχι η ίδια η κόλληση.
Κάποιος ιδικός στις συγκολλήσεις που εξήγησε ότι όταν κολλάμε κάτι, ακόμα και με πονταρησίες,
ζεσταίνονται τα μέταλλα και χάνουν την αντοχή τους. Αυτός είναι ο λόγος που αυτοκινητοβιομηχανίες χρησιμοποιούν ηλεκτροπόντες.
Πρόσεξα πως πολλοί φανοποιοί (λαμαρινάδες) πλέον χρησιμοποιούν ηλεκτροπόντες.

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 20, 2018 10:59 pm
από BOSS
Σωστα τα λες ,το μυστικο ειναι να ειναι το ιδιο κραμμα ηλεκτροδιο και συγκολουμενες επιφανειες.
Για περαιτερω, αξιολογα σεμιναρια γινονται απο την unitor ,δινει χαρτι πιστοποιησης Στελιο.

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 20, 2018 11:12 pm
από Antonioz
stelios8ess έγραψε: μετά από καιρό
έσπαγε το μέταλλο δίπλα στην κόλληση και όχι η ίδια η κόλληση.

Αν ηταν παγωμένα τα μεταλλα οταν τα κολλούσαν ή μιας κάποιας ηλικίας πιθανόν να έβγαλαν κρακ
stelios8ess έγραψε:Κάποιος ιδικός στις συγκολλήσεις που εξήγησε ότι όταν κολλάμε κάτι, ακόμα και με πονταρησίες,
ζεσταίνονται τα μέταλλα και χάνουν την αντοχή τους.

Πολύ ειδικός τι να σου πώ... δεν βλέπεις όλες οι βαριές κατασκευές ειναι με πιρτσίνια.. αυτός ο ειδικός με τι κολλάει; με σάλιο;
Αυτο που είπε και έχει μια βάση, αλλα πιθανόν το άκουσε κάπου και το χρησιμοποιεί χωρις φίλτρα..

Λοιπόν για να σας πω και για τις κολλήσεις... στα NGV πριν το facelift το σημείο που πιάνει ο εργάτης είναι ενα τμήμα του σανσι με λαμαρίνες που απανοτίζουν η μια πάνω στην άλλη και ειναι πιασμένες με ηλεκτροπόντα. Δεν θέλω λοιπόν να ζεστάνω το σημείο(ηλεκτροκολλώντας το) γιατί δεν ξέρω πώς θα συμπεριφερθούν οι πονταρισιές. Αν λοιπόν ξεκινούσα να κολλάω εκει για να είμαι ήσυχος θα επρεπε να συγκολλήσω όλες τις ενώσεις :mrgreen: :mrgreen:
(μπορεί να λέω και μαακιες, δεν είμαι και πολύ σίγουρος οτι θα επηρεαστούν οι πονταρισιές αλλα προτιμώ να αφήσω το σημείο όπως έχει)

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 20, 2018 11:21 pm
από BOSS
Κι εσυ καλα τα λες δερβισε,ποτε θα κανεις δοκιμες να δουμε τα εργα σου! :whistle:FRONTERAS ακουει; ;-)

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 21, 2018 2:38 am
από fronteras
Άρε Αντώνη το τερμάτισες πάλι!!! :clap: :clap: :clap: :clap: :bravo: :bravo: :bravo:

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 07, 2018 2:31 am
από Σταύρος 4x4
Πάρα πολυ καλή δουλειά , μπράβο Αντώνη !!!!! :clap: :clap: :clap: :clap:
Καλα τραβήγματα φιλε ;-)